Lille diamant Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #26 Skrevet 22. mars 2009 Hei MamaLady Velkommen til deg også! Jeg har visst svart deg på ett innlegg allerede jeg Er det første barnet dere prøver på også? Og hvor i landet kommer du fra? Jeg sluttet på pillen i desember, men har ikke gått inn for å bli gravid før nå egentlig. Tror endelig kroppen min er kvitt hormonsvingningene etter pilleslutt Lykke til i neste pp!
MamaLady Skrevet 22. mars 2009 #27 Skrevet 22. mars 2009 Ja første barnet vårt! Vi holder til i Oslo. Dere da? Ja jeg også håper denne kroppen min snart kan gjøre seg klar for en baby og slutte å tulle med oss:( Takk!! Lykke til deg også!!!
Lille diamant Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #28 Skrevet 22. mars 2009 Så spennende Vi bor i Haugesund vi, og føler det er få her inne fra denne kanten av landet. Litt dumt, men er like kjekt å skrive med folk fra andre plasser i landet. Er jo ikke noe anderledes å føde barn på østlandet enn vestlandet tror jeg dere har kanskje litt mer valgmuligheter av sykehus eneste..hehe Håper vi snakkes da!
Lise09 Skrevet 23. mars 2009 #29 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg er også ny her - og jeg fyller snart 30... Første gangen jeg forsøker å få barn. Det er ikke så lenge siden tanken var helt ukjent for meg, faktisk. Men ting forandrer seg tydeligvis. Er det ingen her som er på "min alder" og som ikke har barn fra før? Kjæresten min har en skjønn sønn fra tidligere forhold, så jeg er ikke ukjent med barn. Men graviditet, svangerskap og et barn jeg selv skal ha ansvar for er nytt... Hjelp! Hva bør jeg tenke på? Tar folat, og forsøker å "prep'e" kroppen til første forsøk. Blir sannsynligvis om en måneds tid...
Trulta84 Skrevet 24. mars 2009 #30 Skrevet 24. mars 2009 Hei! Jeg er også ny her og en 84-mod. sånn som deg. Lykke til
Lille diamant Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #31 Skrevet 24. mars 2009 Hei, og velkommen Trulta84 Er det førstemann dere også prøver på eller? Lykke til med prøvingen:)
Trulta84 Skrevet 25. mars 2009 #32 Skrevet 25. mars 2009 Takk takk. Ja, første gang på oss også. Veldig spent, gleder meg utrolig mye. Begynte "prøvingen" i februar, er nå 8 dager på overtid, men tester negativ. Vet ikke hva som skjer, første gang jeg ikke får på dagen. Håper at jeg mirakuløst er gravid, selv om prøvene viser det motsatte. Er det lenge siden dere begynte?
Lille diamant Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #33 Skrevet 25. mars 2009 Så spennende Jeg opplevde det samme i februar, men fikk mensen en uke på overtid ca. Så ble litt lei meg da..men har egentlig ikke begynt å prøve enda. Sluttet på p-pillene i Desember for at alt skulle være i orden til april, og nå har jeg el og regelmessig mens ihvertfall Så nå venter jeg samboeren hjem fra jobb om 5 dager, og da kan vi begynne å prøve. Gleder meg masse! Så får vi se hva som skjer, som samboeren min sier! Han liker ikke å planlegge ser du...hehe Håper du er gravid da, det hadde jo vært kjempe koselig! Du må holde oss oppdatert her inne om hva som skjer da. Så spennende sånt. Lykke til!
*nr4isommer* Skrevet 25. mars 2009 #34 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er 83 modell og min kjære en 87 modell. Vi prøver på nr 3. Er så fantastisk og spennende. Gled dere. Med de to føsrte gikk det på 1 pp så vi er litt bortskjemte og føler vi har vært her leeeeeeeeeeeeeeenge nå. er i 3 pp.... så skal ikke klage for andre har jo vært her myemye lengre enn det. Her ikm 7 april så blir en spennende påske. og om det klaffer denne gangen blir det 07-08 og 09 barn på oss. Kos dere med prøvingen så holder vi kontakten lille diamant:-)
Lille diamant Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #35 Skrevet 26. mars 2009 Hei! Så dere har 2 allerede ja, så heldige dere er Er nok veldig fint å bli gravid så fort ja, det håper jeg også på... Vi har jo egentlig ikke prøvd enda, så er spent på hvordan det går i første pp nå i april. Har ikke brukt eggløsningstest før nå i mars ser du, så det blir nok første gangen vi treffer El sånn skikkelig. Men nå er samboeren min litt usikker på om han vil prøve i april, så vi får ta det i vårt tempo tenker jeg. Kommer nok ikke til å henge så mye her inne når han er hjemme heller Han syns det er litt skremmende med alle de baby-sidene tror jeg...hehe. Så håper han blir mer avslappet om jeg ikke fokuserer så mye på det, visst du forstår Men vi får holde kontakten her inne, det hadde vært veldig kjekt å følge noen Skriv visst det skjer noe da! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå