Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 18. mars 2009 #26 Skrevet 18. mars 2009 Jeg kan bare krysse av for symptomene, føler jeg har alt for tida. Vondt i puppene (tunge og såre), hard mage nederst, kvalm og uvel, trøtt og svimmel, strekk og vondter nederst i magen innimellom og spesielt på kveldene. Men det er jo gode tegn:-) Likevel kan jeg bli sprø av frykten for å miste, sjekker ofte! Hvor tar dere tidlig UL? Hva koster det?
to bøllefrø Skrevet 18. mars 2009 #27 Skrevet 18. mars 2009 Betalte 380,- hos gynekolog mer enn overkommelig, da fikk vi se to hjerter så det var vel verdt pengene! Det var i uke 7, og kun pga ren nysgjerringhet
Going strong Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #28 Skrevet 19. mars 2009 380 kr ja..leste inne på nettsiden til min privat gyn,jeg må betala 970kr eller noe for en tidlig ul!v *himle med øynene* Men to bøllefrø : Gikk du på Pergotime eller er det tvillinger i familien:)? Disse ukene eller dagene snegler seg avgårde as..Jeg kunne sikkert ha fått ul tidligere men er kjipt om ikke hjertet ikke har begynt å banke enda og jeg går skuffet og mer bekymret hjem igjen. Mine symptomer er bare småtterier. Jeg begynte å bli øm i puppene for to/tre dager siden.Men kjenner det ikke om jeg ikke kjenner etter liksom,hard i magen er jeg(gjett om,huff),noe kvalm om natta når jeg bråvåkner når sønnen min er våken og må brått stå opp,noe prikkinger i korsryggen(men føler at den har vært litt merkelig etter fødslen sist),kjente veldig stikkning i går,tisser en del,ofte tørst og blir raskt trøtt og sliten.Men holder å få sove en halvtime liksom.(trøtt er man jo også støtt når man har ett barn fra før,hehe). Jeg er bare sjeleglad at kvalmen ikke har kommet for fullt enda.Kastet opp dem 4 første mnd sist. Men dem sier at det kan væreet godt tegn da,om man blir kvalm i uke 6-7.For da begynner jo hjertet å banke:) (Ble det sist) Åh,ble så glad da jeg våknet klokken syv i dag.Lyst og fint ute:) Endelig kan våren komme(?) Skal ut å nyte solen i dag i allefall:)
maipiken Skrevet 19. mars 2009 #29 Skrevet 19. mars 2009 Hvordan går det grublende? lite energi? jeg er trøtt og tung i hode hele dagen... gjesp, men fint å vite grunnen til det da..... av og til litt ondt å le når jeg ligger på ryggen... men puppene har ikke begynt å stikke, klø vokse endåg... det var visst bare før ikm det.. Må si jeg gleder meg til det fine 2.trimesteret... magen er begynt å vise, men er ikke i veien, mer energi og lett nok til å bruke den (håper jeg)... ja, gleder meg til uke 12...
maipiken Skrevet 19. mars 2009 #30 Skrevet 19. mars 2009 ja,jeg har lest at mange mister uten at de er klar over det og man får mensen ca til samme tid man venter den, kanskje litt senere.... egget blir befruktet, men klarer ikke å feste seg... mener det er med i den høge sa prosenten...
to bøllefrø Skrevet 19. mars 2009 #31 Skrevet 19. mars 2009 Det var fantastisk å våkne til dette nydelige været i dag !! Har flyttet inn i nytt hus og ikke fått gardiner på soverommet enda. Vanligvis hadde det grusomt, men nå når jeg står opp før halv åtte for å kaste opp og starte dagen så er det helt ok Tvillingene er laget 100 % på gamlemåten, min bestefar var tvilling. Jeg nyter solen ut av vinduet, må ligge mest mulig i ro for ikke å bli så dårlig
Going strong Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #32 Skrevet 19. mars 2009 Blir sikkert veldig gøy med tvillinger:) Har du barn fra før? Jeg ble gravid på pergotime så kanskje det er to her inne også?Tror ikke det siden jeg har lest at dere som venter tvillinger er så dårlige og ble det tidlig i svangerskapet..Og det er ikke jeg:D (enda, *bank i bordet*) Får man bedre oppfølging når man venter to?Skulle jo tro det.. Nei,får gå å se hva sønnen min driver med.Syndes det er så kult å dusje alene;) Leker med brannbilen i dusjen og "svømmer"..hehe.Tenk at han snart blir to år..Herlig å tenke på at han skal bli storebror:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. mars 2009 #33 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hører visst til her ser jeg. Positiv CB-test i dag:DDD (hadde allerede tatt 3 billigtester.. men må liksom ta en "dyrere en" for at det skal være trygt;) Jeg har slitt med kvalme og tretthet i snart en uke.. er ikke mye over 3 uker.. dette kan da ikke være normal. (tr 17. februar) De andre gangene jeg var gravid kom det ikke før rundt uke 5-7 tror jeg (ingen barn). Klarer ikke spise noe.. konstant sulten, men bryter meg omtrent når jeg åpner kjøleskapet. Klarer dere å slappe av med graviditeten? Jeg er så rastløs.. bare venter på at det skal gå galt denne gangen også! Her blir det innkjøp av STORE klær for å skjule ting lengst mulig! Orker ikke involvere familie før etter uke 12.. hvis det varer så lenge da..og ikke syntes før. Hvordan takler dere dette?
to bøllefrø Skrevet 20. mars 2009 #34 Skrevet 20. mars 2009 Hei grublende Har ikke barn fra før. blir første og andregangsfødende med noen minutters mellomrom føler nok jeg har dobbelt med symptomer.. er ganse så utmattet nå. Du er bare heldig om du ikke har så altfor mange symptomer selv om det på en merkelig måte er betryggende å henge over do skålen hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå