Karma! Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 svak skyggestrek- kom innen få min.. pleier jo teste pos seint, så enda håp her, tester igjen fredag hvis jeg klarer å holde meg =) du da? er spent nå! :-s
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Heiiiii=) her har jeg akuratt testet=)) samme her=) svak skyggestrek=) vi får teste nærmere tor fre=))) så utrolig morro=)) gleder meg nåååå=))
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 kan du bestkrive streken? min er såpass svak at jeg innimellom er usikker på om jeg ser den- er super svak rosa/grå....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 den er liksom lys lys lys lysrød/rosa/grå hihihihihi.. den er ganske svak... =)) er du på jobb du eller???? hihi
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 må du vri den får å se den eller ser du den bare? tror min er litt for svaak... jaja.. har fri i dag- har det hver onsdag =) så det er deilig! nå skal vi ut i fjøset og slippe ut dyrene før det bli oppstandelser4 der inne.. våren vet du :-p hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 ja om jeg vir litt på den så blir den borte... deilig med litt fri=) deilig å ha fjøs å gå til i dette fine været=) hva slags dyr har dere???
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2009 er bare et lite hobbybruk men har 4 sauer som venter lam, en gris, masse høner og ender og 3 hester, kaniner og katter.. min blir oxo bort hvis jeg vrir på den :-/ da har det vel egentlig ingen hensikt å måle før fredag- er det ikke 48 timer hcg fordobler seg på....? ny test avt fredag? litt i tvil om jeg klarer DEN akkurat men...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Oy så utrolig morro=) jeg skulle gjærne hatt gård=) har hatt hest siden jeg var 6 år=) Vi får bare holde oss litt til=) men akuratt nå fikk jeg en dårlig førelse.....=(( selv om jeg har ett håp=)
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2009 må tenke positivt! QR slår jo ikke så raskt ut, hvertfall etter det jeg har hørt og erfart! er oxo redd det ikke skal gå i boks- men vi har jo hatt så mange og tilnærmet like symptomer- må jo bare være gravide!! Skla være gravide! :-s har hatt hest siden jeg var 9 jeg =) har nå 2 fjordinger og 1 nordlandshest...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 ja det har jeg oxo hørt, CB er mye mere følsom.. så får nåk kjøpe den til fredag=) om ikke tr kommer hihihi Herlig med hest=) savner det veldig, solgte min får 2 år siden=) hadde ikke tid til jobb og barn + hest. er litt annent når enn har dem hjemme=)) Skulle gjærne hatt det=)
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. mars 2009 Ja tar litt tid- så det har blitt en god del mindre trening- men får meg ikke til å selge dem.. er over en time en vei til apotek som selger cb- hvis de ikke har begynt med det på apotek 1..? begynne bli skikkelig utolmodig og rastløs- det blir vel ikke mer pos ved teste i morgen, blir vel likt resultat som i dag ..? usikker på om jeg klarer holde meg til fredag.. hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #12 Skrevet 18. mars 2009 Det kan jeg skjønne du ikke klarer. når du har dem rett uten for=)) Ja da har du ett stykke til apoteket hihi.. apotek 1 her nede selger cb tror jeg.. men det er kansje ikke det samme på alle=)) ja jeg oxo.. jeg har liksom ikke fått noe tegn til tr heller..... men kjenner jeg gru gleder meg litt. er litt kipt om den kommer=(( Vi får holde værandre i tøylene hihih=) Det hadde bare passa sååå perfekt nå...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Har du tatt en ny test nå???? er så spent jeg hihih jeg kjøper meg en cb i mårra åsså tar jeg den på fredags mårran=) om ikke tr kommer innen det... håper ikke det=))
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2009 tror jeg må teste i morgentidlig og bryte fredags avtalen holder på å gå av skaftet her :-p heh hadde nettopp en "krangel" m sambo om han så streken noe han sa han gjorde og så kikka han igjen senere så sa han ja denne var blank, så sa jeg hæ?! du sa jo du så en strek så åja nå ser jeg den.. har tvingt han til å se på ulike testene jeg har tatt fra mandag til i dag og annehver gang har han sakt her er en strek/ikke en strek.. blir gal på han! det SKAL være en strek! hehe yes her begynner motet å dale. dritt sambo :-p hehe vi er veldig "voksne" her i huset ja hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #15 Skrevet 18. mars 2009 hahahahahahah så utrolig bra hihihihi nesten som å høre han her hihihi han bare jatter med får å slippe å høre på maset hihihihi Han sier det er jeg som krangler ikke han hihihihi=)) Ja vi må bare holde oss i tøylene=) men det er helt ok at du tester i mårra=) hadde jeg hatt flere tester så hadde jeg tstet oxo=)) Eller du kommer vel til å teste i natt du=))
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2009 teste i natt- sitte våken en time å studere resultat, stappe den med i vesken på jobb, og stikke 14 ganger på badet for å se mer på resultatatet hehe jepp blir nok til det heh hvis tr ikke er komme når jeg står opp fredag så blir det nok en times kjøring for å oppdrive en CB heh (tviiiler sterkt på at jeg får mannen til å kjøpe en når han er inne på jobb hehe) har du hatt mange symptomer de forrige pp? det er såå irriterende hvis kroppen lurer oss nå- men det er jo litt spess at vi har hatt det såå likt frem til nå!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #17 Skrevet 18. mars 2009 hehehehe ja jeg syntes jeg ser deg løpe fra pasienten å inn på do bare får å se hehehhe døds bra hihihihi=)) Nei det hadde ikke jeg fått gubben min til å gjøre heheh. han hadde nekta å spørre etter det hihihih=) nei har liksom ikke hatt så mye symt som nå... er det som er rart=) syntes det er ett pos symt=))
Karma! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 18. mars 2009 noen symptomer i kveld? har hatt stikkinger i puppa og har veldige mense smerter... håper virkelig ikke tr kommer!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #19 Skrevet 18. mars 2009 samme her.. om jeg har en litt stram bokse lavt nede ved bikini linja å lener meh fremover, så gjør det kjempe vondt=( =) hihi puppene har jeg stikkinger i noen ganger litt fa og til=) jeg VIL virkelig ikke ha TR på besøk hihihih
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mars 2009 #20 Skrevet 18. mars 2009 Her kommer ett mega persjonlig spm=) hehe Har dere hatt sex nå etter at du har hatt EL????? er nesten liv redd jeg heheh=)
Karma! Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 19. mars 2009 hehe.hadde el lør/søn og hadde sex tors, lør og man hehe :-o ingen tr her i dag eller- hvordan er det med deg? har vært skikkelig oppblåst og bare ventet tr hverty sek men ingen enda! testa i dag morges og samme som i går- en skygge/svaak strek.bitte litt mikro tydligere i går, tror ikke vi trenger krangle om det er en strek der i dag eller ikke :-p så i morgen hvis tr fremdeles ikke er her blir det en times kjøring etter en CB =)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. mars 2009 #23 Skrevet 19. mars 2009 Hei=)) jeg prøvde å gå inn her fra jobben i dag hihi men siden var får stor til mobilen til å vises hihihih... samme her. ingen tr men oppblåst og annspent i ganen. kjennes ut som den skal komme når som helst=) de hadde ikke CB i sandefjord så jeg får kjøpe det her nede i mårra=)) kom akuratt hjem fra jobb jeg seru hihihi=))
Karma! Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 19. mars 2009 Heh prøvde oxo gå inn fra mobilen på jobb :-p jeg begynner å bli skikkelig utålmodig her- gleede meg til cb test i morgen, hvis tr ikke dukker opp!!!!! :-) har skikkelige mensen/el smerter og puppa detter snart av ( og det pleier de ikke å gjøre :-p ) føler meg nesten litt melkesprengt uten å være det.. huff jeg er skikkelig uggen av å gå sånn rundt i spenning! jeg er sikker på at hvis en av oss er gravide er begge det! :-D
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. mars 2009 #25 Skrevet 19. mars 2009 Ååååååååh så utrolig spennede hihih ja er oxo sikekr på det=)) men kjennes oxo ut som tr skal komme. men det kan hu bare DRITE i hihihih=) Blir nok nødt til å kjøre en CB i mårra=) vet de har den her nede=)) jeg har oxo litt sånn vondt i puppene å det kommer gåsehud når jeg tenke rpå det hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå