Gå til innhold

var jeg virkelig ufin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venninne av meg syns jeg var ufin når jeg skylte rompa til babyen min i vasken på badet hennes...

jeg ble en smule paff ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? Nei det synes jeg ikke!

Skrevet

Hun har ikke barn hun venninna di skjønner jeg:p

Skrevet

hehe. Syns hun det??

Det syns ikke jeg :)

Skrevet

Eh, nei.. Hehe, må le litt, det var da voldsomt til prippenhet.. Det er da bare en barnerumpe- og hvor skulle du ellers vasket den hvis barnet tisset/bæsjet på seg- på kjøkkenbenken? ;)

Dessuten, om hun syntes det var så ekkelt, så har man nå vaskefille og såpe man kan vaske vasken med..

Skrevet

Hva sa hun til deg da? Herlighet, så latterlig! Selvfølgelig er du ikke ufin når du vasker babyen din sin rumpe!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hmmm...så mange rare kommentarer og meninger man må svelge gjennom livet...syntes ikke du var ufin nei:)

Skrevet

Jeg synes det er litt ekkelt å vaske rumper i vasker, hvorfor ikke gjøre det i dusjen?

Skrevet

Du var absolutt ikke ufin. Men du har ei venninne med litt artige meninger ;)

Skrevet

øøhh, nei det var du ikke.

Regner med at du skylte vasken etterpå....

Skrevet

He he, bleieskift er jo i det store og det hele en smule ufint da kjære deg. Kunne det ikke ventet til dere var hjemme på eget bad liksom?

Skrevet

hehe, du svarte ikke på om hu har barn? hehe, det kan hu ikke ha med tanke på den kommentaren.. hehe.... jeg hadde gjort det flere ganger dersom det trengs, hehe... må jo få vaske ungen;)

Skrevet

say what???

syntes tvert i mot det var fint du skyllet rompa, å ikke brukte servietter jeg..

Skrevet

hun har ikke barn selv nei...

jeg ble faktisk litt lei meg siden hun syns jeg var så ufin.. men jeg håper hun skjønner litt mer når hun selv en gang får barn..

godt å høre at dere ikke syns jeg var ufin :)

Skrevet

Jeg har 2 barn, og jeg hadde ikke syns det var gøy om du brukte vasken min til å skylle rompa. Jeg gjør det ikke selv heller med mine barn, har aldri kommet på det engang. I vasken pusser vi tennene, vasker oss i fjeset osv. Ungene mine drar av og til tannkosten nedi vasken om de får holde den selv, ekkelt å tenke på at den er brukt til rumpevask da...

Både hjemme og borte bruker jeg kun servietter eller klut, og vann.

Skrevet

Jeg har to unger selv og ville ikke likt at noen gjester hadde brukt vasken vår til rumpevask. Det har vi ikke gjort selv heller. Kan du ikke bruke våtservietter eller klut? Ungene skal pusse tennene der og vaske fingeren og hvordan skal vi vite at noen gjester har slengt rompa over kanten. Nei dette kan du gjøre når du er hjemme hos deg selv.

Skrevet

Det hadde vel ikke vært noe bedre å skylle skitne bæsjekluter der?

Skrevet

Glad jeg har venner som har barn og ikke er livredde for å få skitten vask!

Skrevet

Jeg vil si at det er bedre å skylle en klut under rennende vann(man fjerner selvfølgelig all besjen med dopapir som man hiver i do først) enn en rumpe som henger over kanten og kommer borti over alt og med mye bæsj i.

Skrevet

Vi er flere som har unger og ikke liker det.

Skrevet

Gjør ikke dette med min baby. Tørker og vasker henne med mesoft fra apoteket. Enig med dem som sier at bæsj og servant er litt feil. Synes faktisk du skal respektere at veninnen din ikke liker det. Selv om bæsjen til babyen er den naturligste ting i verden for deg, så er det ikke det for alle andre.

Skrevet

Herlighet da, vasker ikke folk vaskeservanten? I vasken skal man... vaske seg. Og så vasker man vasken etterpå.

HI - du kan skylle babystumpen i hvilken vask du bare vil hjemme hos meg! Jeg har 2 bad du bare kan boltre deg på!

Skrevet

Du må gjerne komme hit også, i min vask har tilogmed dottera mi bæsja i då ho var rundt 6mnd. Åneiånei, det kan jo vere at det fortsatt er bakteriar igjen. uff og huff.

Skrevet

Er enig med de som ikke synes dette var helt riktig. Man er faktisk på besøk hos andre, da reapekterer man de som bor i huset uansett hvor "grisete" man er hjemme.

For å ta et annet eksempel hadde jeg ikke fyrt opp en røyk i stua hos noen som ikke røyker (dersom jeg hadde røykt), selvom jeg hadde gjort det hjemme! Handler om respekt..

Man kan gjøre det på en mer hygienisk måte når man er borte hos andre. F.eks bruke de engangs klutene som ikke skylles opp.

Vi har stellebordet ved siden av utslagsvasken, så barnerompen blir skyllt i den.. ikke i vasken vi pusser tenner i..

Skrevet

Hm, og vi som badet babyen i vasken når han var liten..... ! Har flyttet derfra nå, tro hva de nye eierne hadde sagt om de hadde visst det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...