Gå til innhold

Frokostkonseptet er jo dritgodt jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest om diverse anonyme som sier at noe av det er vondt, gruet jeg meg til å smake. MEN det var skikkelig godt! Aloejusen smakte vann med litt søtt oppi, teen var kjempegod i smaken (fersken), og shaken kan jeg ikke vente med å drikke igjen. Det skal hvertfall ikke bli noe problem for meg å gå ned på dette =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korleis smakar har du på shakene? Eg liker faktisk cookies og cream no, og skal prøve jordbær med melk ikveld.

Skrevet

Jeg har sjokolade og cappuccino. Smaker helt herlig. Jeg har prøvd andre shaker tidligere fra nutrilett, men det har smakt dritt i forhold.

Er kjempefornøyd.

Jordbær har jeg ikke prøvd:) Lykke til med prøvingen i kveld.

Skrevet

Da vil jeg påstå min kjære, bells, at du ikke er en gourmet. Dessuten syntes jeg ditt innlegg føyer seg fint inn i rekken av annen frokost reklamen. Helt trist at barn skal vokse opp med at mat kan intas i pulver og piller. Mat er kultur og mat er samhold.

Skrevet

Er mat kultur når jeg ble feit av det jeg spiste? Nå har jeg en mulighet til å gjøre om på meg selv slik at jeg kan fremstå som et sunt menneske for mitt barn. Jeg gjør en stor innsats i å gjøre om kosten til meg og min familie! Barnet mitt tror jeg drikker fordi jeg er tørst. Dessuten drikker jeg den etter at hun er i bhg, og til kvelden etter at hun sover søtt.

Det jeg gjør nå er det beste jeg kunne ha gjort for meg selv og barnet mitt.

Skrevet

Kan du ikke skrive med nick? Du er lite seriøs i mine øyne om du ikke kan stå for det du mener engang.

Skrevet

Nicket ditt, Bells er mere anonymt en anonymknappen. Mitt nick inneholder navn og bilder. Jeg har ikke sansen for folk som tror de er sunne eller tror de viser barn gode matvaner med å spise pulver og piller. Dessuten mistenker jeg deg for å snik reklamere.

Skrevet

Hva du mistenker meg for bryr jeg meg svært lite om:) Det er hauger med negative innlegg fra diverse anonyme som deg her. Det er mer snikreklame enn det jeg klarer å lage hvertfall. Alle ser frokostkonseptet i overskriften på de negative innlegga, og det betyr at han som selger dette får flere kunder da de leser om det og blir interessert. Men det tenker dere ikke på?

Skrevet

Jeg fant denne på BIM:

Hei. Tittet på nettet og fant flere sider med ingredienser og forklaringer:

Næringsinnhold 1 shake, 26 gram

Energi.................217 kcal

Protein................17.6 g

Karbohydrat........21.6 g

Fett....................6.5 g

hvorav mettet fett 3.3 g

flerumettet fett......1 g

Kostfiber............2.5 g

Natrium na.........0.28 g

Vitaminer:

A.............370 ug

D.............2.5 ug

E............5 mg

C............15 mg

B1...........0.38 mg

B2..........0.88mg

Niasin.....5.6 mg

B6..........0.5mg

Folinsyre..60 ug

B12.........1.5 ug

Biotin.....25 ug

Pantothensyre...2.5mg

Mineraler:

kalsium.........412 mg

Jern.............5.2 mg

Fosfor.............427 mg

Magnesium.....53 mg

Sink.............4.7 mg

Jod.............40 ug

Kalium.......572 mg

Kopper.....0.5 mg

Selen......20 ug

Mangan....0.3 mg

For å gi deg en ide om hvor næringsrik Formula 1 Shaken er, så tenk på at en shake rundt regnet tilsvarer følgende næringsnivåer:

Vitamin A 120g cheddarost 47% (anbefalt daglig inntak, Europeisk RDA)

Vitamin C 100g kokt kål 29%

Vitamin D 50g tunfisk 50%

Vitamin E 50g tørristede

cashewnøtter 51%

Vitamin B6 100g kokte linser 33%

Vitamin B12 to råe egg 154%

Kalsium 80g tofu 52%

Sink 85g kokt krabbe 32%

Magnesium 248ml gulrotjuice 18%

Jern 155g kokt biffkjøtt 38%

Kalium 100g kokte soyabønner NA

Kopper en avocado NA

Selen 90g kokt lever NA

Kostfiber fire skiver fullkornsbrød 20%

Klarer DU anonym å få i deg alt dette gjennom 1 frokost?

Dette er anbefalt, men ingen som får til en slik frokost gjennom vanlig kost. Legen min ble mildt sagt imponert over næringsinnholdet da jeg tok med shaken dit for å spørre om det var bra bruke.

Skrevet

Jeg sverger til et normalt suntkosthold og jeg er idrettsutøver. Enkelt og greit.

Skrevet

Vel, 1000 vis.. tja... det kommer vel litt an på hvilket nivå du snakker om. I mitt tilfelle har jeg oppnådd flere internationale medaljer på sunn kost. Man kan faktisk få for mye vitaminer og mineraler også.

Skrevet

Hvor kan jeg lese om det på nett? Altså, dette frokostkonseptet.

Skrevet

Ja, det er kjempegodt. Bryr meg ikke om hva andre sier. Det fungerer perfekt på meg, og da fortsetter jeg så lenge jeg føler for det. Kroppen min har hvertfall aldri føltes så frisk før.

Skrevet

Lurer på om du bare er dum eller om du er uansvarlig med penger. Jeg kan ikke fatte folk som brenner penger.

Skrevet

Hvordan kan du si at jeg brenner penger når jeg er fornøyd og når det virker på meg? Dessuten koster ikke dette meg særlig mye da jeg spiste mye hurtigmat til frokost og kvelds før. DET er dyrt det.

Skrevet

Altså, om problemet til folk er at de blir feite av maten de spiser, og dermed må leve på pulver og piller, så ER det muigens noe med maten som er feil...?

Jeg er glad jeg klarer å spise normalt jeg, og trene og røre kroppen min, og verken bli feit eller syk ;)

Det er et sykdomstegn i samfunnet når man kan spise seg til sykelig overvekt og må leve på pulver og vann etter det, eller i verste fall få opreert bort deler av innvollene så man ikke kan ta til seg så mye næring lengre.

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg lever IKKE på pulver. Jeg tar 2 shake daglig og har i tillegg 4 normale og sunne måltider. Å leve på pulver vil si at man erstatter alle sine måltider med pulver, noe de aller fleste ikke gjør! Herbalife er en alternativ sunn måltidserstatter for millioner av mennesker som ikke klarer å tilby kroppen det den egentlig trenger gjennom vanlig kost.

Lenger opp i denne tråden kan du se hva som faktisk er anbefalt å få i seg hver dag. Klarer duå få i deg det gjennom 2 brødskiver hver morgen? At du er slank trenger overhodet ikke bety at du er sunn og gir kroppen det den trenger :)

Skrevet

Hei,

Til informasjon, så selger jeg IKKE Herbalife, men arbeider til daglig som lege (min kone er klinisk ernæringsfysiolog) og vi bruker daglig Herbalife sine produkter.

Jeg (vi) anbefaler produktene til våre pasienter som har behov for god ernæring, med meget gode resultater.

Soyaprotein er forøvrig også et bra protein, vegetabilsk protein, kroppen trenger en blanding av animalske og vegetabilske proteiner.

Og man skal ha et rimelig sammensatt og omfattende kosthold for å kunne tilføre kroppen det man trenger av næring, da kan man begynne å snakke utgifter i forbindelse med kosthold.

Jeg har ingen intensjon om å forsvare Herbalife, men en del innlegg her kan virke på meg noe provoserende og det kan virke som det er en del uvitenhet ute å går.

Erik W

Skrevet

Hvis du smører reklame mer opp i ræva mi nå får jeg snart orgasme.

Nå virker du desperat lille lege, slapp av herbliv er tydelig ikke noe for deg.

Mvh

Skrevet

JIPPI!! Jeg gikk ned 2 kg denne uka! :D

Skrevet

Hva koster dette da...? Og hva gjøres? Kun milkshake osv?

Skrevet

Der kom den ja... bare ventet på det... Nok en mulighet til å reklamere og henvise til den samme mannen som alltid...

Det finnes jo hundrevis av herbalife distributører. Så jeg undrer veldig på hvorfor alle refererer til akkurat denne... som jeg må si har en noe useriøs måte å promotere produktene sine på?

En finn-side?? Hvor han ikke en gang nevner at man burde endre resten av kostholdet også...En profesjonell hjemmeside hadde kanskje vært noe... Med litt dypere informasjon. Ikke en masse henvisninger til sider hvor det står side opp og ned på engelsk... Ikke så lett å forstå alle de engelske uttrykkene som benyttes og jeg finner det et stort ork å lese gjennom de sidene...

I tillegg er det dette som det reklameres for inne på veldig mange forum rundt omkring på nettet. Alle med den type overskrift som her. Og mange som forteller hvor mye de har gått ned o.l.

Men for all del... bare fortsett for min del, men jeg biter ikke på!

Skrevet

Jeg har kjøpt av denne mannen og han var klar og tydelig på at jeg måtte endre resten a kosten min. Han ga meg en mailo med masse råd. Vi har jevnlig kontakt. Han er flink til å følge opp også. Er det galt å annonnsere på finn.no og nå? Hvis du ser på finn.noi er det mange som selger kosttilskudd. Om han er profesjonell elleri kke kommer for meg an på rådene han gir, at produktene er bra og at han følger meg opp når jeg trenger det.

Han har hjemmeside også, hvor det står masse bra. Her kan du lese om det siden du etterlyser det:

http://tore-sunnhet.blogspot.com/

Jeg tror at grunnen til at denne linken blir brukt her inne er fordi det var en som la den ut, lille krølle, for en stund siden. Endel kjøpte sikkert av han og er fornøyd. Når man er en god selger som føler opp sine kunder, får man gode skussmål og ryktet går fort.

Skrevet

Jeg fikk en smaksprøve av ei venninne i dag og jeg må si det smakte helt inni granskauen for jævelig. Fyttigrisen. Fikk prøve noe med sjokolade og kjeks og en man noe fruktgreier og en med jordbær. Ikke godt i det hele tatt. Men smaken er som baken, delt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...