Gå til innhold

Hvilke vogn har dere valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

off da.... litt kjedelig når det blir såpass nærme termin...! i hvert fall om de ikke kan garantere dato! vogna trenger en jo fra dag 1...

 

hva kommer du til å gjøre, enitram? jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra tyskland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går for Emmaljunga Mondial Duo Combi :o)

 

Jeg er klar over at den kanskje veier bittelitt mer enn noen av de andre vognene, men samtidig så er den stabil og romslig - slik at bagen forhåpentligvis også passer til vinteren også..

 

Dessuten synes jeg at den helt klart var den fineste vognen av de vi har sett på ;o) - om det kan være med som en liten bonus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet jammen ikke.. men spørs om det ikket blir joggster twist da.

Så får jeg evt kjøpe den nye bagen når den kommer (om det virkelig er sånn at man kan bruke den på det "gamle" understellet)

Tenkte på å bestille fra Tyskland jeg og, men om den ikke kommer før mai der heller så går ikke det.(Har termin i begynnelsen av juni)

Hadde liksom bestemt meg for TFK da...At det skal være så vanskelig altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gå for simo duo! Vi synes at den er så fin og så er den stor og god:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere som har valgt Mountain Buggy og TFK, har dere sett og prøvd Easy Walker Sky? Vi kjøpte den fordi den var kjempelett å kjøre, hadde stor god bag til babyen, og syntes den virkelig var et alternativ til de to andre vognene. Dessverre kan en ikke snu sportsvognsdelen mot deg, men spørs om vi ikke kjøper en tilleggsvogn til vi kommer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det emmaljunga duo combi egde etter frøkna.

 

men må ha søskenvogn så jeg lurer på om det blir easy walker sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! I dag kjøpte jeg vogn! (Det eneste jeg har kjøpt) Ble Maxi Cosi Mura til 50 %. Ganske fornøyd med en så fin vogn for så god pris:) Håper bare jeg er fornøyd med den når jeg begynner å bruke den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enitram: enig! endelig bestemt oss for vogn, og så dette dilemmaet!! hehe :)

 

det kan jo være en løsning med 2008-mod, men en trenger jo bag fra dag en også. tenkte kanskje jeg skal forhøre meg litt om noen har en vogn vi evt kan låne et par-tre uker dersom gullet kommer før vi får tfk x i hus... eller kjøpe en råbillig en på finn som kan brukes som sovevogn i barnehage når den tid kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt bebè Confort sin vogn.. marineblå og lyseblå :) klikksystem, vendbar sporstvogn del. Enkel å slå sammen.. bilsikringsbag... Er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga. Mondial. Sort skinn med sports understell. Veldig fornøyd!!!:) Mange venner som har Emmaljunga og som anbefalte den:)

 

Lykke til med vognvalget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi går for Emmaljunga Cangaroo :)

Kjempe grei vogn for oss som bor i leilighet midt i byen !

Den er ogsa stabil og har store hjul, saa man kan gaa paa ujevnt terreng :) Gleder meg masse til aa ta den i bruk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bugaboo cameleon...skal være fantastisk og ble anbefalt av venninne.

 

Salg på Barnas hus nu...løp og kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg vogn fra Tyskland.. Merke Hartan..

Har ikke hørt om noen som har hatt den, men ble anbefalt den..

Ville ikke ha emmaljunga eller simo eller noen av de vognene som jeg føler ALLE andre har.. Så da ble det noe ingen andre har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også gått for Emmaljunga Mondial Duo Combi;-)

 

Mye for at den såpass robust og slite sterk som den er, så passer den utmerket til både byen, men også til skogsterrenget;-)

 

Synes denne vognen utseende messig er den fineste også;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi endelig bestilt vår tfk fra tyskland, så får vi håpe på at den kommer før guttungen ;) backup-planen er å bruke vogna jeg hadde for 30 år siden, en simo i brun korderoy-fløyel til tfk'en kommer! :D kan jo bare bli litt kult det da... B-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...godt å lese at andre også har tenkt på Emmaljunga Mondial duo.Det har vi sett på også.....dessuten ser den super ut også er det jo vippefunksjon på bagen...iallefall den vi har sett på.Så blir lille urolig når er på besøk,er det jo bare å ta av bagen og vippe litt.Gleder meg at fler har sett på den...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emmaljunga duo edge etter frøkna som er 16mnd.

 

også har vi kjøpt emmaljunga twin cangaroo med søsken pake:) og da en bag... det er da søsken vognen vi skal ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga city cross m city bag!! i nydelig creme leatherette, den er så fin at den hadde jeg bestemt meg for allrede før junior ble laget, hehe.

Og enda bedre var det da den vant hos tv2 hjelper deg.

 

gleder meg til å hente den om en uke. den slkal være lettere enn vanlige vogner samtidig som den er robust og stødig- 4hjul! viktig! jobber i barnehage og har dårlig erfaring m 3hjulinger, de tipper lett. dyr var den, men etter litt reserch fant jeg ut at fredrikstad hadde det beste tilbudet : 7000 for vogn, bag, stellebag og fotpose + regntrekk - 1000kr billigere enn i strømstad.

 

Lykke til med vognene deres folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...