tante grusom master of law Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Sykepleier og andre yrker hvor man må ha å gjøre med andres slim og avføring. Takler ikke slike ting bortsett fra min egen sønn sitt da. Er skikkelig pingle på slike ting.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Det meste innen håndtverk (rørlegger, snekker, murer osv) - jeg har ti tommeltotter og syns slikt er gørrkjedelig Kirurg. Vil ikke ha den typen ansvar Lærer på ungdomsskolen - jeg har ikke nok tålmodighet og styrke...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Sykepleier Lege Helsefagarbeider (?) Generelt sånne som jobber med syke eller eldre.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 En hver form for lærer......DET har jeg ikke tålmodighet til. Men all ære til de som orker!
MarihønaMedHvitveis Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Alt som involverer andre menneskers kroppsvæsker!
erteposen + 4 Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 Butikk og den typen service yrker. Ungdomskoletrinnet frister lite siden de er totalt "dust" i hodet de årene:)
vårmamma08 Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 kunne ALDRI tenkt meg å sittet på et kontor å flyttet daue papirer rundt i ring. Gi meg en meningsfyll jobb... (jobbe med mennesker, ser jeg er litt motsatt av dere andre her)
Meg og knoll&tott Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 Hjelpepleier!!!! Ellers så ser jeg noen ikke kunne tenkt seg å være (ungdomsskole)lærer... DET kunne jeg gjerne jobbet som:)
*vips* Skrevet 23. mars 2009 #15 Skrevet 23. mars 2009 Jobb i barnehage...! Ære være alle som jobber i barnehager! *tar av meg hatten for dere*
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #16 Skrevet 23. mars 2009 Alt innen helsevesenet egentlig, jeg passer bare ikke til det. Eller jobbe i barnehage. Er superduper takkenelig for at mange vil jobbe her da, men selv hadde jeg ikke taklet det :-) Vaskehjelp osv kommer også langt ned på listen...
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #17 Skrevet 23. mars 2009 Ser mange nevner ungdomsskolelærer, det er jeg, og jeg synes jeg har verdens beste jobb jeg da. Tenåringer er super-søte, føler meg heldig som får bruke så mye tid med denne aldersgruppen :-)
mayaya Skrevet 23. mars 2009 #18 Skrevet 23. mars 2009 yrker der jeg blir skitten og/eller kald :-p rørlegger ligger nok ganske langt nede for meg :-p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2009 #19 Skrevet 23. mars 2009 jeg kunne ikke tenkt meg noe som innebar kropskontakt med folk, så sykepleier og hjelpepleier og lege utgår.
Pengetreet Skrevet 23. mars 2009 #20 Skrevet 23. mars 2009 telefonselger - tror de får mye kjeft revisor eller andre jobber innen økonomi - er allergisk mot tall lege - hadde levd i konstant redsel for å gjøre en feilvurdering
Himmel og hav Skrevet 23. mars 2009 #21 Skrevet 23. mars 2009 Alt som handler om å være sjåfør. Jeg kjører bil både titt og ofte, men jeg synes det er gørrkjedelig. Hadde jeg mått ha en sånn jobb hadde jeg antagelig sovnet og endt i ei grøft før lunsj første dag.
Mom2Two Skrevet 23. mars 2009 #22 Skrevet 23. mars 2009 Fotpleier Revisor ...og sikkert mange flere:-p
Tøysetipp Skrevet 23. mars 2009 #23 Skrevet 23. mars 2009 Vegvesenet, ute i allslags vær, tømme søppel og lempe grus. For meg hadde det vært drepen.
prekæs Skrevet 23. mars 2009 #24 Skrevet 23. mars 2009 Etter å ha lest ett innlegg her i går om voksing, er jeg temmelig overbevist om at jeg aldri kunne jobbet med voksing av andre menneskers rompehull og det rundt.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. mars 2009 #25 Skrevet 23. mars 2009 Det er mye... Men det jeg vil jobbe med er mennesker,noe jeg gjør:-)Og nå skal jeg bli sykepleier;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå