*Rutletutt* Skrevet 23. mars 2009 #27 Skrevet 23. mars 2009 Hmmm...mye i grunn;o) Sykepleier, hjelpepleier ol - har prøvd meg på sykepleien, men fant fort ut at det ikke var for meg. Jobbe i bhg kunne jeg heller aldri tenke meg - jeg er ikke noe flink med andre unger enn mine egne...og knapt nok de, he he;o) Jobbe i kassen på matvarebutikk (har gjort det mens jeg gikk på skolen, og jeg holdt på å kjede meg i hel). Sikkert masse annet også, som jeg ikke kommer på her og nå...
Sylteflesk Skrevet 23. mars 2009 #28 Skrevet 23. mars 2009 Kunne ikke tenkt meg å jobbe i barnehage. Sykepleier frister heller ikke noe særlig.
heisand? Skrevet 23. mars 2009 #30 Skrevet 23. mars 2009 ambulanse, brannmann...alt som har med døde mennesker å gjøre og farlige yrker
Bare jeg er meg :o) Skrevet 23. mars 2009 #31 Skrevet 23. mars 2009 Begravelsesbyrå kunne jeg aldri jobbet i. En kompis har en slik jobb og jeg tar av meg hatten for de som har en slik jobb. De henter etter stygge ulykker (plukker opp kroppsdeler ol) Og alle samtalene de må ha med mennesker som har mistet noen. Jeg gråter for lett til å ha en slik jobb. Fotpleier...hater tær (hehe) Revisor
Linchen Skrevet 23. mars 2009 #32 Skrevet 23. mars 2009 Jeg ER jo ungdomsskolelærer, så det kan jeg jo ikke velge, he he. Enig med Alva et det er en herlig alder (+/-). Jeg kunne ikke jobbet med nåler og sprøyter og sykdommer og laboratorier og og og - blir svimmel og kvalm bare på tanken:(
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #34 Skrevet 23. mars 2009 Helsevesenet (fatter ikke alle som vil bli jordmor?!?) Ps: det er moro på ungdomstrinnet ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2009 #35 Skrevet 24. mars 2009 Alt innen helse. Sykepleier, hjelpepleier, jordmor, lege.... Æsj så mye ekkelt. Ei heller tannlege, de ser sikkert mye drit også...
Raych Skrevet 24. mars 2009 #36 Skrevet 24. mars 2009 Tannlege eller gynokolog. Kunne aldri tenkt meg å rote rundt i munnen til folk, eller i den andre enden, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå