Gå til innhold

VOGNGAL!!!


juliogjuleprinsesse

Anbefalte innlegg

HJELP! Kan noen forsøke å finne noe annet jeg kan bruke all min energi på enn å sitte her og ønske meg enda en vogn??? Jeg blir GAL av meg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sign me in! ;-)

 

(Og HVORFOR tipset noen her inne oss om www.blocket.se??? Nå er jeg jo sysselsatt med dib, finn og blocket...help me someone....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... velkommen i klubben.. lillemann på to har hatt ca 20 vogner til nå.. om ikke fler =) å enda sikkler jeg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte facebook.... haha Og så leser jeg om vognene på barnevognguiden, og lurer på hvorfor ikke basson er med der.... Dumme meg har søkt opp blocket på egenhånd, men ble ikke frelst da jeg ikke fant det jeg ville. haha

 

Hvordan går det, er du blitt eier av mistral s?

 

HUff, jeg har klart å selge carena vogna mi da, til en venninne.. Phuu. Men har akkurat nå fire vogner i hus... LItt mye og se på den 5. da??? Jeg som trodde jeg hadde funnet den perfekte vogn da jeg kjøpte spirit, HAHA Lite viste jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, facebook glemte jeg. Hehe. Huff, jeg må skjerpe meg.

Jeg har nå 3 vogner, Emmaljunga Edge Duo (den selger jeg aldri!!!), Quinny Buzz og Teutonia Mistral S. :-) Men er liksom enda ikke fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kun zappen igjen.. men skal selge den også.. så vet ikke hvilken trille jeg skal prøve meg på nå..enten peg perego eller buggster s.. =) men må bli kvitt zappen først =)

 

men jeg begynner å skjemmes litt over at jeg har hatt så mange vogner.. skal tro om man ikke kan medisineres mot galskapen? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tipset om blocket fordi det gjør godt å videreføre sykdomssymptomene til andre, så vet man at man ikke er den eneste som forsømmer mann, kropp og hus for å sitte på 3 forum og 3 bruktmarkeder og se åpå barnevogner man ikke hår råd til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff..jeg er iferd med å blir kraftig angrepet av vogn-sjuka!

Snuppa er 3 mnd og i morgen skal jeg og hente min tredje vogn.

Den er vell og merke brukt, men de 2 andre (tfk og izi travel) kjøpte jeg ny. Håper spirit s3 som jeg får i morgen er så perfekt at jeg ikke ønsker meg fler. Yeah right...sikkler allerede på minst 2 vogner til.

det verste er at jeg vil ha ALLE. Er fornøyd med begge de jeg har nå, hver til sitt bruk.

Dyr hobby dette her...

 

Men hva er denne her svenske siden??

Å hva/hvor skjer det på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har det ille, vi syke;)

Fikk også min tredje vogn da hun var nesten 4 mnd. Skulle gjerne hatt alle tre, pluss to tre stykker til, men det var et visst mannebein som sa stopp og sitter igjen med >EN lusen vogn:(

Den svenske siden er tilsvarende Finn.no, facebook lurer jeg også påQ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vogn har du lyst på nå da Spentsmurf?

 

Jeg har funnet ut at egentlig burde jeg ha en hel garasje full av vogner så jeg kunne byttet på. Har lyst å prøve alle som finnes jeg =P

 

Jenten vår har tydligvis arvet vogndillaen min, det første hun løper til på en lekebutikk er dukkevognene og hun er veldig opptatt av den ene hun har, hehe. Og mannen mobber og sier hun må passe godt på den så mamma ikke tar å selger den og bytter den ut med en annen, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sånn er jeg og! jeg topset om blocket.se men var anonym. har bestilt vogn fra en privat og herregud så blllig det blir i forhold til prisene her..det er verdt! men jeg selger før jeg kjøper da så hos meg er ikke flere en to vogner av gangen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er strålende! Er jo gambling å stole på nordmenn på finn også, både kjøpere og selgere, så da er det greit å gamble billig;)

Jeg også selger før jeg kjøper, ganske så ufrivillig. Jeg skal bli rik, tenkte jeg, og da skal jeg ha en vognstall på en 4-5 vogner.

Skal ha en sort mistral 08, en brun eller plomme s3, en sort eller brun oth, ei brun timmytrille og en cerise simo 485;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok og slik at jeg kunne tenkt meg å hatt ALLE slags vogner. Nå er jeg egentlig ganske fornøyd, men en tfk buggster s står høyt i kurs (og pris) men den kunne jeg tenkt meg... Lurer litt på om jeg kan kjøpe en breeze og være fornøyd, men haha hva er odsen for det... Nevnte det med Facebook bare fordi jeg sitter også der og sløser bort tiden min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja breeze har jeg også sett litt på, på den passer maxi cosi setet vårt. Hva er egentlig forskjellen mellom den og buggester s utenom prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer setet på breeze også? hm, da ble jeg jo mer gira på den da.... pga pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en ting å si eller tenke om en som har hatt 20 vogner til en treåring... Imponerende grunn og usannsynlig lite interessant... Bruk energien til noe fornuftig! Det er jo direkte flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er din mening anonym 20.33, selv synes jeg det er gøy med vonger. Det blir som en annen hobby :-)

Noen kjøper ny bil flere ganger i året, andre har nye vesker eller briller eller jakker eller noe annet nytt hver dag (omtrent), mens jeg liker å fornye vognparken! Det er jo som et tilbehør, man blir litt lei den samme dag ut og dag inn. Og så går man der og triller og snakker om gakker og fugler og vips så kom ønsket om en ny vogn... Vi er alle ulike, og forhåpentligvis klare alle her inne og styre økonomien sin selv.... SLik at ikke vognene velter noe lass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har hatt 20 vogner til en på 3 da? Leser ingen ting om det her jeg, men kanskje jeg ikke har lest nøye nok?

 

Det er jo uansett snakk om interesser da! Det er vel lov å synes det er gøy med vogner? Syns ikke det er noe rart i det hele tatt jeg, mange gutter er jo døds opptatt av biler feks. Og mange damer syns jo det er gøy med vesker og sko.

 

Selv har jeg hatt mange vogner, men har ikke tapt særlig med penger. Kjøp brukt og selg brukt er nøkkelen, da taper du ingen ting. Noen ganger kan du til og med tjene litt, mens andre ganger taper du kanskje 200 kr på porto eller noe sånt. Så det går opp i opp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir snart gal av meg selv:P

solgte mistralen min og kjøpte quinny. Men ville ha mistra igjen så jeg solgte quinnyen. I morra skal jeg hente en mistral og neste helg skal jeg hente enda en mistral :D Og prøver også å finne en rosa/svart emmaljunga vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva skal du med to mistraler? Har en 07-modell, skulle kjempegjerne hatt en ny 08.-modell, men ikke to på en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ene er en 06 mod og den andre 07. forskjellige farger :) og forskjellige hjul. blir nok bare å ha 06 vogna en liten stund. men jeg ELSKER de vognene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill et hjulsett til tilden du liker best, så har du begge deler og kan selge den ene og sitte igjen med en litenslump! Lufthjul og standardhjul?

Og så kommer lilleprinsen med seatinserts fra teutonia iløpet av mars-april, da kan du få litt fargevariasjoner også;)

Elsker mistral jeg også, helt fantastisk! min brukte sorte 07-modell er litt falmet i kalesjen, og jeg syns den brune 08-modellen er så flott, det er min eneste sorg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok å selge 06 modellen ganske kjapt. Men trenger en vogn frem til jeg får 07 modellen. Må si jeg gleder meg max til jeg får 07 modellen. Den er såååå fin:)

 

Tenkte jeg skulle selge tvillingvogna også. Trenger ikke den da størsta ikke bruker vogn. Men hvor mye kan jeg ta for den? er en 08 team alu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 07 er knallfin, hvilken farge får du?

Hva kostet teamen ny da? folk tar vel stort sett fra halv pris til 2-3000 kr mindre enn nypris, alt etter hvor mye tilbehør de selger dem med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er grå og rosa :D

Husker ikke hva den kostet nå i farta, men var endel. Er jo endel utstyr til. Ny så koster vel vogna 7000 uten tilbehør nå? aner igrunn ikke. Tror jeg må sjekke hva de ligger på på finn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...