Gå til innhold

Jeg vil ha flatere mage :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

det eneste som hjelper deg med å få flatere mage er å tenke kalorier.velg lav kalorier istedenfor, og hold deg i aktivitet. når du får i deg mindre kalorier vil du gå ned i vekt, men i tillegg så går først og fremst der du har mye fettreserver, tærer der først. noe som da er magen:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hehe Tullemor :-)

Håper jo at jeg skal få stor mage igjen snart, men har ikke hørt fra Ullevål ennå så vet ikke når det evt blir ny runde med IVF :-/

I mellomtiden skal jeg bla i bryllup og har lyst til å se ut som om jeg IKKE er gravid....

Jeg har prøvd å gå ned i vekt, men det er ikke like enkelt for alle desverre og de kiloene jeg har mistet har gjort at magen henger mere :-p

Ser ikke akkurat så veldig delikat ut nei....

Skrevet

Babymi: Det høres bra ut! Jeg har nå begynt et lettere liv, selv om det nok er for sent å gjøre noe til vi drar til Syden om tre uker... MEN for min del er det slutt på all denne småspisinga, er ikke rart vekta ikke går ned da! Veldig dumt at amminga gir dette vanvittige søtsuget...

Magen min er ikke flat, men kunne vært verre - det verste synes jeg er strekkmerkene. De ser ikke ut!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hei sommerbarn!

Du må si fra åssen det gikk da når du har vært der på mandag.

Hvor mye koster det forresten?

Skrevet

Det tar tid for veldig mange og komme tilbake til der de var.. vær flink til å gå turer, trene litt hver dag og spise sunt så skal du se.. lett og si men sånn er det hehe..

Skrevet

Iflg prislisten til Bentes Naturterapi koster de første 10 TEI-system behandlingene kr. 3.800,-. Fikk opplyst at prøvetimen koster kr. 200,- . Så, ja, det er veldig dyrt! Så lenge jeg kun har det over mage/midje synes jeg det er vanskelig å trene bort.... Hadde mage før jeg ble gravid(tror kroppsfasongen er arvelig for min del....) og har tidligere prøvd med sits-ups uten effekt!

Kjenner ikke til om noe sånt finnes på Tv-shop, tror nok ikke det er det samme.

NormaJean: Holder nå på å bestemme meg for kjole, er 50-talls kjolene korte? Kan du sende noen lenker?

Ved prøving av kjoler i min størrelse var de trang over magen og stor over bysten.....

Skrevet

Jogging evnt intervall trening, bytte på å gå og jogge. Og masse situps. OG sunt kosthold. Gjør underverker for magefettet!

Og helt gratis!!! Herlig ute nå på våren. Anbefales!

Skrevet

hei sommerbarn, her har jeg kjøpt min brudekjole fra:) www.dollycouture.net, min kjole er den som heter manhattan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...