Gå til innhold

Hvilke vogn har dere valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har emmaljunga edge duo combi fra forrige mann...veldi fornøyd med den, men er litt tyngre enn andre vogner- men passer bra hær i nord på vinteren..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, vi har kjøpt oss TFK og veldig fornøyd med den. Vi fikk anbefalt den av flere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt teutonia spirit s3 fordi jeg ønsker en trehjuling som jeg kan jogge litt med når barnet er blitt litt større og fordi jeg skal bo i en by. Valgte denne trehjulingen fordi jeg synes det er viktig at jeg kan snu sportsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter også på joggster x... noen som veit når butikkene får den inn? Har liksom bare hørt mars/april engang.. kanskje det går an å forhåndsbestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt OTH, Mountain buggy Urban Jungle. Farge sand 2009 mod. Gleder meg til å bruke den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Emmaljunga med de to forrige og har vært strålende fornøyd med den. Har nå kjøpt en nyere utgave av Duo Edgen (den forrige var 2001mod..). Gleder meg til å ta den i bruk.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forventer å få inn selve vognen i slutten av mars, den nye baggen som kan gjøres om til sittedel forventes i slutten av april. Prisen på baggen vil være noe dyrere enn den som allerede er på markede. Gleder meg til å se og prøve den, håper at den står til forventingene mine=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en MaxiCosi Mura med fire hjul :) Kombivogn med softbag, enkel å bære opp mange etasjer uten heis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt quinny vogn...

Med maxi cosi stol tilhørende..

Veldig bra vogn...

Litt vanskelig å legge sammen, men til gjengjeld veldig stødig å trille..

Har jo kun testet den litt med en unge i, men va veldig bra til han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga Mondial med sportsunderstell. Creme farget. Skal også ha traveladapter slik at bilstolen kan settes på vognen ved behov :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo 755 Duo.

 

Hadde TFK Joggster Twist til forrige mann som han fortsatt bruker. Synes den er veldig god som sportsvogn, bortsett fra at handlekurven blir totalt utilgjengenlig på den. Som bagvogn synes jeg den var fin så lenge mini var veldig liten, men da han begynte å bli litt større og tyngre synes jeg ikke den var noe god å trille, særlig ikke på vinterføre. Opplevde flere ganger at den nesten veltet når jeg var nødt til å balansere på forhjulet for å få den over snøkanter o.l. Det var også et stort minus at man ikke kunne regulere ryggen på bagen når han begynte å ville titte litt mer rundt i verden, noe som førte til at vi flyttet ham over i sportsvogn da han var 7 mnd gammel og da var det kjipt at han måtte sitte vendt fra oss når han var såpass liten.

 

Så - hadde lyst til å prøve en litt mer tradisjonell vogn denne gangen og håper vi blir fornøyde med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio Happy Duo,liker 4 hjul,og litt stor bag.Har hatt Simo duo tidligere,og vært veldig fornøyd.Skal kjøpe en brukt TFK i tillegg,med adapter,så vi kan sette bilstolen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kikket på emmaljunga mondial duo. Har ikke bestilt den ennå, men etter at jeg så tv2hjelperdeg idag så er jeg overbevist om at jeg vil ha den. De hadd test av barnevogner og emmaljunga kom best ut. For dere som ikke har bestemt dere så burde dere sjekke tv2 sine hjemmesider for å se resultatene fra testen. Det var to vogner som strøyk testen. De var rett og slett farlig for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt brio happy duo..er i esker på kottet...klør i fingrene etter å montere den..men synes det er litt tidlig enda....gleder meg til å bruke den..hadde mange forskjellige vognes til første mann, brio likte jeg best så denne gangen blir det bare en vogn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TFK Joggster Twist og TFK Buggster... Gleder meg til å montere dem opp med bag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter også på tfk joggster x... tenker det blir twisten (kjøper kanskje city hjulstellet i tillegg?).

 

ringte barnas hus idag, de forventer å få vogna rundt påske, bagen kommer noen uker senere (de visste dog ikke hvor mange uker). håper de ikke skyver datoene noe særlig mer...:(

 

hun jeg pratet fortalte også at den nye bagen (multiwanne x; den som kan gjøres om til bakovervendt sportsdel og kan brukes til rundt 18mndrs alder) også kan festes på den gamle joggster twist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte også på barnas hus (før helgen), og de sa det siste de hadde hørt var at den kom i mai... og at den var utsatt ganske mange ganger nå, så hun stolte ikke helt på at den kom da heller :(

Surfa på noen tyske sider også, og der stod det levering mai.. Jeg kjenner jeg har lyst til å ha vogna i hus før den tid, veit ikke hvor mobil jeg blir den siste tida før termin (sliter med bekkenløsning)

Men om den nye bagen kan festes på gamle joggster twist så er jo det veldig fint da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...