Gå til innhold

Ødelagt underliv! hjelp:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

LIKE greit å ikke se seg selv oppi der sikkert. Hehe... Jeg har studert meg selv skikkelig...liker ikke det jeg ser da.

Jeg kjenner/ser en klump like i skjedeåpningen på baksiden..det er definitivt den bakre skjedeveggen som har komt litt frem. Jeg trodde først "bare" dette var problemet. Men nylig kjenner jeg også at hele fremre veggen liksom "faller frem". Føles som om taket i skjeden bare har kollapset. Uffameg... føler meg temmelig ødelagt.

Alt så bra ut på 6 ukers kontrollen da, så mye må ha skjedd siden det gitt.

Jeg tror ikke det er livmoren din du kjenner... tror det skal mye til at den faller ned. Men det er jo mulig det er urinblæra som faller frem. Tror den gjør det hos meg.

Du får nok svar på onsdag..håper virkelig du oppdaterer.. for greit å sammenligne litt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg fødte også en stor unge og var veldig stor nedentil etterpå, men det var ikke noe galt med meg akkurat. Det som hjalp for meg var faktisk å ha sex, det trente opp de rette musklene. Men får enda luft inn, men sånn får det bare være. Ang mensen så fløyt det ut over alt, men det hadde også noe med å gjøre at mnd etter fødsel (har født to ganger) så blødde jeg mer, og det kom fortere ut. Så siden det er bare 4 mnd siden du fødte kan dette automatisk bli bedre med tida. Men anbefaler sånn mensbeger (mooncup). Da får du målt hvor mye du blør og det går an å bruke det sammen med bind. For meg funka ikke det nemlig ikke med tamponger i første om gang.

Skrevet

Gi det litt tid. Følelsen av at noe er i ferd med å dette ut kan forsvinne etter hvert. Det gjorde det for meg.

Trakk også inn en del luft, men begge deler var borte ca. et år etter fødselen.

Fikk ikke en spesielt stor unge, men ble klippet.

1,5 år etter fødselen føler jeg meg bittelitt videre enn før fødselen, men det er minimalt og utgjør ikke noe problem i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...