Gå til innhold

Jan/feb/mars mammaer nedre romerike - siste med mager?


Faylinn

Anbefalte innlegg

Gratulerer til siste babyen i flokken! :)

 

Joda, det er vanlig med mat annenhver time også... Vi har hatt det sånn på nettene, men i natt holdt han ut 3-3 1/2 time mellom måltidene :D :D Passet perfekt, med at alle vi tre andre lå med omgangssyka i hele går... puh!

 

Det er ikke satt opp noe nytt treff, men Dus skulle vel starte med mammatreff siste tirsdagen hver måned, som er i morgen. Så de som vil kan jo møtes da. Jeg kommer ikke, vi må jo ha eldstemann hjemme tom. tirsdag, iallfall, pga omgangssyka.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det stemmer at Et lite nurk i magen har fått jenta si, jeg fikk bilde av ei søt lita jente i går :)

 

Her har det vært litt styr, jeg måtte en tur på sykehuset på lørdag pga magesmerter og fikk en antibiotika kur, og det ble sendt masse prøver uten at vi ble noe veldig mye klokere om hva det er for noe. Mest sansynlig en infeksjon...

Møtte Et lite nurk i magen på sykehuset da, og da hadde det sakte men sikkert kommet igang..

Så ble samboeren min syk på kvelden, han lå rett ut på badegulvet for ved minste lille bevegelse brakk han seg, så da var jeg ikke spes fornøyd.. Ikke morsomt å måtte ta seg av to med magesmerter og sånn.:(

 

Ang treff så er det vel snakk om Dus kl 1000 i morgen (den barselkafeen de skulle starte) Er det noen som skal dit eller?

(Nå må vi jo snart takke for oss her inne og heller "snakkes" på ett sted så det er lettere å finne hverandre. Vi har jo ikke BIM mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo facebook-gruppa vår, jeg foreslår igjen å fortsette kontakten der. Der får vi jo satt opp treff også, uansett om de blir på Dus, en annen kafé, trilletur eller hjemme hos noen.

 

vips, det hørtes slitsomt ut! Som du vet, så hadde hele familien, minus minstemann, omgangssyka i går. Så vi var temmelig utslått, for å si det mildt... Håper antibiotikaen din hjelper! Håper å komme på besøk snart, men vil vite at jeg ikke har neon smitte med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...