Gå til innhold

Jeg HATER reklame i postkassa!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, så sinna jeg blir! Hver eneste dag dumper den &$%# postmannen en megde reklame i postkassa vår - selv om vi har merke på og allting!! Nå har hormon-mayaya skrevet plakat (jadda!) OG sendt mail til posten. Kommer det mer reklame fremover nå, eksploderer jeg!!

 

I dag alene kom det 9 (!!) reklameaviser. Det er helt vanvittig mye søppel!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett ett A4 ark på postkassa også.. at du ikke ønker reklame og pil opp til klistremerket.. hehe..

Skrevet

Jane Doe, så du at jeg har skrevet plakat?? Hehehe..... :-p

Skrevet

JEg er også drittlei reklame, men her er det faktisk ikke postmannen som kommer med den, eller ikke BARE postmannen, det er et eget firma i tillegg til postjævlene som kommer med søpla.

Ahrg.

Skrevet

åh elsker reklame :P blir bare så dyrt til tider :P hehe

Skrevet

Og her jeg bor funker det sånn her;

Ikke klistremerke = en av hver reklamedings

Klitremerke = 2-3 eksemplarer av hver, trøkka ned i postkassa så alle brev og alt blir ødelagt.

Skrevet

Det holder med et klistremerke som sier reklame, nei takk. Det har vi, og får ikke uadressert reklame. Nå husker jeg ikke hvor du får dem. Men vet det er ei nettside du kan skrive de ut fra og tape opp på postkassen selv.

Mulig det er grønn hverdag eller framtiden i våre hender.

Skrevet

Men tillab, har de egentlig lov til det??

 

Jeg jobba med markedsføring tidligere, og der var beskjeden at de som leverte ut ikke skulle putte noe i postkassa til de med Nei-merke fordi dette ikke var lov...

 

Jeg skal gi dem en liiten sjanse til nå, med plakat og klagemail, men etter det er det ingen silkehansker mer!!

Skrevet

Kremt.... Jeg så bare at du hadde sendt til posten ikke at du hadde satt opp plakat.. hehe...

Skrevet

Det er ikke lov, men det tar de fjotissdrittungene som jobber for Buskerud Distribusjon rennafart og driter i som det så fint heter.

*hatehate*

Skrevet

frk Nilsen; vi HAR et slikt merke. Det hjelper ikke en tøddel her i gården..

Skrevet

tillab; har du ringt firmaet og angitt dem? gjør det! gjør det! *død over reklame*

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Argh, jeg hater det jeg også,... Men vi bor i blokk, så her er det sånne postkasser som henger sammen. Og da gidder selvfølgelig ikke postmannen å se etter hvilke postkasser som ikke skal ha reklame (han "låser opp" skapene, og da forsvinner jo klistremerket når han åpner "postkasseskapdøra" hvis dere skjønner).

Hva gjør man med sånt da?

Skrevet

Kan du ikke skaffe et merke til og sette på innsiden?

Skrevet

Nei, har ikke giddet ennå, fjernet faktisk klistremerket også så jeg "bare" får normal mengde reklame:p

 

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jo, men innsiden forsvinner også... Eller, jeg kan jo kanskje klistre det inni selve postkassa, og ikke bare på innsiden av døra... der er det jo også et klistremerke med leilighetsnummer og navn... Hm, tror jeg skal gjøre det!

Skrevet

Hahaha, den er god, tillab ;) Men da tror jeg egentlig ikke du har klagerett lengre :-o

 

Jeg sitter og venter på mail fra Posten jeg da :-p

Skrevet

Sauen; klistrer på innsiden også. Det gjorde vi, problem solved.

 

Men her vi bor nå så gir postjævlene blanke f, reklame får vi uansett. Jeg synes det burde vært ulovlig å sende ut uadressert reklame, hva med miljøet??? 98% av reklamen går jo rett i søpla uansett. (Eller på bakken rundt postkassene veldig mange steder, dessverre)

Skrevet

Niffeneger; Jeg tror faktisk at det er sånn at de ikke har lov til å stappe det nedi dersom du har reservert deg med merke altså. Ta det opp med posten/budfirmaet!

Skrevet

Hihi, vi kan starte dibbere mot reklame.. Aksjonere hver tirsdag i postomdelingstid?

Skrevet

Og postmannen/-damen kan ikke ta ut reklame som er lagt inni aviser...Coop, El-kjøp og noen andre har ofte vedlegg på denne måten....

Skrevet

Ingen aviser levers i postkassa her iallefall :)

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

dårlige postmenn dere har da.. vi har også merke og vi får aldri reklame :-)

Skrevet

Åh, Mylian, kan vi få samme postmann som dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...