Gjest Skrevet 17. mars 2009 #26 Skrevet 17. mars 2009 Ser at mange av dere var hjemme, det håper jeg også at jeg er når det skjer. En tidligere kollega av meg opplevde at vannet gikk mens hun satt i kinosalen med venninner. Fikk ikke sett ferdig den filmen, nei, men det gikk jo bra.
Dindagmamma? Skrevet 17. mars 2009 #28 Skrevet 17. mars 2009 Var hjemme alle 3 gangene og alle startet på morran:o)
musketingen Skrevet 17. mars 2009 #29 Skrevet 17. mars 2009 Hjemme med alle tre:) Første på morgenen Andre på kvelden, hadde akkurat kommet hjem fra kino Siste ettermiddag/kvelden
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #31 Skrevet 17. mars 2009 Jeg var på restaurant der jeg akkurat hadde bestilt en biff jeg hadde lengtet etter i 2 uker. Jeg fikk ikke ned en bit! Med nr to var jeg hjemme og ordnet i huset før fødsel.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2009 #32 Skrevet 17. mars 2009 jeg var ironisk nok på fødestua
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 17. mars 2009 #33 Skrevet 17. mars 2009 Med nr 1 så gjekk vannet heime på veg ut av senga for å gå på do kl 04....... Med nr 2 så starta det også på morgon heime i senga, vannet gjekk ikkje før like før tulla blei født. Hadde rier heile dagen og jm på sjukehuset meinte at det var maserier og at eg kunne gå slik leeeeenge.........ikkkje fa....n tenkte eg for eg hadde bestilt ungen til den dagen hehe på lik linje med storebror hehe Ho kom som eg hadde sagt!! Det kunne jo hende at det var maserier sida det ikkje hadde skjedd mykje på den tida eg hadde rirer, var skikkelig "tøff" og tenkte ikkje på at vannet kunne gå når som helst egentlig, så eg reiste på butikken og handla mjølk og brød til gutta som skulle vera heime hehe.....som om han ikkje klara det...???
Ranveig R Skrevet 17. mars 2009 #34 Skrevet 17. mars 2009 Første gong var eg på observasjonsposten på Haukeland, blei sett i gang. Andre gong var eg i senga, våkna av mageknip, som etter kvart utvikla seg til rier. Skulle ønske det hadde starta kvelden før, då var eg på kortspelekveld hos nokre vener. Tenk så kjekt å dele med dei andre, sitte og telle minutt og sånn saman med andre...
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 17. mars 2009 #35 Skrevet 17. mars 2009 Første fødselen startet om hjemme om morgenen. Andre startet på sykehuset siden jeg ble satt igang.
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #36 Skrevet 17. mars 2009 Den første startet på sykehuset (ble satt i gang) Den andre startet på kino (vannet gikk rett før filmen begynte)
LilleStjerne Skrevet 17. mars 2009 #37 Skrevet 17. mars 2009 Første gang tuslet jeg rundt i leiligheten for å pakke baggen ettersom jeg hadde time til planlagt ks på sykehuset dagen etter.... Riene økte på så det ble ks noen timer tidligere enn planlagt. Andre gangen satt jeg på verandaen med bena høyt lesende på en bok. Var skikkelig "in denial" så jeg takket ja til middagsinvitasjon oppe hos mamma. Midt under middagen måtte jeg innse at jeg pent måtte komme meg avgårde til sykehuset. :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 17. mars 2009 #38 Skrevet 17. mars 2009 Første starta når jeg akkurat hadde lagt meg klokka 0200, hjemme. Andre gikk vannet mens jeg lå i senga og leste kl 0000, leste ferdig boka(bare et par sider) og gikk ned på badet =P Trudde først jeg bare hadde tissa på meg pittelitt, haha! Rar følelse. Tredje starta i halv tolv tida på kvelden når vi akkurat hadde lagt oss. Så om jeg har noen råd til den som skal føde? Legg det kl 20:00, så du ikke er utslitt føre fødslene begynner, hehe. Lærte jo aldri selv da...
LillyLilly Skrevet 17. mars 2009 #39 Skrevet 17. mars 2009 5 uker før termin våknet jeg klokken 0600 og måte på do. Gikk ca ti skritt bort til trappen og der rant vannet!!!!!!!! Var ikke forberedt på den i det hele tatt!!! Riene kom ikke før i ti tiden på poliklinikken, fikk ikke reise hjem igjen! Hadde jeg derrimot reist hjem kunne det bli action, syntes det begynte å bli litt små vont etter noen timer der oppe og ba om to paracet, viste seg da at det alt var 7 cm åpning....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. mars 2009 #40 Skrevet 17. mars 2009 Hjemme på sofaen etter en god ettermiddagslur... Hjemme i senga kl 02.35... Egentlig mest flax at jeg har vært hjemme begge gangene, for jeg har ikke tatt hensyn til at fødsel har kunnet nærme seg... =)) Tror jeg bare har tatt for gitt at det ikke vil starte andre steder.....
Alyssa Skrevet 17. mars 2009 #41 Skrevet 17. mars 2009 Reiste meg opp av sofaen hjemme, kjente en merkelig følelse i magen. Så kom det litt vann for hvert skritt jeg tok ut til badet, før det "fossa" ut på badegulvet! 1 mnd før termin.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. mars 2009 #42 Skrevet 17. mars 2009 Hjemme i sengen, klar for å få en velfortjent middagshvil:) Den ble ikke sååå god;) hehe:p
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. mars 2009 #44 Skrevet 17. mars 2009 Jeg var på skau-tur 17 mil hjemmefra Joda, turen ble gjennomført, 2 besøk, bada, kjørte de 17 milene hjem, dusja og så dro vi på sykehuset. Men da var det full åpning også. Ikke så greit å forstå når det er på ekte som 1.gangs.....hehe. Tror ikke vi tar oss så god tid neste gang.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. mars 2009 #45 Skrevet 17. mars 2009 Jeg var på jobben! Hadde en dag igjen før det var permisjonstid og da gikk vannet. Jeg var ikke superfornøyd ;-)
Spanskeflua Skrevet 17. mars 2009 #47 Skrevet 17. mars 2009 1 - på sykehuset 2 - hjemme 3 - keisersnitt 4 - hjemme
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 17. mars 2009 #48 Skrevet 17. mars 2009 1. hjemme mens jeg så på tv, hadde akkurat kommet hjem fra kino!(riene startet) 2. Hjemme, på formiddagen! Var på tur å dra til byen! Dro faktisk også, da jeg trodde dette skulle ta tid, men jeg var ca 3 minutter i byen, og da peste jeg som bare det! Fødte 2 1/2 t senere!
dama Skrevet 18. mars 2009 #49 Skrevet 18. mars 2009 1.gang sattt jeg på do hos min far da vannet gikk, midt på natten 2. gang var jeg innom sykehuset for en sjekk, hun hadde ikke beveget seg så mye og jeg var 13 dager over termin, vannet gikk i sykehusfoajeen. 3. gang begynte det med rier og jeg var hjemme hele den dagen før vi dro innover..
.:(HerQ):. Skrevet 18. mars 2009 #50 Skrevet 18. mars 2009 På sykehuset:) Til vekstestimering! Flaks, begynte å fossblø, så måtte tas fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå