Gå til innhold

Bader besteforeldrene til barna deres sammen med barna i badekaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmor vil så gjerne bade sammen med toåringen vår, noe jeg synes er litt rart. Bading i badekaret er liksom noe jeg synes er forbeholdt foreldrene.

Hva synes dere? Er det jeg som er rar? Er litt usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg hadde vært unaturlig....

Skrevet

Nei det har de aldri gjort, men de bader sammen i svømmebassenget til svigerfar om sommeren. Det blir jo noe helt annet da.

Hvis hun på død og liv vil, så ta henne med i et badeland da vel.

Skrevet

Tror mamma bader med barna. Ikke at jeg ser på det som noe problem. Hvorfor skulle det vært forbeholdt foreldre?

Skrevet

Hun tar henne med i badeland både titt og ofte. Men hun inser ikke at det er to forskjellige ting...

Skrevet

Nei og det ville jeg heller ikke hatt noe av.

Skrevet

Det ville jeg sagt nei til.

Skrevet

Jeg synes også at det er to veldig forskjellige ting:-)

Skrevet

Nei, mine har aldri badet i badekar med sine besteforeldre. Synes ikke det passer seg helt. Men det er nå min mening ;) Er enig med deg, HI.

Skrevet

Øh, hva er så galt med det???

Hvis du ikke stoler nok på foreldrene dine eller hans til at de kan bade sammen med barna dine, burde de ikke vært alene med dem i det heletatt!

Jeg synes det er flott jo nærmere forhold barna mine har til sine besteforeldre, og badesituasjonen er jo en herlig stund hvor nære bånd knyttes, og det er et fint sted å leke.

Når det er sagt, har ikke foreldrene mine badekar, så de har aldri badet med jenta vår, men jeg har sagt at når de skal begynne å ha henne alene over natta, må de dusje med henne, for det elsker hun.

Ser ingen ting galt i det; de er jo ikke pedofile!!!

Skrevet

mormor bader med tulla på 18 mnd titt og ofte, det har hun alltid gjort;) synes det bare er koselig, ikke noe unaturlig i det hele tatt!!! snuppa synes det er kjempe artig da vi ikke har badekar....

Skrevet

Her må vi være enige om å være uenige.

Jeg stoler på mine foreldre , men jeg syntes det å bade sammen er såpass intimt at det vil jeg helst ha forebeholdt oss foreldre hvis vi absolutt må putte andre opp i badekaret til barna. Jeg bader ikke med mitt barn, han skal få ha badekaret for seg selv. Jeg sitter heller og leker med han.

Syntes ikke at besteforeldre skal gjøre alt det foreldre gjør med barna. Men det er min mening og jeg respekterer at andre ikke har samme mening :)

Skrevet

Nå fikk jeg uhyggelig bilder i hodet. Prøver å se for min far i et lite badekar. Med kyse på (jeg vet ikke hvorfor) Skratt.

Eks-svigermor har nok badet med arvingen, tror jeg. Uproblematisk for meg. Hadde faren min gjort det så hadde jeg fått hjerteinnfarkt. No offense, men det er så langt fra hva han ville ha gjort.

Synes svigermoren din skal få lov til det jeg, barnet er jo så lite enda.

Skrevet

Jeg ville gjerne vite hva som er farlig med at besteforeldre bader med barnebarna sine?

Hva er dere redde for?

Skrevet

Mitt forhold til min mor og min svigermor tilsier at de selvsagt får lov til å bade i bakekar med datteren min hvis de vil.

Hvis Pappa plutselig ville gjøre det, så hadde jeg blitt ganske forbauset. Men han hadde nok fått lov, ja :-)

(Svigerfar er død, så der er vel ikke problemstillingen reell...)

Skrevet

Nei, for de har ikke badekar.. hehe.. Jeg og samboern bader heller ikke sammen med unga..

Skrevet

hehe... om farmor vil det så greit for meg.. hehe.. ser ikke helt problemet. faren min er motstander av bading i badekar så han ville aldri gjort det.

Skrevet

foresten så håper jeg indelig at om farmor vil bade med småen når han er der så gjør hun det uten noe som helst behov for å spørre meg først... hehe

Skrevet

Jeg syntes det er ekkelt ,rett og slett.

Hvorfor skal de absolutt oppi badekaret da ? Er ikke store plassen, kan ikke barnet få ha det for seg selv og besteforeldre kan heller sitte ved siden og leke ?

Skrevet

Så lenge de har rengjort seg godt i underlivet så er vel det greit. Ellers vil det jo bli mange ekle bakterier i vannet, og det trenger ikke å være noe særlig for små barn som gjerne kan finne på å drikke litt av vannet..

Skrevet

Nei, det ville jeg synes hadde vært unaturlig!

Skrevet

Nei det ville jeg aldri tillatt! Sønnen min har nok dusjet hos svigermor, men det er noe annet. Heldigvis er det ingen av dem som har badekar så jeg slipper problemstillingen!

Skrevet

Ingen av besteforeldrene her har badekar så det er ikke en problemstilling for oss. Men om de hadde villet, vet jeg ikke helt hva jeg hadde synes. Tror det hadde gått hlt fint. Er jo ikke noe å være redd for,akkurat..

Jeg vet at jenta vår har dusjet med både mormor og farmo og det opplevde jeg ikke problematisk i det hele tatt..

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor ikke man kan bade et barn i badekar uten å absolutt måtte sitte oppi selv. Jeg bader datteren min ofte og er sjelden med oppi selv. Hun har det bra om jeg sitter ved siden av og leker med henne.

Det handler ikke om bakterier i underlivet eller pedofili og mangel på tillitt som noen har skrevet om over her. Jeg forstår rett og slett ikke behovet til disse besteforleldrene. Det er mange ting man kan gjøre med sine barnebarn, ta heller turen til et badeland hvis det med vann er så viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...