Fire småtroll Skrevet 19. mars 2009 #26 Skrevet 19. mars 2009 De går i fellespotten, er alltid noe vi trenger å investere i enten til hus/hjem, barna eller oss selv. Vi blir enige.. I år går de inn på sparekontoen så jeg kan være hjemme noen ekstra permisjonsmåneder uten lønn med minstejenta.
Mille** Skrevet 19. mars 2009 #27 Skrevet 19. mars 2009 De er våre. Mannen sitt styrelederhonorar går til å dekke ferien så vi kan heldigvis spare alt vi får igjen på skatten. Her har vi felles økonomi. )
£adybird Skrevet 19. mars 2009 #28 Skrevet 19. mars 2009 Her er alt vårt. Men de går nok til dattra vår som trenger ny seng og skrivebort til hun begynner på skolen. Å så har jeg et kredittkort som skulle vært betalt:) Alle pengene vi får inn går på felles konto så betaler vi det vi må. Så etter det så kjøper vi oss noe vi har lyst på/trenger men ikke kan klare oss uten...
lego Skrevet 19. mars 2009 #29 Skrevet 19. mars 2009 Vi har felles økonomi. Alt som kommer inn og alt som skal ut er begges, samme hvilken konto pengene står på eller hvilket navn som står på regningen. Og det gjelder også skattepengene.
ventejenta Skrevet 19. mars 2009 #30 Skrevet 19. mars 2009 De går rett i fellespotten, som alle de andre pengene våre... Men den som har fått igjen får nok ubevisst et lite ekstra ord med i laget når vi bestemmer hva de skal brukes til.
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #31 Skrevet 19. mars 2009 Begges - som alt annet som kommer inn på konto.
Supermamm Skrevet 19. mars 2009 #33 Skrevet 19. mars 2009 Begges, uansett om det går i pluss eller minus
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. mars 2009 #34 Skrevet 19. mars 2009 Begges. Regner med å få igjen endel i år, og alt går til tannlege til mannen, selv om det skulle stå på min selvangivelse.
Mia_73 Skrevet 19. mars 2009 #35 Skrevet 19. mars 2009 Jeg får igjen 14.000, mannen skal få litt mer fradrag, så han kommer nok i 0 eller liten restskatt. Uansett er det begges penger, vi betaler alltid årets forsikringsregning (alle forsikringer samtidig i juli) med til gode skatt, eller en del feriepenger. Litt surt egentlig, men så deilig å slippe betale forsikrings resten av året. Generelt er alle penger, uansett opphav, våre penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå