Gå til innhold

Er vi mange førstegangs gravide her?


Bare blåbær

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 12+1.. Og har gått over til 2.tri.. deilig følelse!!!! :)

Ringte jordmor i dag, og sekretæren jeg snakket med sa at det var på tide jeg ringte. Kom meg akkurat med på første jordmorsamling.. wææææ..

Jeg syntes jeg ringte tidlig jeg, så ringte egentlig bare for å spørre når en skulle melde seg opp til jordmor, eller hva det nå kalles..

Fikk høre fra legen min at det var fullt i perioder, så ikke sikkert det var jordmor å få...

 

Jaja.. Så da skal jeg på en gruppejordmortime neste uke da... Spennende, og samtidigt veldig rart. jeg føler meg ikke gavid i det hele tatt, derfor rart og dra til jordmor,... hehe

 

Går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 16 nå og magen vokser. Nå er navelen helt annerledes også ;) Jeg skal på ultralyd 4 mai og gleder meg stort. Ennå ikke bestemt om vi skal vite kjønnet..

 

Håper alle har det fint!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millepille..

Grattis med mage:) hihi.. er jo litt spesiellt det å få mage.. Ganske så etterlengtet her ihvertfall.

Her har jeg en slags mage, men mulig det bare er magemusklene mine( som ikke er så veldig bra trent) som har tatt ferie. Magen buler ut, men den er ikke hard, så føler det er fleskemage. Er i dag 13 fulgåtte uker..

Så jeg gleder meg til jeg får en ordentlig mage.. hihi

 

Ultralyd ja.. ikke lenge til du skal det da. Jeg har fått time 2.juni... Allllt for lenge til. men men.. er i uke 19 hos meg. :S

 

*******************************************************************

 

Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Formen er helt topp. Det eneste er at jeg i enkelte dager er i mye dårligere fysisk form enn andre dager. kjenner jeg blir fort sliten. Mens andre dager kunne jeg ha gått maraton føler jeg..

 

Gleder meg til jeg får høre hjertelyden. skal til legen 7.mai og høre hjertelyden. Jeg har ikke vært på tidlig ul, så har liksom ikke sett at det faktisk er et lite mini me som er inni magen min..

 

Jeg klarer ikke å si det til alle at jeg er gravid, blir jo nesten litt redd for at jeg inbiller meg graviditeten.. hehehe.. Vet at en da ikke får positive grav tester.. men likevell.. hehe Må på en måte få et bevis.. enten lyden av et bankende hjerte, eller se et lite miniaryrmenneske på ul... hehe

 

Noen andre som føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...