Gå til innhold

flere som vil ha simo kombi her inne?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snek seg inn en liten skrivefeil her...skulle jo stå at den var 2000 dyrere. Dumt det ikke er mulighet for å redigere på innlegg her inne i grunn...Fort gjort med litt trykkleifer når fingrene går kjapt over tastaturet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også valgt Simo Duo, siden den er bredere i bagen =)

Men Kombivogn ser litt finere ut da ;)

Skrevet

Hadde Simo kombi til min første, og litt til nr. 2. Deilig vogn, men veldig tung. Fikk vogndilla, så jeg solgte den. Skal nå bruke vår Bugaboo cam. til babyen, OTH til begge, og mest sannsynlig investere i søskenvogn.

Skrevet

Simo kombi.. Hvor lenge kan babyen ligge i bagen... altså hvor lang før man må gå over til sportsvogndelen?

Samme på simo duo?

Skrevet

Kun på 1. trimester.. men leker meg litt med tanken hvis spiren sitter denne gang.. så på den brune simo kombi nå.. som sagt.. hvis spiren sitter.. DEN MÅ JEG BARE HA, KOSTE HVA DET KOST VIL!!! :DD

(må nok begynne å spare litt for sikkerhets skyld)

Skrevet

Vi har bestemt oss for simo duo, enten i farge brun eller aubergine (lilla). Duo pga den er litt lettere enn kombi og fordi den er litt romsligere. Men forsåvidt enig i at kombi er finere...:)

Skrevet

Følger det ikke med stellebag eller noe slags nett til å ha ting i på disse vognene?

Skrevet

Skjønner godt dere har falt for Simo også:-) Jobber i barnehage, og der har jeg best erfaring med simo, så det blir den på oss også. Var å titta på Babyshoppen i dag, og Limited edition er knall fin, men tror det blir den mørke brune på oss...elsker brunt mot rosa eller blå, så det blir bra uansett kjønn:-D

Skrevet

jeg har en simo duo til salgs med bag og sports stell (separate).

Jeg har vært superfornøyd med den, og var jo tenkt til å bruke den denne gangen også, men nå venter vi tvillinger så da må vi ha ny vogn allikervel.

Den er veldig pent brukt 2007 modell, med rosa i både bagen og sportsdelen. det kan jo byttes ut med blått eller en annen farge om man ønsker det:) Sportstellet kan også brukes uten det rosa i, mens bagen må ha enten det eller en annen farge. Selve vognen er mørkeblå.

gi meg en lyd om noen er intressert:)

jeg bor forresten i bergen.

Skrevet

Simobuttikken i Bergen selger fjorårets simo modeller til 3990 kr.

Ser noen spør etter butikker i Bergen som selger vogner, her er alle (men ikke alle som har simo da):

- Simobutikken i sentrum i slutten av gågaten

- Simobutikken i Åsande

- Barnas Hus på Nordås

- Barnas Hus i Åsande

- Babykos i Kalfaret

- Koelstra i gågaten i Bergen sentrum

- Koelstra på kilden senter på Nordås

- Biteringen på mindtun

- Brio lekebutikken på Lagunen, Vestkanten og Åasande senter

Fjorårets simo er forresten litt lettere enn 09 modellene, dette ford simo har begynt å ha mer stål og mindre aliminium i uderstellet pga. noen EU regler.

Tror heller ikke at tåkeblå blir fortere skittent enn andre farger, jeg har hatt mange vogner og det er ingen som det har vises så fort skitt på som den svarte simoen jeg hadde. Er jo mye skitt som er hvitt, feks. mat: skive, kjeks, frukt osv. det er jo lyst og vises lettere på svart. Mens jord og sand vises lettere på lyse farger igjen. Tror det går opp i opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...