mayaya Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Åhh, så sinna jeg blir! Hver eneste dag dumper den &$%# postmannen en megde reklame i postkassa vår - selv om vi har merke på og allting!! Nå har hormon-mayaya skrevet plakat (jadda!) OG sendt mail til posten. Kommer det mer reklame fremover nå, eksploderer jeg!! I dag alene kom det 9 (!!) reklameaviser. Det er helt vanvittig mye søppel!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Sett ett A4 ark på postkassa også.. at du ikke ønker reklame og pil opp til klistremerket.. hehe..
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Jane Doe, så du at jeg har skrevet plakat?? Hehehe..... :-p
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 JEg er også drittlei reklame, men her er det faktisk ikke postmannen som kommer med den, eller ikke BARE postmannen, det er et eget firma i tillegg til postjævlene som kommer med søpla. Ahrg.
Mor&barn Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 åh elsker reklame blir bare så dyrt til tider hehe
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Og her jeg bor funker det sånn her; Ikke klistremerke = en av hver reklamedings Klitremerke = 2-3 eksemplarer av hver, trøkka ned i postkassa så alle brev og alt blir ødelagt.
frk Nilsen Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Det holder med et klistremerke som sier reklame, nei takk. Det har vi, og får ikke uadressert reklame. Nå husker jeg ikke hvor du får dem. Men vet det er ei nettside du kan skrive de ut fra og tape opp på postkassen selv. Mulig det er grønn hverdag eller framtiden i våre hender.
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2009 Men tillab, har de egentlig lov til det?? Jeg jobba med markedsføring tidligere, og der var beskjeden at de som leverte ut ikke skulle putte noe i postkassa til de med Nei-merke fordi dette ikke var lov... Jeg skal gi dem en liiten sjanse til nå, med plakat og klagemail, men etter det er det ingen silkehansker mer!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Kremt.... Jeg så bare at du hadde sendt til posten ikke at du hadde satt opp plakat.. hehe...
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Det er ikke lov, men det tar de fjotissdrittungene som jobber for Buskerud Distribusjon rennafart og driter i som det så fint heter. *hatehate*
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2009 frk Nilsen; vi HAR et slikt merke. Det hjelper ikke en tøddel her i gården..
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2009 tillab; har du ringt firmaet og angitt dem? gjør det! gjør det! *død over reklame*
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 Argh, jeg hater det jeg også,... Men vi bor i blokk, så her er det sånne postkasser som henger sammen. Og da gidder selvfølgelig ikke postmannen å se etter hvilke postkasser som ikke skal ha reklame (han "låser opp" skapene, og da forsvinner jo klistremerket når han åpner "postkasseskapdøra" hvis dere skjønner). Hva gjør man med sånt da?
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2009 Kan du ikke skaffe et merke til og sette på innsiden?
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #15 Skrevet 23. mars 2009 Nei, har ikke giddet ennå, fjernet faktisk klistremerket også så jeg "bare" får normal mengde reklame:p
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. mars 2009 #16 Skrevet 23. mars 2009 Jo, men innsiden forsvinner også... Eller, jeg kan jo kanskje klistre det inni selve postkassa, og ikke bare på innsiden av døra... der er det jo også et klistremerke med leilighetsnummer og navn... Hm, tror jeg skal gjøre det!
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 23. mars 2009 Hahaha, den er god, tillab Men da tror jeg egentlig ikke du har klagerett lengre :-o Jeg sitter og venter på mail fra Posten jeg da :-p
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #18 Skrevet 23. mars 2009 Sauen; klistrer på innsiden også. Det gjorde vi, problem solved. Men her vi bor nå så gir postjævlene blanke f, reklame får vi uansett. Jeg synes det burde vært ulovlig å sende ut uadressert reklame, hva med miljøet??? 98% av reklamen går jo rett i søpla uansett. (Eller på bakken rundt postkassene veldig mange steder, dessverre)
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 23. mars 2009 Niffeneger; Jeg tror faktisk at det er sånn at de ikke har lov til å stappe det nedi dersom du har reservert deg med merke altså. Ta det opp med posten/budfirmaet!
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 23. mars 2009 Hihi, vi kan starte dibbere mot reklame.. Aksjonere hver tirsdag i postomdelingstid?
2søtesmåh Skrevet 23. mars 2009 #22 Skrevet 23. mars 2009 Og postmannen/-damen kan ikke ta ut reklame som er lagt inni aviser...Coop, El-kjøp og noen andre har ofte vedlegg på denne måten....
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #23 Skrevet 23. mars 2009 Ingen aviser levers i postkassa her iallefall
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 23. mars 2009 #24 Skrevet 23. mars 2009 dårlige postmenn dere har da.. vi har også merke og vi får aldri reklame :-)
mayaya Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #25 Skrevet 23. mars 2009 Åh, Mylian, kan vi få samme postmann som dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå