Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #26 Skrevet 12. mars 2009 Kunne ikke ramla meg inn å gjøre hos andre! Og hvorfor insisterer samtlige småbarnsforeldre på å bruke kjøkkenbordet mitt som stellebord? Sånt irriterer meg! Og ja, jeg har to små med bleier selv!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #27 Skrevet 12. mars 2009 hehe, folk er forskjellige, og godt er det;) Her i heimen er stellebordt på barnerommet, så vi vasker sjelden i vasken, men jeg har ikke noen negative tanker om det;) Hos ine foeldre vaskes baby ofte i vasken. Mamma har gjort det med alle oss unga, så hvorfor skal ikke mini få vaske stumpen i vasken:p Meeen, jeg vet ikke om jeg hadde tatt meg de friheter hos venner som ikke hadde barn. De har ofte ikke samme tankegang som småbarnsforeldre. For dem er bæsj ekkelt, mens hos oss bleieslitere er bæsj en del av hverdagen;) Så neste gang burde du bruke vakseservietter eller kluter;)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #28 Skrevet 12. mars 2009 HI har jo ikke engang sagt om ungen hadde bæsja, eller om det bare var tissebleie. Og hun har heller ikke sagt om hun først tørka/vaska med kluter/våtservietter og bare skylte til slutt. Hadde ikke falt meg inn å bli stressa for det, er da uansett bare å dra over vasken med litt JIF eller noe etterpå, tar 2 minutter ekstra.
Vannmann35 Skrevet 12. mars 2009 #29 Skrevet 12. mars 2009 Du var ikke ufin - får være måte på bakteriehysteri!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #30 Skrevet 12. mars 2009 Hærlighet da... Bruker man ikke vasken til å vaske seg i da? Når jeg tar etasjevask på meg selv vasker jeg alltid tissen og rumpa til slutt og skyller vaskekluten etterpå, i vasken. Hvorfor kan ikke et barn gjøre det samme... Regner jo med at mor eller far har tørket vekk bæsjen med papir før man vasker rumpa i vasken Men nå vasker jo jeg hele badet 2 ganger i uka, synes bad og kjøkken er vigtigst
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #31 Skrevet 12. mars 2009 Jaja, mye man skal tenke på i denne verden gitt Mange andre ting som er mye eklere, som å gå på offentlige toalett kanskje. Lurer på hvem som har vært der før meg, æsj...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #32 Skrevet 12. mars 2009 Makan til hysteriske kvinnfolk!!! Herregud!! Dere som synes dette var sååå ekkelt!! Steller dere aldri dere selv ved vasken? Som f.eks et morgenstell der dere vasker dere m klut? Da må dere isåfall kun brule engangs kluter for at dette skal være hygienisk i deres øyne!! Ærlig talt, en baby stump?? Skjerp dere! Man får imunforsvar av litt bakterier!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #33 Skrevet 12. mars 2009 Kommer borti alt??? Hehe, du må være rimelig klønete om du greier å kline bæsj overalt fordi om du vasker rumpa til ungen i vasken. Er det virkelig bedre å vri opp våte kluter i vasken da, hvor bæsjvannet renner av? HAR NOEN HER HØRT OM KLORIN? ELLER DOMESTOS?
Tommage♀♂ Skrevet 12. mars 2009 #34 Skrevet 12. mars 2009 Jeg vasker meg aldri i skrittet med vaskekluter for så å vri dem opp nei... Dusjer hver morgen, så ser ikke helt behovet med morgenstell i vasken i tillegg. Og har jeg mensen eller noe så bruker jeg engangskluter om jeg trenger ekstra vask nedentil i løpet av dagen. Føler meg overhodet ikke hysterisk, jeg synes bare at det ikke passer seg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #35 Skrevet 12. mars 2009 En vask på et bad er ikke steril!!! Dere som synes hi var ufin, vasker tydeligvis ikke badet! Urk!! Bakterier er farlig - pass på! Herremin altså. Dere driter vel ikke i dassen heller.
Lea1977 Skrevet 12. mars 2009 #36 Skrevet 12. mars 2009 Guri malla.. Hva er det med med alle dere bakterie-friker? Gjett om barna deres kommer til å få et liv med dårlig immunforsvar! Nei ærlig talt. Det er en babyrompe vi snakker om her altså. Jeg synes det er veldig fornuftig å bruke vasken både for stumpen og miljøet. De fleste har jo en jif-flaske eller liknende i nærheten hvis det skulle være krise. En annen ting er å bruke oppvaskkummen. Jeg tipper dere ikke har prøvd dusjen med ett barn selv? Ta av deg sokkene,brettet opp buksene,du skal holde barnet mens du spyler og vasker. Nei nå synes jeg folk skal ta den prippenheten sin og legge den vekk. Og hvis man ikke har andre viktigere ting å tenke på så bør du virkelig gå inn i deg selv og se på livet ditt. Makan til fisefine bortskjemte mennesker som ikke har opplevd en dritt i livet skal man lete lenge etter. Jeg lurer fælt på hvilken verdier sånne mennesker som dere har. Ikke det at jeg vil høre det!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #37 Skrevet 12. mars 2009 Du som roper: Synes du det er greit at du må vaske vasken med klorin eller Domestos etter at folk har vært på besøk?
Tommage♀♂ Skrevet 12. mars 2009 #38 Skrevet 12. mars 2009 "Makan til fisefine bortskjemte mennesker som ikke har opplevd en dritt i livet skal man lete lenge etter. Jeg lurer fælt på hvilken verdier sånne mennesker som dere har. Ikke det at jeg vil høre det!!!!!!!!" Eh, nå dømmer du mange her som fisefine og bortskjemte, og i tillegg påstår du at vi ikke har opplevd en dritt i livet, bare på grunnlag av at vi ikke liker rumper i vasken på badet. Makan..! Hadde du fortalt de som kjenner meg at jeg var bortskjemt eller fisefin hadde de dødd av latter. Og hva jeg har opplevd i livet vet ikke du noenting om. Føler du for å tømme deg mer? Synes du de som ikke liker løk er kvalme og lettere tilbakestående? Hva med de som ikke klarer å tisse mens samboeren er på badet? De må jo ha opplevd en hel masse som ikke bør komme frem i dagens lys, og kan vel bare grave seg ned, eller? Skal vi se... Hva med de som ikke liker oralsex? Herlighet... Patetiske mennesker...! Må jo være pripne, egoistiske mennesker som trenger psykisk oppfølging! I can go on and on
Lea1977 Skrevet 14. mars 2009 #39 Skrevet 14. mars 2009 Vi snakker om en babyrumpe,ikke alt folk ikke liker :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå