Gjest Skrevet 17. mars 2009 #26 Skrevet 17. mars 2009 Hmmm... jeg har store planer (og de har svigers også!) for at barna skal være med dem en uke eller to på ferie i sommer. Og selvsagt vil jeg savne dem. Men det vil også være utrolig digg! ;-) Menneh... mine er litt større da. 6.5 og 3.5 år.
partyoffive Skrevet 17. mars 2009 #27 Skrevet 17. mars 2009 Nettopp Niffenegger - 6.5 og 3.5. ikke babyer. Stor forskjell der. Det du beskriver er vel ganske vanlig vil jeg si.
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #28 Skrevet 17. mars 2009 Ja, og det er første gangen jeg vil slippe begge to avgårde. Eldste var 3.5 år første gang hun var med svigers på ferie, men lillegutt har ikke fått lov før til nå. Så litt skummelt er det jo, lengste jeg har vært borte fra lillegutt har vært halvannen dag.
Mom2Two Skrevet 17. mars 2009 #29 Skrevet 17. mars 2009 Mine unger reiser bort 1 uke med besteforeldrene til neste uke:)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. mars 2009 #30 Skrevet 17. mars 2009 partyoffive: jeg er saklig i forhold tl HI sitt innlegg her og nå. Men å dra inn en annen tråd og mene at dette innlegget er usaklig fordi det er basert på de samme kriteriene som den andre tråden, det syns jeg ikke er spesielt saklig. Det var DENNE tråden jeg svarte på.
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #31 Skrevet 17. mars 2009 Herlig! Jeg skal sende barna avgårde til svigers siste helgen i mars. Svigermor har vært på ferie en stund nå, og barna savner henne veldig. Så de drar direkte fra bhg fredag til svigers og vi henter dem igjen søndagskveld. Har ikke så voldsomme store planer for helgen, men hagen må og skal ryddes! =) Og det går jo både fortere og lettere når vi ikke har to små løpende rundt beina våre som vil "hjelpe til", hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå