Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare hyggelig det=)

JA vi håper på spirer=) sattser på at det sitter... men jeg bare drokner testene mine så jeg skal teste digital på tirsdag=)) jeg har heldig hvis ikke hatt blødning enda... ikke noe tegn til TR=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liten oppdatering: FREMDELES IKKE NOE TR!!! WEEHOOO! hehe :-p

har 50%fast så tar jeg en del vakter utenom så er vel som regel oppe i 70-80% men deeeilig med så mye frihet! så slipper jeg å ha mner enn 2 dager bhg i uka =)

Skrevet

så deilig=) men skal vi ta digital i mårra på kvelden eller skal vi holde oss til tirsdag???

Skrevet

tirsdag- morgen urin- da skal det vel ikke være tvil i svaret som kommer opp =) hehe

overbevist om at vi er =) bare ikke mer tr nå så er det i boks! hehe

Skrevet

hvis du klarer holde deg da ? :-P det er sikrest med morgen urin hvis man teste sein pos da.. :-)

Skrevet

da fosser det... :-( vondt gjør det oxo..!

Skrevet

NÆÆÆI Bør du??? TR liksom..... da sønk jeg laaaaaaaaaangt ned i sofan.... jeg som hadde håpet=((( stakar. sender masse god bedring klemmer=)

Skrevet

foss blør :-(( våknet i natt og følte meg så tissetrengt sånn skikkelig, slik at det gjør vondt.. så gikk jeg på do og stusset over at det var jo nesten ingenting som skulle ut men det kjenntes enda vondt ut. og plutselig begynte det å foss blø :-(((

jaja sånn er det bare! tror ikke vi hopper over denne pp for nå blir vel terminen 1 januar hvis jeg regner tr fra i dag og 29 dager syklus.. så da satser vi på å klarere julaften =) hehe

lykke til du! du får rope ut når du har testet! :-D regne med det blir pos!

Skrevet

i ga har det kommet ut en litt stor klomp med utflod. altså den er litt lyse brun aktig.... syntes det er litt guffent har kpmmet ut ett par ganger i dag....'

hvordan er det med deg?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...