Gå til innhold

Jeg vil ha flatere mage :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nå er snuppa 10 mnd, men jeg ser fortsatt veldig gravid ut. Situps funker ikke heller.

Jeg vet at det skal være effektivt med elektroder på magen.

Noen her som har tatt det og vet hva det kalles?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det,men har hørt fra kjente at det funker bra!

Det heter bailine!

Skrevet

Nei situps fungerer bare på å styrke musklene.. Viss det er fett på magen du vil ha vekk må du nok ut å jogge:)

Jeg prøver noe annet, og det er å hååååpe kjempe mye på at sjokolade øker forbrenningen...

Haha, lenge leve optimisten:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hehe, sjokolade som hadde hjulpet på magen hadde vært supert ;-)

Ellers så trener jeg, men har ikke akkurat merket at magen krymper nei...

Har sjekket ut bailine nå og bestilt meg en gratis prøvetime så får vi se om jeg har råd til å fortsette med det da....

Skrevet

Jeg har også nettopp bestilt gratis prøvetime, sliter så veldig med ks magen min.... verdt et forsøk iallefall :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vet du hvor mye det koster for 10 ganger eller?

Fant ikke noe om det på siden nemlig :-(

Skrevet

åå magen min har blitt så slapp den...synes det er slik laus skinn nederst som aldrig forsvinner...også har jeg strekk merker...gruer meg til sommeren å baede offentlig!

Skrevet

Dette hørtes interessant ut! Kan man gjøre det selv om en ammer? Fulllammer ikke lenger da, men kanskje man må vente til en har sluttet helt? Jeg er også interessert i å vite pris hvis noen vet! Og, Bjørnen collargol, gi tilbakemelding på prøvetimen!!

Skrevet

jeg vil og ha flatere mage, skal til syden om 2 mnd og sprade rundt i en liten bikini foran hele svigerfamilien. jippi.....

har en rockering jeg lurte på om jeg skulle ta i bruk, har tatt situps lenge og føler at ikke det hjelper mot vaskeballen jeg har fått framme på magen....

Jeg blir så sulten av av å amme og når det er travle dager er det så lett å ty til noe kjapt og usunt når man er i farte og bare må ha mat. Har forresten begynt å kjøpe nurtrilett bar, sånn 2pk og synes de er kjempegod og grei å ha på lur i stellevesken.

Skrevet

jeg har nå hatt 10 timer med bailine - og det funker litt, men ikke så mye... har gått inn 4 cm ca rundt livet, men det er ikke mye med tanke på hva dette koster... betalte 3200kr for 10 timer....

Så min plan videre er å prøve å klare å gå ned mer i vekt på egen hånd, og heller evt ta noen bailine timer etterpå for å stramme opp skinnet igjen!

Skrevet

Jeg tok en ti-timersperiode med Bailine for noen år siden. Det fungerte litt, kjente at jeg fikk "trent" muskler som jeg ikke klarer å trene på annet vis, men det beste ved det var at det kostet såpass mye at motivasjonen for å spise sunt og trene ved siden av økte og jeg oppnådde resultater på den måten også. Men tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, det kostet litt for mye til det..

Skrevet

Hva i all verden er bailine??!??!??

*grønn*

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi ganske dyrt ja :-p

MEN jeg skal være flink med maten og gå ned litt samtidig og da er det kanskje en ekstra motivasjon dersom dette koster så mye i tillegg.

DET MÅ FUNKE!

Søk på ordet på google så finner du informasjon om det ;-)

• 1 måned senere...
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja denne uken skal jeg ha prøvetimen min på Bailine :-)

Er litt spent da på hvordan dette er.... Håper det funker. Har begynt å spise sunnere og trener litt så dette i tillegg MÅ vel bli bra kanskje?!?...

Skrevet

Et lite apropos her: Jeg har kjøpt meg rockering med vekter i, og på en uke har jeg mista 3 cm rundt midja;)

Skrevet

Åjåj!! Dette hørtes jo lovende ut da :D :D Har tenkt på å kjøpe rockering tidligere, men det har blitt med tanken. Nå fikk jeg jammen noe å tenke på...

Forresten: for å få bort fettet rundt magen er det kondistrening som må til. Jogging er jo kjent for å være det mest effektive. Selv om det er pyyyton da. hehe

Skrevet

jeg har kjøpt en av disse rockeringene med vekter, men er ikke noe flink til å gjøre det regelmessig:( dumme meg

jeg kjøpte den letteste på 1.5kg fordi det står at det er den man skal ha hvis man veier under 60kg. men jeg syns den er for lett....

jeg sliter ikke med vekten, veier 56kg, men magen BULER ut, ser ut som jeg er ca 6mnd på vei på kveldene spesiellt. har også stooor glippe mellom magemusklene fortsatt:( det er snart 8mnd siden

Skrevet

Hvordan vet/merker en at en har glipe mellom magemusklene?

Skrevet

Hvor får man kjøpt rockeringer med vekter?

Skrevet

ang glippe: når jeg strammer magemusklene så kan jeg stappe hele hånden inn i mellom:(

rockering med vekter kan man kjøpe på nett fra USA ganske billig: http://www.sports-hoop.com/

eller en norsk side: feks trumf.no

jeg kjøpte min brukt av en her inne, la ut etterlysning på skravle

Skrevet

Et lite tips jenter :) Jeg fant fort ut at 10 min magedans om dagen funka helt SUPERT :) Jeg er ikke no flink altså ;) Men bare prøv :) Ingen ser :) Og det er morro :) Jeg fant musikken på nettet :)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også! Lillepia er nå litt over 10 mnd. Har ikke problemer med vekten, er ellers slank og er nå litt lettere enn da jeg ble gravid..... Men jeg har også gravidmage.... Den buler ut og ved kontrollen hos fødselslegen ved utskriving (hadde keisersnitt) fikk jeg bekjed om at jeg hadde fått et brokk øverst i magen.... Kjøpte nevnte rockering i fjor sommer, men den har ikke blitt brukt.... Må vel ta den fram igjen!

Jeg har bestilt prøvetime på en type muskelstimulator som brukes sammen med infrarød varme. Skal dit på mandag, så da er jeg spent!

Skal gifte meg i juli og vil helst ha bort magen til da!

http://www.bentesnaturterapi.no/02b_tei.htm

Skrevet

sommerban_juli08, jeg skal gifte meg om 1 1/2 uke, pga magen så har jeg valgt en kjole som har litt høyt liv og skjørt som står ut.(50 talls kjole) så slipper jeg å tenke på magen og at jeg må holde den inn hele dagen, jeg har lyst til å kose meg på bryllupet;) men hold-in blir det også, lindex har fått inn enda mer slike produkter nå....

men dette elektrode greiene, er det ikke sånn som var så "in" på 90 tallet og man kunne få kjøpt på tvshop? finnes det ikke der lenger?

Skrevet

Jeg vil også ha flatere mage! Tror denne overskriften tiltrekker mange.. hehe..

etter tips her ovenfra skal jeg prøve magedans. Bare når ingen ser haha.

Skrevet

Ikke stress med flat mage nå da, du skal jo snart ha stoooooor mage igjen du nå :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...