Gå til innhold

Hvor var DU da fødselen(e) startet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hjemme sist gang siden den begynte på morgenen.

Nå er det snart ny termindato og jeg merker at jeg begrenser mitt liv utenfor huset :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i huset vårt. Drev å pakka, for vi skulle flytte den dagen...

Skrevet

Første gang hjemme i sengen, startet på morgenen rett føre klokken ringte og jeg skulle på jobb.

Andre gangen stod jeg ute å pratet med naboen og plantet litt i hagen som vannet plutselig gikk.

Skrevet

Vel, jeg hadde liksom ikke så tydelig "start" på fødselen, jeg da.

Hadde jevne, kraftige, litt vonde kynnere mens vi var på middagsbesøk hos svigermor. Så dro vi hjem, gikk og la oss - og så dro vi på sykehuset utpå morrasida.

Skrevet

jeg var på sykehuset sist, denne gangen har jeg planlagt ks til mandagen, så regner ikke med noe starter før det :)

Skrevet

Første gangen var jeg på vei til parkeringsplassen da vannet gikk. Hadde vært på cafe. Andre gangen var jeg hjemme i senga, startet på morgenen.

Skrevet

Etter en gåtur på 15min, kom jeg akkurat inn døra på butikken da riene startet. Trodde ikke det var rier, men ettersom det bare ble verre og verre der, så skjønte jeg det. Da var det bare å GÅ hjem igjen, morro.. ;o)

Skrevet

PÅ sykehuset.... ble satt igang med begge to,..

Skrevet

Nr. 1 - Hjemme i senga

Nr. 2 - I senga på føden på Voss.

Skrevet

Under julebesøk midt under kaffeslaberaset, holdt maska i nesten to timer før vi bare måtte takke for oss, haha

Skrevet

merker at ting var på gang kl 0430 så da var jeg hjemme i senga mi :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Satt i sofaen hjemme, var skikkelig dårlig og fikk ikke sove da riene begynte klokka 03:00.

Skrevet

Første; i godstolen og så på nyhetene

Andre; i senga. Våknet av riene.

Skrevet

Nr.1: hjemme i senga kl 06 gikk vannet med et "smell".

Nr.2: blir spennende å se, 2uker til termin, har hatt tegning og modningsrier... Er mye hjemme, drar ingen sted uten bil.

Skrevet

Jeg og kjæresten min var hos ei venninne og så film om fødsel.

Hehe. :)

Skrevet

Var hjemme på eget soverom, våkna med rier så starta vel i senga da...

Skrevet

Jeg var på rema 1000 og handlet inn til potetball hehe. Vannet gikk ikke da men begynte å få rier.

Skrevet

Jeg var på svenskehandel men mamma og pappa da vannet gikk. Hadde akkurat kommet frem å var på tur ut av bilen da det sprakk.

Andre gang vet jeg ikke enda, men venter i spenning:)

Skrevet

Første gangen våknet jeg om morgenen av ganske kraftige rier, vannet gikk ikke noen av gangene

Skrevet

hjemme..skulle akkurat opp av sofaen og gå og legge meg og i det öyeblikket jeg står opp får jeg en rie..(vondt i ryggen som ikke ville forsvinne og jeg tenkte ikke tanken på at det var rier siden jeg var förstegangs..men 4 timer senere bar det til sykehuset)

Skrevet

I senga etter leggetid begge gangene :o)

Skrevet

Den første og siste hjemme, mellomste startet på sykehuset da jeg ble satt i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...