Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #26 Skrevet 9. mars 2009 Jeg savner, eller lengter etter å ha mer kontakt med meg selv!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #27 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har faktisk det meste og vet jeg burde være ekstremt takknemlig for det og de jeg har- Men- jeg savner en liten pike. Har bare gutter g føler etstort savn etter en liten jente. Mannen sier det er babystopp så om jeg får flere barn må vi vente med å se- men jeg tenker konstant på ei lita tulle. Spesielt når alle vennene mine har bare jenter.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mars 2009 #28 Skrevet 9. mars 2009 jeg savner en mann og le sammen med og ha sex med. i den siste tiden har jeg virkelig savnet dette! men så langt jeg kan se fins det alt for få relativt normale mennesker der ute *arg*.... hehe
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. mars 2009 #29 Skrevet 9. mars 2009 Jeg føler at jeg har det jeg ønsket med i livet. Utenom en ting: Jeg savner å ha sex. Hehe.. Nå følte jeg litt dum...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #30 Skrevet 9. mars 2009 Høres ut som et sørgelig syteinnlegg men her er listen min: *Lappen (være uavhengi av busstider, løfting av vogn inn på buss, stå i klam og trang buss om morgenen, kunne handle inn tll uka med mange handleposer osv) *Egen leilighet (vi leier, og føler oss "rotløse", at vi ikke er i vårt eget hjem. I tillegg gidder man ikke starte oppussing i andres hjem selv om det trengs) *Familie i nærheten (bor 100mil "hjemmefra") *Besteveninnen min (samme som over) *Penger!! Ikke i denne rekkefølgen da, men usikker på hvilken.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. mars 2009 #32 Skrevet 9. mars 2009 HI: send meg en PM da vel;) Kaqnskje jeg vet hvem typen din er:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #35 Skrevet 9. mars 2009 Materiellt har jeg det supert - har det jeg trenger, og jeg trenger ikke så mye. Jeg spiser meg mett hver dag på god og næringsrik mat. Jeg vet at jeg slipper å fundere på om el-selskapet stenger strømmen fordi jeg ikke har råd til å betale regninga. Ellers har jeg en vidunderlig datter, flotte stebarn, fin familie og svigerfamilie - og en fantastisk mann! Jeg er heldig, men det har vært mange tankerekker før jeg kunne innse at livet er deilig uten merkeklær og stor karriere. Jeg har tatt mange valg, og hver gang jeg lurer på om jeg blir lykkeligere med nytt kjøkken, så vet jeg jo hva svaret blir. Jeg har svært få forventninger sånn egentlig. Og det er ganske deilig!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #36 Skrevet 9. mars 2009 Jeg savner å få brukt kreativiteten min mer, og få annerkjennelse for den. Brenner liksom inne med alle ideene.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #37 Skrevet 9. mars 2009 Jeg savner BF og det å være glad og lykkelig... Ja, dagens syting fra meg. Sov godt
alene pappa Skrevet 9. mars 2009 #38 Skrevet 9. mars 2009 savner ei dame å dele livet med. få flere barn og familie
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #39 Skrevet 9. mars 2009 Jeg savner: *en ny utdanning/ny full fast jobb *leiemarkedet *god økonomi *god psykisk helse (er deppa:() *å bli kjent med noen som kan bli en sikkelig god bestevenninne Men har en nydelig mann, flotte foreldre og barn på vei:) Og vi klarer oss økonomisk selv om vi ikke har så mye å rutte med.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #40 Skrevet 9. mars 2009 Når jeg leser innlegget ditt, tror jeg du har tenkt en del på dette, helt naturlig. Jeg har det og litt slik, iblant... Var verst i siste del av svangerskap og i begynnelsen når småen var liten. Men, har det mye bedre nå, og det er egentlig så lite som skal til. Bare en god venn eller treffe noen en gang i blant. Og min første tanke jeg tenkte når jeg leste innlegget ditt, er at det vil komme til deg. Jeg er ikke synsk, alle har en intuisjon. Det var min magefølelse som sa dette. jeg pleier å ha rett vedr intuisjonen min.. Så lykke til! En venn fortjener deg, og en venn vil være heldig å få deg som venn. Og til hobby.... Hva med å begynne å male litt, strikke, noe som du kan gjøre hjemme som ikke koster så mye? Vel, tankene mine stopper opp her.. Vet ikke hva du liker, men det er bare kreativiteten som stopper deg... Et lite tips....: Legg deg ikveld, og pust dypt inn og ut, rolig mangen ganger, tenk på at du ønsker å få en god ide på hva du kan gjøre når du har ledig tid, se for deg at du koser deg. Se for deg og visualiser slik du vil a det skal være, og prøv å føl den følelsen det vil gi deg.. Når du har tenkt nok på dette, se for deg du legger tanken i et brev eller en film og blås den ut i universet, noe(n) vil fange drømmen din. I løpet av imorgen eller om noen dager, vil tanken komme til deg, enten mens du spiser frokost, mens du tar bussen og dagdrømmer eller mens du ser på tv.... Du skjønner det når det kommer til deg! Vel, ellers kan jeg si at jeg har det jeg trenger i livet mitt, er for tiden utrolig lykkelig. Med samboer og baby og katt. Har en leilighet jeg liker å dulle i, går turer (kunne ønske det ble mer) har alltid et prosjekt på gang her i heimen. Nå om dagen venter vi på ny inngangsdør, planlegger oppdatering på forskjellige ting i forskjellige rom, det liker jeg, å planlegge..! Regne på økonomien og slikt, kjekt å se det lille vi sparer tjener seg! Ellers strikker jeg på et pledd til småen om dagen som har tatt laaaaaang tid, men alt til sin tid, ikke sant? Planen er at det skal være ferdig i sluten av mnd, så har jeg et til som ligger halvferdig som skal være ferdig til slutten av april...! men kan ikke akkurat si at jeg savner så mye i livet mitt akkurat nå, eller jo faktisk...! tenker mye på min gamle bestevenninne, kunne ønske vi aldri hadde kranglet og at vi aldri mistet kontakten. Har andre venner, gode. Men ikke det samme, savner henne. vi kunne snakke om alt. Vel vel, det var mitt for nå.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #41 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har det meste, men savner penger. Lei av at alle pengene vi får inn, går like fort ut igjen på regninger og huslån. Jeg er student så dermed har vi bare mannens inntekt og jeg vet at om noen år blir det bedre... men er lei av å leve fra måned til måned. Og med penger kommer vaskehjelpen! Hehe
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #42 Skrevet 10. mars 2009 Jeg savner min aller, aller beste venninne. Hun tok livet sitt i fjor, og jeg tror aldri jeg vil venne meg til tanken om at hun ikke er mer. Vi var som søstre, og jeg kommer _aldri_ til å få en så god venninne som henne. Til daglig prøver jeg å ikke tenke for mye på dette, for da føler jeg at jeg blir gal! Uff, kan ikke skrive mer heller merker jeg - tårene presser på. Men i alle fall... Jeg savner henne så mye at jeg har vondt inn i hjerteroten...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #43 Skrevet 10. mars 2009 Jeg savner det å ha en familie...På min mors side: Min ene onkel tok selvmord, min andre tok en ikke-planlagt overdose.. Min tante og søskenbarn har flytta vekk, og de ser jeg nesten aldri.. Min andre tante beskylder mamma og oss for å ha stjelt masse penger av min mormor før hun døde.. Selv om hun vet godt at vi brukte all av vår tid på å ta oss av henne og gjøre alt for at hun skulle ha det bra.. Resten av mine tanter, onkler og søskenbarn på min fars side tar aldri kontakt med meg selv om jeg har prøvd å ta opp kontaken med de.. Min mors foreldre er døde, og savnet av dem er stort.. Min fars foreldre bryr seg mer om mine tanter, onkler og søskenbarn enn om meg, mine søsken og mine foreldre.. De gratulerte meg ikke med dagen engang.. Og mine søskenbarn er verdens beste,.. Jeg er liksom bare det barnebarnet som ikke er så viktig..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #44 Skrevet 10. mars 2009 Jeg skulle så gjerne vite hva jeg egentlig vil i livet... DET savner jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #45 Skrevet 10. mars 2009 Jeg savner ett barn.. Mistet for nesten to år siden, og har ikke blitt gravid igjen. Hadde jeg fått det hadde livet vært så godt som perfekt! Og så skulle jeg ønske vi hadde mer penger, men det betyr lite i forhold til det vi faktisk har. Er utrolig takknemlig for kjæresten min (som snart blir mannen min), utdanninga mi og vennene mine/våre. Har få nære venner, men klarer ikke slippe noen innpå meg nå heller så det er greit.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #47 Skrevet 10. mars 2009 -Noen virkelig nære venninner som jeg kan dele alt med -Enebolig (men det kommer i løpet av et par år, må bare gjøre meg ferdig med utdannelsen min...) -En sunnere kropp (og det skal jeg gjøre noe med i år!)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #48 Skrevet 10. mars 2009 Jeg saver et mål i livet. Noe jeg brenner for, som motiverer meg til å komme meg ut i arbeid. Vil så gjerne arbeide, men klarer ikke å se hvilke muligheter jeg har. Savner å føle meg trygg på meg selv. Skulle ønske jeg klarte å åpne hjertet mitt for andre.... Er glad i menneskene rundt meg, men er så sjenert, så jeg føler at jeg har lett for å støte folk i fra meg.... Og som en annen skrev over her, så har jeg også lyst til å lære meg å danse! DET er skummelt det....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #49 Skrevet 10. mars 2009 Wow. Dette må være den nydeligste tråden ever! Takk til HI for initiativet! Det er alt for mye negativt på disse sidene..når jeg leste hva folk har svart her ble jeg rett og slett rørt..vi er alle så forskjellige, og utad kan vi virke vellykkede/mislykkede/rike/fattige/osv, men i bunn og grunn savner vi gjerne de samme tingene... ..så hva savner jeg? Akkurat nå: litt mer ro og system i livet mitt! Er litt for mange store, viktige baller i lufta, store endringer i livet vårt. Er egentlig bare positive ting, men jeg liker å ha litt mer kontroll:) Og jeg gleder meg også stort til å straks være ferdig med utdannelse, og komme meg i jobb slik at den o`evinnelige dårlige økonomien blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå