Gå til innhold

janic ++ Hvordan gikk testinga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det kan ho bare!! :-P

kjenner det er slitsomt å gå rund sånn, er jo i heeeeeiiilt andre tanker hele dagen. og dagene går sååå seeiint!!

lykke til i morgen! hyl ut hvis det skjer noe! heh ;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA det er sikkert=D jeg har fri i mårra så jeg skal nok ned å kjøpe meg en test=) fi får nå se i mårra... hatt her å bare kjente at NÅ kom TR, løp på do. men nei den hadde ikke det gitt=) kom bare en hvit gul utflod hihihi skikkelig detaljer hihihihihi..... Tenk om vi er Gravide da=) Døds kult=) åsså med termin på likt=)))

Skrevet

Dumå oxo si i fra. jeg er super spent=) men var det sterkere strek i dag enn i går???

Skrevet

litt sterkere men ikke nevneverdig lissom :-/

jeg har måtte bruke bind i dag for var sikke på tr skulle komme men bare sånn ekkel seig utflod hvit/gul så ser det ut som om det er lo i den HAHA er det mulig da.. :-o åssen skulle jeg fått masse lo oppi der a? :-p *rødme*

Skrevet

aah sånn hadde jeg i mitt forgje svanger skap=) om jeg tok fingern oppi å kunne dra ut masse. kunne ligne litt på papir på en måte... var legen som sa det var utflod heheh jeg trodde det var lo eller papir heheheh... Skikkelig deilig beskrivelser her heheheheh Døds bra hhehe ja ja sånn kan det gå hihihihi

Skrevet

hehe og så turde du spør han om det?! haha :-p

.. hadde ingen av disse "symptomene" forrige sv skap bare kvalme og sv forgiftning... hmmm..

nei må vel hive meg i seng:-) natt natt :-D

Skrevet

hahahahahaah har heldighvis en kvinnelig lege hehehe å jeg har hatt henne siden jeg var ca10 år eller noe hihihi... å jeg hadde så masse av det at jeg mått egå med bind heheheh.... huff da. hadde du sv forgiftnig???=(

Ja det må jeg oxo.. her våkna lille gutt kl 4 i natt å ville sove i mamma's seng... å dermed ble jeg pute ..... ikke mye søvn etter det nei heheheh

God natt da=) tastas i mårra da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...