Lille diamant Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Så har jeg endelig laget meg en profil her Kjenner at det er litt skummelt, men også veldig spennende! Har ingen barn fra før, så dette blir første gangen for oss Det jeg lurte litt på, er alderen til dere som er her inne? Er det noen som er 84-mod som meg? Føler meg egentlig litt gammel når jeg leser at flere er 87-modeller her inne ;o) hehe
You can call me Dårris Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hei hei. Velkommen hit. Alderen på oss her inne varierer nok veldig vil jeg tro, så du trenger ikke føle deg gammel. Selv er jeg snart 30, så da er jeg i så fall utgammel! Lykke til med prøvingen!
Lille diamant Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 hehe Takk for det! ja det var mest på spøk da, jeg er bare 25 år. Men har veldig mange venninner som har 2-3 barn allerede! Så ligger litt etter om jeg skal sammenligne meg med dem. Men det har ikke passet for oss å få barn før nå, så er egentlig bare veldig lykkelig for at vi endelig kan kalle oss prøvere Men er innstillt på at det kan ta litt tid,så får bare være tålmodig om jeg klarer..er egentlig veldig dårlig på det! Lykke til du også!
Carasnella Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Kremt.. du vil kanskje ikke snakke med meg da som som er 30 år og som en fossil å regne;) Men min kjære er like gammel som deg da;) Men er ingen som tror jeg er så gammel da, så jeg holder meg tydligvis godt:P Prøver på nummer 2 vi ha, men den lar jammen vente på seg!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Hei Lille diamant! Velkommen til BIM Ønsker dere masse lykke til med prøvingen!! Det er en helt utrolig spennende tid for dere nå!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Hei og velkommen hit =)) Jeg er 84 mod=) å er mamma til en gutt på 21 mnd=) å nå vil vi ha nr 2=)) lykke til med prøvingen=))
Lille diamant Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2009 Kjære Mamadona! Klart jeg vil snakke med deg også her inne har vel alder ingenting å si, for vi skal jo gjennom det samme fantastiske (og slitsomme har jeg hørt) alle sammen håper jeg Men ville bare se om det var flere på 25 år som prøver her, siden jeg som sagt er ganske nervøs for dette...hehe. Er kjempe glad for at noen ville ønske meg velkommen jeg! Tusen takk for det alle som har tatt seg "bryet" med å svare meg ) Håper vi snakkes i tiden som kommer, og lykke til alle sammen! Storken har forhåpentligvis flere barn å dele ut..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Hei, hei:) Og velkommen hit og lykke til med prøvinga! Selv er jeg 27 år og har en gutt på 19 mnd som vi prøver å få et søsken til;) Får håpe på en julebaby til oss;)
Carasnella Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Det er ikke noe å være nervøs for, i hvertfall ikke enda;) Får jo håpe du slipper å hende her inne så lenge da, før du fortsetter på 1. tri:) Men jeg skal med hånden på hjerte si at jeg faktisk er glad for at det ikke klaffet på første forsøk første gangen (trodde aldri jeg skulle si dette men) det er faktisk litt av sjarmen å henge her inne litte grann;) Meeeeeen når det er sagt, nå er jeg i 4 pp og føler meg klar for å flytte videre. Har jo vært gravid 2 ganger før og har et barn og ingen av gangene så har det klaffet med en gang, så jeg har da hengt nok her inne nå synes jeg:)
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Hei! og velkommen :-) Føyer meg inn i nesten fossil-rekken her, blir 29 i sommer. Har en gutt fra før, og ønsker sterkt en liten til :-)
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Hei hei:) Jeg er 84 mod og har heller ingen barn fra før. Har gått uten piller i 1 år, fortsatt ikke gravid, kanskje denne gangen men vi får se, er ikke godt å si med denne kvinnekroppen gitt!
Gjest -lilly- Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 83-modell her Vi er i gang med å prøve på nr 3. Alltid spennende å komme i gang med prøvingen. Lykke til
<3lovebaby<3 Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 velkommen hit;) Jeg er ingen 84-mod, men 77-mod.hihi!! Eldst av alle her kanskje? Har 3 barn og ønsker nr.4 nå, men da er vi fornøyd! Har ikm på søndag, så er veldig spent nå(min 2.pp) Masse lykke til, du har en spennende tid forann deg:) Klem fra meg
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 16. mars 2009 #14 Skrevet 16. mars 2009 77-mod her ogsa, du er ikke eldre enn du foler deg. he he.. lykke til
Dotten Skrevet 16. mars 2009 #15 Skrevet 16. mars 2009 Hei og velkommen inn hit Om de på 30 år er "utgamle og fosiler", så må i hvert fall jeg være Big Bang eller noe sånt! He, he. Jeg er 37 år... snart 38 år og prøver på nr. 2. Har ei snuppe på 3,5 år fra før.. Vi ville ikke ha barn før vi fikk, selv om vi var samboere i 11 år før snuppa kom! Heier på deg og håper du slipper å vente så lenge på en liten spire! Lykke til!
Lille diamant Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2009 Så hyggelig at så mange ville svare meg Det blir kjempe spennende å følge med dere her inne, og føler meg veldig velkommen allerede må jeg si! Og så er det veldig fint og kunne spøre dere med barn om ulike ting etterhvert, for selv om jeg jobber i barnehage så føler jeg meg grønn når det gjelder graviditet. Men har tenkt å lese litt etterhvert da, slik at jeg kan forberede både meg selv og samboeren, som er enda mer livredd enn meg stakkar...hehe. Jeg sluttet med pillen i desember forresten, og har funnet eggløsningen min så satser på at alt er iorden..krysser fingrene! Lykke til jenter masse klemmer!
hildri Skrevet 16. mars 2009 #17 Skrevet 16. mars 2009 Lykke til og velkommen hit. Jeg menr nå du er ung jeg da. Er selv 33 og føler meg ikke så gammel akkurat. Du er i din mest fruktbare alder så det blir sikkert ikke noe problem for deg hehe. Håper du slaipper å henge her lenge da. er selv i 2 pp og har 1 barn fra før. jeg håper på januar 09 barn jeg!!!
aloha83 Skrevet 16. mars 2009 #18 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Jeg er 83-modell og prøver nå straks for første gang. Vi går en kjempespennende tid i møte, og forhåpentligvis holder vi oss friske hele tiden underveis.
Lille diamant Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 16. mars 2009 Vi håper også på ett barn vinteren/våren 2010 Så vi får bare nyte våren og sommeren og se hva som skjer. Er ikke kjent for å være tålmodig, men har lovet meg selv å prøve likevel Dere som prøver for første gang, hvordan er det for samboerene deres? Er de engasjerte, eller er det dere jentene som er mest giret på å få barn? Samboeren min har endelig sagt at vi kan begynne å prøve, men hadde det vært opp til bare han,så tror jeg at vi hadde ventet 1 år til ihvertfall. Men har sagt hvor mye jeg ønsker meg familie, og han har forstått at det ikke er så lett for meg å gå å vente lenger. Vi har vært sammen i 5 år og han er 27 år. Så håper ikke han skal få helt sjokk den dagen jeg blir gravid...selv om han har sagt ja til å få barn. Vil jo at dette skal være en fantastisk opplevelse for oss begge tross alt.
hildri Skrevet 17. mars 2009 #20 Skrevet 17. mars 2009 Det er alltid et lite sjokk for far første gang. Jeg glemmer aldri den gangen jeg fortalte han at han skulle bli far. han hadde vært på byen med jobb og kom hjem ganske happy etter masse god mat og drikke.. Han ble helt satt ut- syntes det var kjempegøy selvfølgelig...
aloha83 Skrevet 17. mars 2009 #21 Skrevet 17. mars 2009 Vi sitter i samme båt Utålmodig som fy, men ønsker ikke å stresse det sånn at det ikke klaffer heller. Hos oss er vi like fulle av entusiasme begge to, har begynt å lese litt i 'Sunn start' boka, og føler at vi er på samme bølgelengde når det gjelder å begynne prøvinga. Regner med at det blir litt av et sjokk for oss begge når jeg endelig blir gravid. Det er jo fryktelig skummelt samtidig som det er kjempeherlig. Og det er jo det vi vil, hvis ikke hadde vi jo ikke prøvd.
Eva76 Skrevet 17. mars 2009 #22 Skrevet 17. mars 2009 Hei, velkommen til bim (fra ei som er uuutgammel på 32) Vil bare gi deg noen velmenende råd: Ikke stress og kav i starten, det er heeelt normalt at det tar opp til et år å bli gravid, så ikke føl deg som noen sliter om det tar sin tid. Kos dere heller med prøvingen og legg inn noen aksjer med jevne mellomrom hele syklusen (det pleier å holde humøret på mannen oppe også ;-) )
aloha83 Skrevet 17. mars 2009 #23 Skrevet 17. mars 2009 Hvor kommer folket fra da? Selv er jeg fra Drammen og går inn i 1pp i slutten av april.
Lille diamant Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 17. mars 2009 Godt å høre at flere føler det på samme måte Så lenge samboeren min ønsker å prøve nå, så er jeg fornøyd. Og det er vel umulig å ikke blir sjokkert når dagen kommer ja Er jo en veldig stor forandring i livet. Ellers så kommer jeg fra Haugesund aloha83 Er så rart med de mennene og, for de ønsker seg jo barn, men min har allverden med tid virker det som Så var på tide nå synes jeg, var veldig lei av å mase...hehe. Så sier nå til han at han har 9 mnd til å venne seg til tanken, når jeg blir gravid. Så han har god tid da!
MamaLady Skrevet 22. mars 2009 #25 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Jeg er også ny her inne:) 83-mod og min kjære er 86. Vi har prøvd siden okt-nov i fjor. Men det er først de siste mnd jeg har startet med EL-testing. Trodde vi hadde klart det denne mnd, men jeg fikk TR idag på dag 37. Så nå er spm om når neste EL er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå