Gå til innhold

Frokostkonseptet er jo dritgodt jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm Dr. Erik

Hvor mye får du for å anbefalle herbalife? Fine turer? Vet ikke. Men jeg syntes det er MEGET rart. Det syntes venninna mi som er ernæringsfysiolog også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade og kjeks? Da har du ikke prøvd herbalife hvertfall. jeg synes det smaker dritgodt. Som en annen sa: det smaker nesten is av sjokoladeshaken.:)

Skrevet

Nicet: ~`~`~ Du har fader i meg lagd deg en ny profil datert i dag bare for å snakke dritt om herblife! Haha. Tåpelig!

Skrevet

Du 1809, jeg har vært på dette forumet med dette nicket siden i høst. Og det hadde DU vist om du ikke kun var her for herbalife. Jeg får mye juling her for å si det som jeg føler det, og det blåser jeg en god dag i, men PRØV i få med deg fakta.

Skrevet

Hehe. Jeg har vært her i 5 år jeg, men du har ikke vært her mer enn i dag. Bare å søke på nicket ditt det! Kommer ikke opp en dritt fordi du er ny.

Skrevet

Det er jo egentlig bare deg selv du driter ut nå 1915, for det er nok MANGE som har irritert seg fletta over meg. Du må tåle at noen syntes dette pulveret ditt smaker for jævelig.

Skrevet

Det er jo forøvrig umulig å søke på tegn. Prøv pila, så ser du.

Skrevet

jeg bruker ikke pulveret...haha.

Skrevet

Du må få stappe i deg alt det pulveret du vil for min del. Jeg bare noterer meg at HI og jeg umulig kan ha samme smaksløker for jeg brakk meg når jeg drakk denne ufyselige guffa.

Skrevet

Det er ikke bare HI du har ulik smak som... det er over 60 millioner dokumenterte mennesker over hele verden som drikker shaken hver eneste dag:) Det er ikke guffe.. den er hverken tykk i konsistens eller inneholder dritt og møk (guffe). Et passende ord vil være "shake". En næringsrik shake som faktisk hjelper mange mennesker med å miste kiloene de sliter med:)

Skrevet

Dette måååå prøves. Har seriøst 15 kg fett å slanke bort. Når så mange går ned på dette skal til og med JEG klare det..haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...