Gå til innhold

Bergen


maipiken

Anbefalte innlegg

Jeg leste litt feil på meldingen din maipiken - tenkte det stod "vil" i stedet for "ville" så gjerne ha slik fin familierom når jeg svarte på den forrige meldingen din.

 

Til deg romeren så får pappaen selvsagt være der under fødselen. I tillegg er man på fødestuen ca 4 timer etter fødselen- da får far også være der. Men nå blir det vel sånn at etter det må pappaen hjem etter det med mindre det er visittid akkurat da. Men vi får vel prøve å tenke positivt og at dette kun er et par dager, og at man får mye tid sammen etter dette. Men kjenner at jeg synes det er litt trist likevel.

 

Ellers er november den mnd det fødes færrest barn i Norge. Så da er det jo et håp om noen ledige rom rundt omkring. Og er man alene på et rom får far sikkert være der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å, trodde det var desember, jeg. I min verden er det fullti november bursdager.familie, Nivøer og niese, venner har bursdag og unger til venner og unger til kolleger og i barnehage.. Men det stemmer nok, tror de fleste føder om våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel håpe at man har litt flaks, da.. og kanskje at man får litt mer forståelse fordi det er førstegangs, og man er så usikker på alt. Det vil jo vise seg.. Ruller alle dere inn på Haukeland i løpet av november? Er dere førstegangs eller flergangs? Kanskje vi møter på hverandre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...