Gå til innhold

Hva gjør dere i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Med termin 4 juni blir det nok ikke lange turen i år, men sikkert en tur på hytten eller noe. Året etter blir det nok en tur til varmere strøk, tenkte på å leie et hus i Spania med svoger+familie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte båt, så vi skal ta turer her på Sørlandet, kanskje en båttur til Sverige eller Danmark. Ingen faste planer, vi tar det som det kommer. Håper på knallbra vær, da!

Skrevet

Vi er så heldige og får igjen mye penger på skatten, men velger å bare være hjemme, slappe av, dra å bade, leke i parken, spise god mat og masse is, og ellers det av fristelser som måtte komme :))

Kommer vel til å ta noen småturer til besteforeldre også da :)

Skrevet

Jeg er student og mannen min har ikke opparbeidet seg rett på feriepenger, så blir lite å rutte med her i gården.

Min mann skal prøve å få ta en uke eller to fri, da blir det forhåpentligvis en tur på hytta i haugesund og muligens en tur til Stavanger (til mannens familie).

Ellers håper jeg på fint vær slik at jeg og ungene kan kose oss hjemme, gå på stranden, være med venner og familie.

Skrevet

Vi har mest sannsynligvis ikke råd til ferie i år, med skakkjørt økonomi fra forrige år (får vi derimot en fin sum fra skatten, så er det en annen sak ;o) ), men vi kommer til å være hos min familie i ett par-tre uker. Da blir vi hjemme hos foreldrene mine og håper de blir med oss til Namsos hvor foreldrene mine har campingvogn - så leier vi en hytte.

Også har vi avtalt med familien til samboeren en ukes ferie på deres hyttested :o)

Kommer feriepengene med + skatten så vil vi får bedre råd til å "skeie" ut litt mer enn det vi allerede har planlagt :)

Skrevet

Vi skal til Lilleputthammer ett par dager..

Ellers bare noen småturer =)

Skrevet

Vi skal være en liten uke i Stockholms skjærgård hos min bror med familie. Nyyydelig sted..:) Etter det skal vi vel være 2-3 uker på Frøya hvor vi har et hus stående (etter min bestemor). Planlegger også en liten uke til Danmark med min svigerinne og familien der. Ellers blir det vel en liten tur til Tønsberg og Skien for å besøke noe familie...:)

Gleder meg utrolig mye til sommeren!:)

Skrevet

Det meste av sommeren tilbringer vi isommerhuset vårt på sørlandet. I oktober når mannen min har permisjon (og jeg har ferie) skal vi leie et hus i Spania en mnd.

Sist pappaperm var vi i det Indiske hav men jeg har ikke lyst tilå fly så lenge med to små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...