Gå til innhold

dere vil ikke tro det..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er helt utrolig, en hel haug med leger som sier vi berre kan gi opp, familie og venner som sier vi må gi opp, men jeg er fader meg gravid. Vi har klart det HELT selv denne gangen. HELT selv. jeg har gråt i flere timer, tårene triller, det er helt utrolig at det er mulig. dette viser at det er faktisk mulig for hvem som helt å plutselig bli gravid. Testene jeg har tatt er begge KLART positive, så bra som de kan bli. Jon hausken sier han tror det nesten ikke før han får se det, han var målløs.

Så nå skal jeg gå på prednisolon, albyl- e, klexane og crinone. Jeg ble sjukmeldt 100% med en gang, dette pga den store faren jeg har for å miste. Akkuratt i dag skal jeg leve på en rosa sky, jeg vet bekymringene kommer, men akkuratt i dag er jeg bare gravid.

nei, huff, jeg gråter og gråter og gråter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad på deres vegne..

fryktelig glad og synes det er fantastisk!!!!!

Skrevet

Så utrolig bra!!!!!!!!!!!!!! Ønsker deg av hele mitt hjerte lykke til :-)

Den som gir seg har tapt er det et ordtak som heter og du/dere har virkelig bevist det.

Vet inderlig godt hvor redd man blir for å miste etter å ha oppled det tidligere. Gled deg for hvert minutt som går og tenk hver dag at du er en dag nærmere målet...

Hold oss oppdatert og send masse babystøv til oss andre slitere, det må jo være ekstra lykkebringende når det kommer fra deg, ikke sant?!!! :-)))

Skrevet

Det er helt utrolig tryne! Gratulerer, spira er mer enn vel fortjent! du viser andre at man ikke må gi opp ;) Lykke til videre, og kos deg masse masse! Krysser fingrene for at den holder seg i 9 mnd :)

Skrevet

For en fantastisk nyhet! Jeg er kjempeglad på deres vegne, gratulere masse!!!!!!

Storklem!

Skrevet

ÅÅååå, nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne. Ble neste litt rørt selv.

Krysser fingrene og håper at svangerskapet går bra. Masse lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :,) Slike solskinnshistorier hjelper oss å holde motet oppe!

Krysser alle fingre for dere!

Skrevet

Først av alt; GRATULERER ÅÅÅ SÅ MYE KJÆRE TRYNE!!

Jeg VISSTE det da jeg så charten din, og tempene som holdt seg fine!! Kan ikke forklare det helt, men bare en følelse jeg fikk. Husker ikke helt hva jeg skrev i pm'en i dag (du har sett den?), men jeg skrev jo noe sånt som at du så gravid ut, og lurte på om du hadde testet.

Har tenkt på deg hele dagen på jobb i dag, og lurt på om du har turt å teste...

Fyyy søren, altså - at det er mulig!!!

Hadde tenkt å si at "kast deg på tlfen til legen", men det ser jeg at du alt har gjort. Nå håper jeg at du får all hjelp du trenger!

Dette går godt, kjære deg!!

Stor klem!!! =)

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dette er den BESTE beskjeden jeg har fått på leeenge... Dette fortjente du!!!!!!!! Utrolig bra..

Lykke masse masse til!!!!!!!!!!

stoooooooooooor klem

Skrevet

jeg blir helt rørt når jeg leser nedover her. tenk at alle dere bryr dere så mye om oss:D Vi er helt satt ut i dag. det er for godt til å være sant. det er så utrolig at vi har klart det selv at jeg får det ikke inn i hode. Nå håper jeg på at det skal vare svangerskapet ut, terminen er 24.november:)

Å til dg kristin

jeg så at charten så bra ut, men tenkte det var nok pga prog.tilskuddet. Å jeg hadde sluttet å tro på at dette kunne skje meg. nå håper jeg at du hopper etter:9

Skal foresten ned til venninen min fra torsdag til søndag. en av dagene skal vi til F

Skrevet

Dette er jo bare helt fantastisk!!! Gratulerer så mye. Du gir meg håp!!!

Skrevet

Gratulerer så masse, Tryne.

Dette fortjente du virkelig nå.

Skrevet

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN takk alle sammen. Håper dere kommer etter:) Den gode trøsten er at det fer stadig slitere over på gravid siden, så vi kan vi også, det berre tar lengre tid

Skrevet

Huuurrraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Det her er jo bare heelt fantastisk!!!!

Gratulerer såååå mye!!!:)

Dette gir virkelig håp til oss andre slitere:)

Nå krysser jeg alt jeg har for at det går bra for dere denne gangen.

Masse masse lykke til!!

Skrevet

Det er bare helt utrolig, har ikke ord! Dette er den beste nyheten og gleden jeg har opplevd på bim, du har gjort så mye inntrykk på meg. Nå er det faktisk håp for meg også, selv om jeg mister motet stadig. Håper alt går bra med deg og for g... skyld, sykemeld deg øyeblikkelig!!!

Skrevet

ja, det er håp for dg også:D det mest umulige kan skje:D tro meg, det kommer når du minst aner det, å dete r ikke tull en gang:D

Skrevet

snufs, godt å ha deg på bim`en asså!!! hjelper med litt støtte :) kan ikke betro meg til alle gravide venninner, de vil bare tro galt om meg....

tusen takk for omtanken og søte ord :)

har du fikset pm forresten?? tips om ivf/icsi??

klem :) og kos sves i lykkestøv og rosa skyer, det fortjener du nå... guri land, hva du ikke har gjennomgått...

Skrevet

Masse, masse, masse GRATULERER!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, nå er det min tur - det har du helt rett i, hehe ;)

Jo, jeg følte meg ganke så sikker, jeg. Skal du fortsette å tempe? Tørr du det, eller er du redd for at du vil ligge på nåler hele natten da?

Så du skal nedover her i helgen? Så koselig da. God tur! =)

Skrevet

du skal klare det nå:) Er ikke du en pergoberte;)???

jeg kommer til å stoppe nå, tempet frem til i dag, må nå tror jeg at jeg må gi meg. vet av erfarng at man kan bli helt tullete av det.

Jeg reiser nedover i morgen, så skal vi en eller annen dag inntil F. da skal vi besøke alle vår felles bekjennt;)

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så fantastisk. Masse masse lykke til:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅ FANTASTISKE NYHETER HAR JEG IKKE FÅTT PÅ LANGE LANGE TIDER!!!! GRATULERER SÅ INDERLIG MASSE TRYNE! TENK; HELT PÅ EGENHÅND OG DA GITT:) SMIIIIIIIIILER OVER HELE MEG OG ER OPPRIKTIG LYKKELIG PÅ DINE VEGNE!!!!!!!!! STOR KLEM

Skrevet

tusen tusen tusen takk alle sammen atter en gang:D det er håp for dere også;)

Skrevet

Jo, jeg er det. Første gang jeg prøver det. Ble ferdig med dobbel kur på tirs, så nå venter jeg på EL. I tillegg gikk jeg på metformin i 5 uker før jeg begynte på Pergotime. Spennende ;)

Ja, støtter deg ang å slutte å tempe. Man kan blir bli surrete av mindre ;)

Du er her nå du... Håper du har en fin tur. Vi høres =)

Skrevet

lykke til, du skal se det nermer seg for dg også:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...