Gå til innhold

JEEEEI!! Selvangivelsen er kommet på nett.. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bare beskjed om at ektefelles inntekter er mangelfulle, derfor er det ikke klart! Hmmm. Hvorfor det da? de har jo alle opplysninger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Mannen får igjen 35 000 og jeg 10 000 =) Hadde regna med ca 30 000 så dette ble jo bra=)

Skrevet

Til dere som blir så glade: det er jo deres egne penger, så ikke så mye å juble for, egentlig. Ser på dem som frigitte gisler :)

Forresten har man rett skattekort hvis man får igjen ca 7000. Det er så mye staten krever inn ekstra, for å være sikker på at de får pengene sine...

Skrevet

Tja.... der var det jo kun mistefradraget ført opp.

Så det vil for min del bli annerledes når gjeldsrenter, foreldrefradrag ol. blir ført på:-)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, ja jeg vet jo at det er mine penger, tviler på staten gir bonuser for god oppførsel liksom...=P

Men det er jo ikke alltid like lett å beregne skatten, spes når renten hopper opp og ned, man kanskje får mer lån i løpet av året osv... Så jeg var ganske usikker =) Og da er det jo en fin overraskelse med mer igjen på skatten enn man hadde beregnet.

Skrevet

hmmm.. må nok få lit hjelp med selvangivelsen i år, for må vel registreres et sted at jeg har fått barn, og da er det jo noen fradrag pga det... men 8800 tilbake foreløbig:-)

Skrevet

Min kjære og jeg får igjen 50.000 kroner på skatten!!! Kan ikke TRO det er sant!!!

Skrevet

2800,- Hadde håpet på mer, men... bedre enn ingenting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...