Gå til innhold

flere som vil ha simo kombi her inne?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fallt for simo vogna:) hadde brio med gutten min, når vil jeg ha simo:) tenker å kjøpe fjoråretsmodell på tilbud, kanskje den tåkelyseblå:)

tenker at den går uansett kjønn, er det jente blir det jo rosa oppi, som passer med vognfargen;) er det gutt så er jo blått også greit:)

hva har dere bestemt dere for?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt simo kombi limited edition 2009:-)

Er super fornøyd:-)

Trillet litt hjemme og den er super god og trile. Og kjempe god plass i bag til skinnpose:-)

Skrevet

ah den er så stilig!:) hvor mye ga dere for den? hvordan er den å få inn og ut av bilen?

Skrevet

Vi ga 8999:-)Men det er den dyreste av simoene da. Du får billigere også.....Den veier jo litt mer enn de andre vognene. Men vi syntes den er lett og klappe sammen og få inn i bilen. Gjør jo ikke det hundre ganger pr dag uansett.

For oss var det veldig viktig med en god vogn og simo sine vogner er jo knall. God fjering og greier:-)

Skrevet

tenkte den var dyr ja;) nå har de fjorårets modeller på tilbud, så ender nok opp med den, blir nærmere halv pris da;) hadde brio kombi tidligere, så slik sett blir den vel ikke tyngre enn brio vognen;)

Skrevet

Jeg kjøpte simo kombivogn til mitt første barn for 6 år siden og har vært kjempefornøyd. Den har holdt kjempebra og det har knapt vært noen problemer med den. Har måtte skifte dekk et par ganger, men den er brukt masse til 2 barn og jeg skal bruke den nå også. Den er blå og virker ikke umoderne eller noe sånt for det er tidløs farge og mønster på den. :-)

Skrevet

Hei!

Helt ny i vognjungelen, men vi tenker også på denne. Hvor finnes fjorårsmodellen på tilbud?

Skrevet

De har tilbud både på Barnas Hus og Babyshop:-)Sikkert flere steder også

Skrevet

Vi skal ha simo kombi=)jeg tenkte også på den tåkeblå, men så tenkte jeg på hvor fort møkkete den kan bli..så det ble den brune på oss=)Falt skikkelig for den fargen. koster 6290kr her =)

Den limited edition er også fin, men her er den billigere. Trur den kostet 7400kr eller noe...

Skrevet

Hei :-)

Vi har kjøpt Simo Kombi, fjorårets modell til 4400 kr :-)

Kjempefornøyd. Vi tenkte først på den tåkeblå, men da jeg så den olivengrønne, gikk vi for den :-)

Den går til begge kjønn, og er kjempefin :-)

Vi ville egentlig ha den brune, årets modell til 6200 kr, men legger ikke i 1800 kr kun for en fargeforskjell..

Hadde Simo sist også, fornøyd, bortsett fra at den e tung og løfte inn og ut av bil, men skal gå masse turer, og da er den stabil og fin :-)

Skrevet

Vi kjøpte forresten med impregneringsspray, noe du kan gjøre til den tåkeblå. Så tror ikke det blir problem med at den blir skitten..

Skrevet

Tror jeg går for Simo duo jeg. den er større i dypvognen, og babyen får mer plass. Føder på høsten, så blir jo vinter fort..

Men kombi er jo også super bra.

Skrevet

tror ikke den blir mer skitten enn andre egentlig, siden den er impregnert, vannavvisende... så blir vel å tørke av... evt kommer det skitne barnehender på så kan det jo skylles;)

noen som vet hvor mye den svarte simo kombi vogna koster?

Skrevet

Jeg skal også ha simo duo.. Både på grunn av større bag plass, og den er lettere kombi vogna :) Men det er jo smak og behag da :)

Skrevet

Ja det er jo det. Uansett er Simo et kvalitetsmerke, så tror man blir fornøyd uansett hva man velger jeg... Gleder meg til å begynne å shoppe. Men tørr liksom ikke enda. Er bare 14 +1 i dag :o) God helg alle sammen

Skrevet

Vi kjøpte Simo kombi vogn til nr 1 for 6 år siden. Vi har brukt den på begge jentene og skal bruke den på prinsessa som kommer nå også. Veldig fornøyd med den! Jeg har brukt voksipose oppi baggen til og med, og ikke noe problem. Eneste aber med vognen er at den er litt tung, ikke noe problem å få den inn og ut av bil og sånn. Men den er ganske tung å trille i forhold til andre vogner. Jeg tenker sånn, da får jeg heller få litt ekstra trim pga tyngden, men.... skulle jeg kjøpt ny vogn nå, hadde jeg jaktet på en som er litt lettere, tror jeg. Forresten ikke helt sikker, for er jo så fornøyd med den ellers.... :)

Skrevet

Har også kjøpt simo kombi vogn.. Toppris: den sorte koster 5999,-. Var også på en vogn på tilbud når vi kjøpte til 4500, i olivengrønn og lyseblå. Men sær som jeg er på farge måtte jeg ha sort! Så betalte heller mer for å få den vognen i den fargen jeg ville ha!... Håper vi blir fornøgd med den. Har også hørt at den er tung inn og ut av bil, men men... den er ihvertfall innmari god og trille :)

Skrevet

Jeg har simo kombi vogna , 2008 modell: ) den står jo bare til pynt enda, men er likevel superfornøyd allerede.. :)

Skrevet

Jeg har en simo kombi, men mangler bagen..

Vet noen hva en bag koster...?

Skrevet

jeg var på babyshop i går der va det salg på tåkeblå, lime/lyse grønn og lilla simo kombi... likte ikke fargene men jeg er kresen og vill ha en svart,grå ell brun vogn.. de som er på salg koster bare 4300 nu.. så løp og se.. masse fint på tilbud der nå

Skrevet

noen som kan tipse om noen bra barneutstyr butikker i bergen? har ikke tidligere hatt interesse av disse og husker ikke å ha sett noen...? Hvor skal jeg gå for å se alle disse vognene?

Skrevet

jeg har simo kombien vi fikk da eldstemann ble født... så den får klare seg en runde til.....

Skrevet

Har også kjøpt Simo kombi limited edition, men til en pris på 6999, så det var jo et bra kjøp når jeg leser litt lenger opp i tråden at noen har fått den får 2000...Rart at det er så forskjell i prisen da...på samme vogn, går jeg ut i fra, den som er med svart/hvit mønster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...