skautrollet m/surprise Skrevet 5. mai 2009 #26 Skrevet 5. mai 2009 Hei Tryne! Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra deg på de sidene jeg vanker... Går det bra med deg og lille spiren?
*Babyønske* Skrevet 17. mai 2009 #27 Skrevet 17. mai 2009 Heisann Tryne ) Først må jeg bare få si at jeg sitter her med tårer i øynene...Gratulerer så uendelig masse...Dette var virkelig en god nyhet...Jeg har ikke vært her på ca. 8 mnd, så er ikke sikkert du husker meg ) ... Kjente at jeg fikk helt nok en stund.Så det var utrolig kjekt å høre... Virkelig en solskinnshistorie ) Stor klem fra meg
Trista Skrevet 18. mai 2009 #28 Skrevet 18. mai 2009 Det er så utrolig bra at du er blitt gravid. ønsker deg lykke til.det er fint med noen gode nyheter det gir andre pågangsmot.Takk for at du deler en så fantastisk nyhet og som gleder oss alle.klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #29 Skrevet 21. mai 2009 Hei og takk alle sammen:D jeg er i dag ca 13 uker på vei, nærmer meg 14. jeg driver å stikke rmeg med sprøyter og svelger tabletter hver dag. Til nå ser det ut til å gå bra. jeg får mye oppfølging. mange målinger skal bli gjort hele veien for å sørge for at den lille ikke dør i magen av mangel på næring slik søsteren nesten gjorde. jeg har en del plager, men jeg skal ikke klage hvis det går bra. takk for at dere bryr dere. jeg tenker mye på dere alle. Må dere komme etter snart
skautrollet m/surprise Skrevet 22. mai 2009 #30 Skrevet 22. mai 2009 Godt å høre fra deg Tryne! Ble kjempeglad for å høre at det går bra med graviditeten på tross av plagene som du nevner. Krysser fingre og tær for deg og den lille ! :-)) Og håper vi alle sammen følger etter VELDIG snart... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå