Lillegull og meg Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Syntes det er litt søtt men.... Sambo mener det er "harry"! Hva mener dib damene da?
-trollemor- Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 selv synes jeg det er unødvendig.... vil ikke ha det selv på vognen
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Da den store barnevognskilt feberen raste som verst tror jeg flertallet syntes det var harry når nyhetsverdien fallt. Kunne aldri ha tenkt meg det selv, men jeg tenker ikke ille om de som har det:)
Bomchicka Wah Wah Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 jeg har aldri skjønt hva som er så harry med barnevogn skilt? Nå rakk vi aldri å ha dette på barnevogna fordi de kom da småen var ferdig med vogn. Kjøpte alikevel skilt som hun har hatt på sykkelen sin, og nå henger det på soveromsdøra. Hun er snart 9 år og synes skiltet er like flott ennå
Trulte76 Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 ja jeg synes det er harry Men smaken er som baken
Lillegull og meg Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2009 Hva er det som egentlig gjør det så harry da? Har ikke kjøpt skilt, og tror faktisk ikke jeg gidder å betale 250 kr for det, men skjønner uansett ikke hva som gjør det så harry!
Chiquita Bananas Skrevet 8. mars 2009 #14 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har et skilt, men det er på barnehagevogna. Tenkte det var så mange nye barn med sine ting at det var greit å gjøre det lett for dem å ha navn på det som kunne settes på. Men så har han alltid hatt en vogn eller farge som ingen andre har. Men jeg hadde ikke trilla rundt på en vogn med skilt på - det hadde jeg syntes var litt teit...
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 He he, nei det synes jeg ikke! Skiltet på bilen min er vel det fineste på hele greia, så da kan dere bare tenke dere HVOR harry bil jeg har!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #17 Skrevet 8. mars 2009 Eg veit ikkje om eg synest det er harry, men eg synest det er stygt og unødvendig.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. mars 2009 #19 Skrevet 8. mars 2009 Om det er harry eller ei det bryr jeg meg katta om! hehe Synes det er artig, jeg, og som fler her skriver: hva er egentlig så harry med det?? Folk har forskjellige meninger... Det er mye som JEG synes er harry som andre synes er søtt eller kult... Guttungen hadde skilt, som jeg nå skal montere på sykkelen hans og jentungen kommer til å få skilt på vogna... ;-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. mars 2009 #20 Skrevet 8. mars 2009 Superharry, sliter med å ikke himle med øynene når jeg går forbi folk som har det hehe Ellers kan jeg til nøds tåle at folk har det på sykkeltilhengere
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #21 Skrevet 9. mars 2009 Ja det er harry! Men litt søtt også.. Søtt på en harry måte.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. mars 2009 #22 Skrevet 9. mars 2009 Synes ikke det er noe fint..
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. mars 2009 #23 Skrevet 9. mars 2009 Jeg liker skiltet vårt jeg Fatter ikke hva som kan være harry med det, men greit nok.. Folk må få ha egne meninger. Når bestefar kjøpte registreringsskilt til prinsessa si måtte vi jo selvsagt bruke det, og skjems overhodet ikke av det.. Bry seg den som gidder ;p
Tøysetipp Skrevet 9. mars 2009 #24 Skrevet 9. mars 2009 Harry! Humrer litt når jeg ser barnevognskilter og tenker automatisk på dib. Utrolig teit synes nå jeg da "her ligger lille Solfrid og sover, lizzåm" Øh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå