mamarama og lille banan Skrevet 9. mars 2009 #26 Skrevet 9. mars 2009 harry! når til og med navnet til babyen er blodharry er det jo utskjemming
Aurora jenta mi Skrevet 9. mars 2009 #27 Skrevet 9. mars 2009 slike innlegg er så unødvendige synes jeg..sikkert mange som synes det er kjempefint, og som ikke er harry av den grunn.Jeg har ikke selv, men det er mitt valg-harry synes jeg ikke det er.En kan bli ganske så klisje og harry når en får baby..for det er mye annet av unødvendig utstyr og "nips" til baby, som både er dyrt og sikkert kan karaktiseres som harry det også!
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 9. mars 2009 #28 Skrevet 9. mars 2009 hehe smaken er vel som baken?! Det gjelder vel alt mulig det... jeg må innrømme at da jeg fødte datteren min for snart 2.5år siden så hadde alle ett slikt skilt..jeg hadde aldri sett slike skilt før og syntes vel det var litt komisk..men min lille datter på snart 5 mnd har vognskilt, og nå synes jeg det er kjempesøtt hehe!
solstråle69 Skrevet 9. mars 2009 #29 Skrevet 9. mars 2009 Jeg liker ikke å eksponere datteren vår i hytt og pine, og er allergisk over for publisering både på nett og ellers. :-) Så jeg ville aldri hatt et sånt skilt, men tenker ikke veldig mye over andre som har.
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 9. mars 2009 #30 Skrevet 9. mars 2009 Hva er galt med å være litt harry da? Alle har noe med seg som er harry enten de vil eller ikke. Men mange prøver å være mye bedre enn de er og redd for hva alle andre sier. Verden hadde blitt ett mye bedre sted å være om alle mødrene kunne slutte å dømme hverandre etter hva de har og hva babyen deres går i eller har på vogna.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. mars 2009 #31 Skrevet 9. mars 2009 Ja jeg synes det er harry Fikk et slikt skilt i velkomstgave engang, har hengt det på sykkelkjerra hehe...
Willy Wonka Skrevet 9. mars 2009 #33 Skrevet 9. mars 2009 Vi fikk et sånt skilt til jul....har hengt det opp på rommet hans, jeg. Vurderer å henge det opp på traktoren hans når han får sånn trå-traktor til våren fordi det er 6-7 unger i blokkene her som har traktor. men på vogna....NEI...vil ikke at alle skal vite hva han heter.
Vipsenmamma Skrevet 9. mars 2009 #34 Skrevet 9. mars 2009 Megaharry! Aldri verden om jeg hadde brukt det.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #35 Skrevet 9. mars 2009 Ja, det er harry:) Men for all del, hver sin smak! Hadde jeg fått i gave hadde jeg hengt det på romdøra evt over senga til barnet.
Blind Gudinne Skrevet 9. mars 2009 #36 Skrevet 9. mars 2009 Syns det er litt harry... kunne aldri hatt det på vogna. Men eldste på 3 har ett på senga si ( Bestefar har ladg bil-seng til han, og da måtte han jo ha bilskilt også!) Men ser ikke "ned" på de som har det på vogna- smaken er som baken.
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 9. mars 2009 #37 Skrevet 9. mars 2009 synes det er søtt jeg, bare morsomt;)
mamarama og lille banan Skrevet 9. mars 2009 #39 Skrevet 9. mars 2009 mange av skiltene har både navn, bilde og fødselsdato. jeg har ikke lyst til å eksponere info om barnet mitt på den måten.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. mars 2009 #40 Skrevet 9. mars 2009 harry... men jeg kunna hatt slik skilt som dørskilt på rommet til ungene =))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mars 2009 #42 Skrevet 9. mars 2009 det er harry. nå liker jeg ofte harry, ihvertfall i form av allsang på brune pubber og sverige turer. men barnevongskilt harry er jeg ikke med på enda... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå