Gå til innhold

VOGNGAL!!!


juliogjuleprinsesse

Anbefalte innlegg

mistraler ligger jo storsett på 2 til 3000. s3 ligger på 3500-5000. Så du kan kanskje sette den til rundt 4000-4500 og skrive selges høystbydende over...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke dumt. Vil igrunn bare bli kvitt den så:P Den er litt i veien akkurat nå. Har lite lyst å dra den med på flyttelasset hehe. Egentlig så ville jeg jo beholdt den. For den er jo såååå fin. Men når størsta ikke bruker vogn så blir det dumt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt nå, to like vogner på en gang, flere enn meg som har hatt det altså? Haha.

 

Kjøpte først en brio vogn billig på finn, noen dager senere fant jeg lik bare nyere, i annen farge og enda billigere. Så da hadde jeg begge i noen dager, var umulig å bestemme meg for hvilken farge jeg likte best, haha. Når jeg endelig hadde klart å bestemme meg for den nyeste modellen, fant jeg ut at jeg egentlig ikke ville ha noen av dem, haha *lol* Så jeg solgte begge igjen jeg, men beholdt et av regntrekkene da, haha ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt når jeg leser her jeg og;o) Er virkelig godt å ikke føle seg alene om denne sykdommen;oD Er litt flau over meg selv og redd noen skal kjenne meg igjen så er ofte anonym her inne jeg da;oP heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mine venner vet hvor vogngal jeg er, de "mobber" meg for det til alle tider. Men jeg kan jo ikke for det, man velger ikke å få sykdommer frivillig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg byttet nick da jeg begynte å henge her inne, jeg. Men det er litt opplagt for de som kjenner meg, men tror ingen av dem har så store mentale problemer (og fritidsproblemer;)) at de henger her og får sett hvor teit jeg faktisk er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene mine vet nok om "sykdommen min"(hehe), men tenker mer på de som ikke kjenner meg så godt, men vet hvem jeg er..

men er jo dumt å bry seg hva andre syns..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt forståelig at du ikke vil "utlevere" deg. :-)

Jeg for min del driter i hva folk synes - alle andre har helt sikkert sine egne sider de ikke vil andre skal vite om.

Jeg er ikke flau over å være vogngal. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg er nå samme nicket overalt her inne jeg da.. Men henger stort sett bare her om dagen. Lurer litt på å bevege meg tilbake på skralve, men dette tar egentlig MER enn nok tid. Og jeg ELSKER barnevogner. Det er en så fantastisk oppfinnelse. Jeg kunne tenkt meg en karriere som barnevogndesigner tror jeg... Men man blir kanskje ferdig med dette sånn om et par års tid ;-)

 

Det er desverre en plasskrevende hobby.... Mine venninner mobber meg med at jeg er litt vonggal, men da unnskylder jeg meg og sier at jeg er da ikke det... bare litt over snittet intr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snart to barn og to vogner (en Easywalker sky, og en søskenvogn) - er det da for ille å ønske seg atter en ny vogn til bebisen?? Vi har babybag til Easywalkeren og har tenkt å bruke denne når den lille kommer, storesøster går i bhg og bruker lite vogn, men likevel sitter jeg og lengter etter en ekte babyvogn til minsten... mannen min synes det bare er tøysete, hva synes dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysete??? Langtifra!!!! Du kan med god samvittighet kjøpe ny vogn til babyen, det er nå min mening, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er ikke tøysete i det hele tatt.

(kanskje ikke den beste plassen å spørre heller da..... hehe.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...