Gjest Tale30 Skrevet 24. mars 2009 #26 Skrevet 24. mars 2009 Det var en rørende historie Trinepia. Jeg liker godt tanken på at de vi er glade i er der for oss også etter at de har gått bort. Det gir mening Det er i alle fall ikke tvil om at det er positivt ladet, uansett om det er noe hun ser, eller om det bare er glede over å være 3 mnd med tørr bleie og full mage som spiller inn
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #27 Skrevet 24. mars 2009 Akkurat slik oppførte min datter seg da hun var liten også, og frem til ca 6 mnd alder! Dette var 2 år etter at en nær slektning gikk bort, så jeg tror faktisk det var ham hun så og pludret med. Hadde kanskje ledd det bort, om ikke det var for at katten jeg passet et par uker før hun ble født også reagerte og ofte brått nistirret på det samme stedet der min datter senere stirret...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #28 Skrevet 24. mars 2009 Akkurat slik oppførte min datter seg da hun var liten også, og frem til ca 6 mnd alder! Dette var 2 år etter at en nær slektning gikk bort, så jeg tror faktisk det var ham hun så og pludret med. Hadde kanskje ledd det bort, om ikke det var for at katten jeg passet et par uker før hun ble født også reagerte og ofte brått nistirret på det samme stedet der min datter senere stirret...
Gjest Tale30 Skrevet 24. mars 2009 #29 Skrevet 24. mars 2009 Ja, det var det jeg sa tidligere ogs.. at min katt reagerer på det samme stedet. Pokker, nå er samboeren min på jobb enda, og jeg må legge meg alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå