fru tekopp Skrevet 26. mars 2009 #26 Skrevet 26. mars 2009 Er nok immun mot Ånder som kribler og mark som kiler. Men har spist en uvanlig stor lunch, så kanskje det er bendelorm jeg spiste? Lett å ta feil, vettu! Hører ikke noe Åndelig latter eller bøtter som ramler heller... Kanskje jeg skulle sjekket hørselen... Vet det skal være noen lyder rundt meg... Hamring og banking. Ser det, men hører ikke en dritt!
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #27 Skrevet 26. mars 2009 Vel, du er nok gjenstridig i Ånden, pass deg så ikke Smith kommer osende og ler deg i senk før han plasserer ei bøtte på hodet ditt og fyller den med velta bondkjerringer og rismarker.
fru tekopp Skrevet 26. mars 2009 #28 Skrevet 26. mars 2009 Jeg skal passe meg for Smith. Skal se både til høyre og venstre før jeg går over gaten. Og jeg skal se etter om det er flere med bendelorm som ligger og ler med en masse bøtter rundt seg. Da er jeg kanskje advart om at han er i nærheten. Mente du egentlig bondEkjærringer? Hadde egentlig vært artig med Bondkjærringer liggende strødd i bøtter. Silikonen flyter! Da kan det bli glatt, og bilene må passe seg. Nesten som vinterføre, bare enda værre!
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #29 Skrevet 26. mars 2009 Og der kommer den himmelske scooter inn, ikke sant? Alt henger sammen - eller samen, om du vil.
fru tekopp Skrevet 27. mars 2009 #30 Skrevet 27. mars 2009 Den himmelske scooter er ikke rød, men rosa. Og det har jeg ikke penger til, for da må bimbo-faktoren forhøyes. Og det koster med silikonpupper! Heia samer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå