Gå til innhold

Hvilket yrke kunne du overhode ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykepleier og andre yrker hvor man må ha å gjøre med andres slim og avføring. Takler ikke slike ting bortsett fra min egen sønn sitt da. Er skikkelig pingle på slike ting.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Det meste innen håndtverk (rørlegger, snekker, murer osv) - jeg har ti tommeltotter og syns slikt er gørrkjedelig

Kirurg. Vil ikke ha den typen ansvar

Lærer på ungdomsskolen - jeg har ikke nok tålmodighet og styrke...

Skrevet

Sykepleier

Lege

Helsefagarbeider (?)

 

Generelt sånne som jobber med syke eller eldre.

Skrevet

En hver form for lærer......DET har jeg ikke tålmodighet til.

Men all ære til de som orker!

Skrevet

Alt som involverer andre menneskers kroppsvæsker!

Skrevet

Hjelpepleier

Frisør

Tannlege

Skrevet

Butikk og den typen service yrker. Ungdomskoletrinnet frister lite siden de er totalt "dust" i hodet de årene:)

Skrevet

kunne ALDRI tenkt meg å sittet på et kontor å flyttet daue papirer rundt i ring. Gi meg en meningsfyll jobb... (jobbe med mennesker, ser jeg er litt motsatt av dere andre her)

Skrevet

Hjelpepleier!!!!

 

Ellers så ser jeg noen ikke kunne tenkt seg å være (ungdomsskole)lærer... DET kunne jeg gjerne jobbet som:)

Skrevet

Jobb i barnehage...! Ære være alle som jobber i barnehager!

*tar av meg hatten for dere*

Skrevet

Alt innen helsevesenet egentlig, jeg passer bare ikke til det. Eller jobbe i barnehage. Er superduper takkenelig for at mange vil jobbe her da, men selv hadde jeg ikke taklet det :-) Vaskehjelp osv kommer også langt ned på listen...

Skrevet

Ser mange nevner ungdomsskolelærer, det er jeg, og jeg synes jeg har verdens beste jobb jeg da. Tenåringer er super-søte, føler meg heldig som får bruke så mye tid med denne aldersgruppen :-)

Skrevet

yrker der jeg blir skitten og/eller kald :-p

 

rørlegger ligger nok ganske langt nede for meg :-p

Skrevet

jeg kunne ikke tenkt meg noe som innebar kropskontakt med folk, så sykepleier og hjelpepleier og lege utgår.

Skrevet

telefonselger - tror de får mye kjeft

revisor eller andre jobber innen økonomi - er allergisk mot tall

lege - hadde levd i konstant redsel for å gjøre en feilvurdering

Skrevet

Alt som handler om å være sjåfør. Jeg kjører bil både titt og ofte, men jeg synes det er gørrkjedelig. Hadde jeg mått ha en sånn jobb hadde jeg antagelig sovnet og endt i ei grøft før lunsj første dag.

Skrevet

Fotpleier

Revisor

 

 

...og sikkert mange flere:-p

Skrevet

Vegvesenet, ute i allslags vær, tømme søppel og lempe grus. For meg hadde det vært drepen.

Skrevet

Etter å ha lest ett innlegg her i går om voksing, er jeg temmelig overbevist om at jeg aldri kunne jobbet med voksing av andre menneskers rompehull og det rundt.

Skrevet

Det er mye...

 

Men det jeg vil jobbe med er mennesker,noe jeg gjør:-)Og nå skal jeg bli sykepleier;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...