Gå til innhold

Jeg HATER reklame i postkassa!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

javisst. og vi bor jo i blokk og har sånne postkasser som sauen... =) men seriøst

de har ikke lov til å gi dere reklame så det må du/dere klage på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps, jeg har klaget. Venter på svar fra Posten ;)

Skrevet

På posthuset/ porst i buikk har de klistremerker til å sette på postkassen. MEN det som de fleste ikke er interessert i å fylle ut er skjemaet for dette. Det er ett skjema som skal gi beskjed til din postfordeling om at du ikke skal ha reklame. De sorterer din post sammen med reklamen.

Så det hjelper ikke bare å sette ett klistremerke på postkassen.

Skrevet

Jeg har levert sånn skjema ja, for her får du ikke merket uten å levere skjemaet ;) Men det hjelper jo så lite.. Skal se i morgen når postmannen kommer, om han ser plakaten min :-D

Skrevet

Jeg pleier å ta all reklamen og legge de tilbake til posten jeg : )

I de røde postkassene man poster brev...de blir nok veldig glde for den reklamen da...

Skrevet

Det er ikke all reklame som distribueres av Posten. F.eks bruker Expert, Europris og endel av de andre maskråkene distribusjonsbyråer, som igjen benytter seg av - hm - ikke alltid like kvalifisert arbeidskraft. Som Tillab sier, de driter ofte tynt i hvem som har Nei- takk lapp på kassa si, fordi det faktisk går fortere å dele ut til alle postkassne enn å sile ut de som ikke vil ha, særlig dersom man leverer aviser samtidig. Dessuten er det et stort problem at budene får mye mer reklame enn det er kasser på ruten, så de blir ikke kvitt alt. Da blir det enda lettere å overse Nei-takk lappene, eller legge dobbelt i alle kassene.

Det fins flere facebook grupper der man protesterer mot reklamen, om mange nok hadde meldt seg inn i en gruppe og listet opp dem man syns var verst, kunne man kanskje nådd fram til dem som sender ut reklamen. For min del unngår jeg snart å handle på Jysk og Kid, fordi jeg er så dritlei reklamen.

Hilsen ei som har jobba som bud, men med respekt for Nei- takk lappen :)

Skrevet

Her i huset er det også håpløst, 10 tonn reklame hver dag, her blir det peismat på vinteren og tonnevis som eg ikke gidder å gå ud med på sommeren...

Skrevet

Du, neffi :)

Nå fikk du meg til å smile og le .... babyen lurer på hva som har skjedd med mamma. Det var bra, sende alt tilbake. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...