Gå til innhold

JEEEEI!! Selvangivelsen er kommet på nett.. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg får igjen den nette sum av 366 kroner... Heheheh ;D

Jeg ble hvertfall ikke skyldig, som jeg var redd for!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er adressen ditt ?

Skrevet

hehehehehehe...

Skrevet

www.minside.no

eller

www.altinn.no

Skrevet

Jee:) Godt det da!

Ikke kommet hos meg, ble litt nysjerrig jeg og. Stod bare for 2006 og 2007 hos meg.. Er veldig spent pga. arv o.l. ifjor.

Skrevet

Bare glad jeg ikke ble skyldig jeg... Hehe ;)

Skrevet

Må logge seg inn ja, bruk det pin-kodekortet som du fikk tilsendt i desember i fjor eller noe..

Skrevet

Å, men jeg vet jo ikke hva for et lurt sted samboeren har lagt pinkodene min! Og nå sover han:(

Skrevet

Men hva i alle dager betyr: "Du får skatteoppgjør til høsten fordi skattekontoret vil trenge ekstra tid til likningsbehandlingen." Får jeg fortsatt papiret i posten nå? Og er dette fordi jeg har fått utbetalt noen honorarer i tillegg til lønn, eller fordi jeg har vært i foreldreperm? Eller er skatteetaten her jeg bor trege og må ha lenger tid?

Skrevet

Jeg fikk igjen mye, men alt lånet står på meg, så jeg må nok gi halvparten til mannen så han ikke får så mye i restskatt..

Skrevet

22 931,- uten renter :) Hadde regnet med ca 12000 så dette var overaskende.

Skrevet

du kan få engangs kode på tlf,om du har registrert den,trenger ikke kodekortet

Skrevet

Hehe, jeg får igjen 550,-. Tjente veldig lite i fjor, så hadde ikke ventet å få igjen såpass engang :-)

Skrevet

Jeg får igjen 34 374 kr:) Hadde ikke forventes så mye mer enn ca 12 000. Det er det jeg bruker å få hvert år. Men nå står huslånerentene på meg, så vi må vel dele litt. Samboer fikk igjen litt over 4000 + at han skal ha noe igjen for kjøring å. Så dette blir en fantastisk sommer tror jeg. Synn vi ikke har noen planer. Skal bare være hjemme....

Skrevet

jippi jeg får igjen over 13000,- det lønnte seg å betale 700,- mere i mnd enn hva skattekortet sa :) det samme gjør jeg i år :)

Skrevet

Man får ikke engangskode på mobilen, man får bare bestilt nytt kodeark..

Skrevet

Og jeg får igjen nesten 11 000 og mannen 30 000, hurra!!

Skrevet

Finner f*** ikke kodearket mitt jeg!!!!

Åååååhhhh...

Mannen får igjen 12.000 da hvertfall =)

Skrevet

Jeg finner heller ikkekodearket:( Får ikke igjen store summen uansett da, siden jeg ikke har verdens høyeste lønn.

Men mannen får igjen 40 000!!! Regnet ut på nettet for en stund siden og hadde belaga oss på max 10 000:)

Så nå skal han få kjøpe seg den tv'n han har ønska seg leeenge!

Skrevet

HA! Jeg får igjen 32000!!! :)))))

Skrevet

WOW! Litt av noen summer dere opererer med!

Jeg fikk igjen 7300 og er veldig veldig fornøyd med det!! :-)

Skrevet

Weeee fant kodearket likevel =)

Mannen får 12.000 og jeg får 11.000 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...