Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går testinga? Min tr kom i dag :-( ikke mye men det komme noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! det var da no dritt.... er det mulig.... jeg har vært på farta i dag.. så jeg har ikke tenkt så mye på det. men ingen TR enda.. håper egentlig ikke den kommer heller... men jeg ville inn på 1 tri med deg....

Skrevet

skikkelig kjiipt dette ja *deppa!*

mn uanz håper virkelig du kommer deg over i 1trim! hold meg oppdatert da ;-)

Skrevet

ville bare fortelle at jeg har funnet ut hvorfor jeg har testet svvvak pos/skygge strek på alle testene.. sa jeg at jeg trodde murringene etter el var blære bet? uansett testet urinen på jobb og fikk da fullt utslag på proteiner og blod, så var jeg nettopp inne på billigtester sine sider og las og der stid det at det blant annet var mulig å teste falsk pos hvis det var en del proteine og blod i urinen.. :-/ og det kan jo stemme med at testene aldri ble strekere.. så sånn var det..

Skrevet

HEi frøken=) kjempe trist at TR kom til deg=((

så du ahr gått med urinveisinfeksjon da eller??? sykt at de skal slå ut på protein i urin da..... aaaah nå blir jeg skikkelgi deppa..... ville ikke at du skulle få TR nå... jeg har veeeldig mens murringer, men ingen tegn til den..

Skrevet

Så dumt Budeia...:( Har fulgt litt med på dere to, hihi...

Jeg har enda ikke fått TR, men tror bare syklusen min har klusset seg til igjen.. Grr.. Fikk neg test på fredag, og tror det er da jeg hadde IKM.

Skrevet

Hehehhe blir nesten flau med tanken på hvor mye rart vi har skrevet om heheheh.... ja syntes det er super trist med Budeia ='( du kan enda teste pos selv om du fikk neg på fredag=)) jeg tester i mårra tidlig=) blir spennede å se hvordan det går... føler plutselig at TR skal komme.... men så merker jeg ikke noe til det like etterpå... er kjempe rart... ha aldri gårr mere enn 1 dag over før har en syklus på javne 28 dager... så om den tata kommer nå, blir jeg skikkelig sur....=)

Skrevet

Det virker jo veldig som du er gravid da!! :D

Jeg har slitt med tullete sykluser etter snuppa for 3 år siden, trodde jeg var på rett kjøl nå etter 3-4 mnd med akupunktur. Så er litt nervøs i magen..:) Jeg skal ikke teste noe mer før mandag jeg nå, da skal nemlig mannen og jeg til Kvinneklinikken i Porsgrunn for utredningssamtale...

Håper jeg får UL der, så da vil det kanskje vises - om det er sånn eller sånn.....:S Hjelp!!!

Skrevet

herregud dere! jeg testet faktisk pos i dag.. svvvaaak men rosa strek kan se den i alle vinkler hehe og på håndlengdes avstand.. hva skjer!??

sa jo jeg bare hadde litt TR i går og det var nesten blandet med utflod.. i dag er det nada! prøvde å grave litt inn *sorry detasljer! RØDME* men bare vanlig utflod ingen tegn til tr..... iiiikk

*roe meg ned! Roe meg ned! ROE MEG NED*

sikkert ikke noe å hoppe i taket for men nå er det enda ett håp! må bare se om det blir mer el mindre blod!!

blødde i forrige sv skap oxo fra uke 5-6 samme som nå... og da mente de jeg hadde mistet en tvilling...

DJIIIIIISESSS!!!!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAA VLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLL JIPIIIIIIIIIIIIIIIIIII HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hehe nå ble jegf glad=)) jeg skulle tisse på pinne til mårran, å vips posen lå i bilen... heheh kunne liksom ikke løpe ut i undertøy å hente den syntes jeg heheh så jeg skal ta den etter dursjen=)) skal bare samle opp litt først hehehhe TR har enda ikke kommet=) nå er jeg glad=D

Skrevet

SE her=) den blødningen din kan være denne heheheh=)

I løpet av denne uken og neste utvikles det en navlesnor som sikrer transportveien av næring og surstoff fra mor til embryoet.

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

Det kan også være en liten blødning fordi det egentlig var flere egg som ble befruktet, men at de andre forsvinner. Halvparten av alle tvillingbefruktninger ender som en liten blødning i løpet av de første 12 ukene. Det går helt fint med det fosteret som er igjen, så fortvil ikke. Det kan være en forklaring på en tidlig blødning, men behøver ikke å være det. Ofte vet man ikke hva grunnen var. Forskning med ultralyd har vist at det ofte befruktes flere egg, men at de fleste går til grunne slik at det bare blir ett barn som bæres frem.

De fleste slår positivt ut på en graviditets test nå, og mange mistenker at de er gravide.

En kraftig følelse av å være oppblåst i underlivet kan for mange være det første tegnet på en graviditet, det er helt normalt!

Hjertet og hjernen er de første organene som begynner å utvikle seg, og starter med dette omtrent nå.

Skrevet

av venter litt til før jeg hyleer ut! Men er jo lovede dette.. blir en digital i morgen/tirsdag alt etter hvordan dette utvikler seg... :-) spent og urolig nå kan man si..!

håper på det beste seff- føler oxo at kvalmen er i annmarsj- men kan oxo skyldes at jeg er så spent! begynnte i går...

blødde jo sist oxo og da gikk det jo bra =)

nå synes jeg du skal trø i skoan finne testen og teste! ER SÅ SPENT! HEHE!

synes du skal skynte deg- må jo få mred meg svaret før jeg skal på jobb :-p hhe

Skrevet

hehehe ja jeg får vel gjøre det heheh men jeg må ned på mandag å kjøpe digital heheh.. de hadde bare QR i by'n=( men detfår duge.... jeg har altid så uflax med dem.... den blir altid heelt rosa liksom.. aner ikke hva jeg gjør veil... men i dag skal jeg tisse på et urin prøve glass å sette testen oppi=)) da kan det ikke skje noe galt hehe

Skrevet

hehe, digital avtale på tirsdag da? ;-p hvis dette går bra vel og merke!

spent på deg nå! syns og qr kan være litt vrang bare lese bruksanvis nøye- så skal den legges vannrett en plass hvor den ikke kan absorbere fukt.. hvis jeg er, er du og omvendt! e fullstendig overbevist om dt- for makan så likt vi har hatt det =)

Skrevet

da har jeg testet.... å den driten blir rosa.... helt rosa... men den lå ikke vannrett... kan det ha noe å si... er den sååå følsom... jeg skal inn over til by'n etter på. da skal jeg ta dem med meg til byn å spørre dem..det kommer en skykkestrek på vær å ikke noe mere. er ingen sterke streker... den er helt rosa med da to skygge streker som er pitte litt mørkere bare,.. ikke noe som jeg ville sagt aaaah jeg er GRAVID får... om du skjønner....

Skrevet

hææ ble hele feltet rosa? og kun 2 skygge streker?

Skrevet

ja det er sånn den altid blir når jeg tar den... hater den testen.. lurer på om jeg drokner den på en måte...... hihihi det hørtes rart ut heheh

Skrevet

hehe drukne den- og så på en SØNDAG!!?? hehe nå må vi jo vente til i morgen på svaret! åneeeeeeeeeeeeeeei :-s hehe

åhh hehe- men selv om du druknet den var det jo 2 streker da... :-D

Skrevet

hehehe ja det er snat 2 streker er bedre enn 1=)) ja da har vi en digital avtale på tirsdag=) inne det må tr komme om vi ikke er gravide=D

Skrevet

det er bra! done deal! :-D

hadde i januar sånn et rart tr besøk der det var 2 dager med så å si ingenting og den 3 dagen kom det i bøtter og spann... og hvis det er sånn denne gangen oxo så er jo 3 dagen i morgen... laaang dag i dag ja.... og jobb i tillegg :-(

tror hvis digital avtalen blir pos så skal jeg til legen og måle hcg hvertfall og spør om tidlig ul :-p

er veeldig klar for "bim" nå!

Skrevet

sånn blødning hadde jeg sist oxo. første dag var det bare rosa slim på papiret å neste dag ikke noe, så den 3 exploderte det...... hm dette er RART.............

Du får prøve å kose deg på jobb=) så snakkes vi i kveld eller i mårra=) jeg har fi i mårra oxo jeg=) har hatt veeelig lang helg=) deilig=)

Skrevet

ÅHHRR...! håper ikke det er det da :-(

skal oppdatere i kveld/mogen..

heldige du som har frii i morgen! skal jobbe kveld da oxo så har jeg fri heelt til fredag :-)

Skrevet

Huff nei vi håper på å være gravide nå.... med termin i november=))

Gleder meg til tirsdag jeg nå=)

Er veeeldig deilig med litt fri=) etter vi fikk førsteman så valgte jeg å jobbe mindre=) så jobber ca 50-60% =) jeg jobber mye lørdager men har fri man-ons- annen vær fredag=) super deilig=) å har fri vær 3 helg=) så er super deilig når jeg har laaang helg=))

Skrevet

Hei, håper det ikke gjør noe at jeg slenger meg her?? Jeg har selv testet svakt positivt i kveld, men jeg har hatt mens. Jeg skjønte at noe var fatt når mensen ble borte bare etter noen dager, og at jeg begynte å blø igjen etter 2 dagers opphold. Håper at spiren greier å klore seg fast og at det blir en novemberbaby på meg også:)) Skal ta en ny test i morgen tidlig, og er den positiv også må jeg vel til lege å ta blodprøve.. Lykke til til dere begge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...