cherry coke Skrevet 24. mars 2009 #26 Skrevet 24. mars 2009 En gang. Den ene falt jeg pladask for da jeg var 18 og var nesegrus forelsket i flere år, vi hadde et slags forhold=/ Men han var mye eldre enn meg og tilfeldighetene gjorde det slik at det ikke kunne bli oss. Tenker ofte på han og mimrer om en undrebar tid;-) Faren til barnet mitt var jeg ikke forelsket i, men veldig glad i på en annen måte. Jeg var innstilt på å tilbringe resten av livet mitt med han, men ooopps..der kom tilfeldighetene inn i bildet igjen . Han fant ut at det var mye bedre å leve livet med sex, drugs and rock ' roll.... Glad for det i dag faktisk:) Har en merkelig følelse av at jeg aldri kommer til å bli skikkelig forelsket igjen, da min første store kjærlighet satte standarden...:/ Eller....glem det! Er jo nesegrus "forelsket" i min nydelige datter!=)
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #27 Skrevet 24. mars 2009 To ganger, kanskje egentlig rett begge ganger men livet kom i veien foerste gangen.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 24. mars 2009 #28 Skrevet 24. mars 2009 Haha - ser at de fleste her har ikke vært så veldig mange ganger forelsket - og jeg signerer også under dem. Har vært forelsket to ganger. Første gang på sommerleir da jeg var 15. Var opp etter ørene forelsket, og vi var i sammen i to uker. Han var fra et annet land - så da vi reiste hjem hadde jeg kjærlighetssorg i mange måneder. Men ville i dag ikke vært uten den opplevelsen. Så rotet jeg litt rundt og hadde noen små kjærester - til jeg traff mannen min. Da sa det bare pang - og vi visste begge at det var meant to be :-) Har forøvrig en venninne som aldri har vært forelsket, bare betatt - hun nærmer seg nå 30.... hun har bare ikke truffet den rette....
SOMMER :) Skrevet 24. mars 2009 #29 Skrevet 24. mars 2009 Har hatt to kjærester, lange forhold. Men tror dessverre ikke jeg har vært forelsket i noen av dem. Jeg har mer "underkastet" meg dems ønsker og det har ikke vært gode forhold. Vet ikke om jeg kan bli forelsket jeg, kanskje betatt, men ikke forelsket... :-(
Jordbæret <3 Skrevet 24. mars 2009 #30 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har vært forelsket mange ganger, men alltid har det bleknet ganske så fort. Bare en gang har jeg vært så forelska at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg og alle følelsene. Hele verden forsvant liksom rundt meg og jeg var ikke i tvil om at dette var han jeg skulle leve livet sammen med. Det er nå seks år siden og jeg er fremdeles så forelsket at jeg får sommerfugler i magen når han parkere utafor etter en dag på jobben. Vi har sex nesten hver dag og jeg kan bare ikke få nok av han. Heldigvis har han det på samme måten.
Alba44 Skrevet 24. mars 2009 #31 Skrevet 24. mars 2009 Flere ganger. Men; hadde jo mine tvil angående hvor fornuftig det var. Hehe...
Tøysetipp Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #33 Skrevet 24. mars 2009 En "Mr. Big" der Carrie.. ;-) Er for øvrig enig med deg, tror ikke jeg vil oppleve den type forelskelse igjen, men det betyr ikke at jeg ikke kan nøye meg med en mer moderat forelskelse. Om de ikke bare forsvinner igjen da, følelsene. Damn it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå