*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 8. mars 2009 #26 Skrevet 8. mars 2009 13 mil....nesten 2 timer å kjøre og med alle tre fødslene på en årstid med mye telehiv på veien....veeeldig fin og humpete vei:p Men hadde ca 5 min mellom riene med alle 3 faktisk så ambulansen kjørte fort og klarte det på ca 1 time....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 8. mars 2009 #27 Skrevet 8. mars 2009 Nr 1: 20 min med egen bil. hadde uregelmessige rier fra ca kl 7.00 og slimproppen gikk. ringte fødeadv og fikk komme til sjekk ca kl 11.Hadde regelmessige rier og 3 cm åpning og ble ikke sendt hjem. Fødselen tok 12 timer fra første rie til han kom ut. En lang dag med andre ord.. hehe Nr 2: ca 2,5 time med sykebil. Pangstart med regelmessige rier med 5 min mellomrom. første rie kom ca kl 17.ringte jm og deretter sykebil kl 18( hadde vært mange falske alarmer den siste mnd,så ville være heeeelt sikker på at NÅ var det i gang før jeg gjorde noe:p) . Sykebilen kom ikke før kl 20 (!!!!!) da hadde jeg intense rier med 3 min mellomrom. Under turen gikk litt av vannet og jeg hadde maks to min mellomrom mellom riene. I tillegg hadde jeg bekkenløsning og veien var helt forferdelig( Gudbrandsdalen).Så var særs ille å være stuck på en ukomfortabel båre... når vi kom frem ca kl 22.30 hadde jeg 9 cm åpning og kl 23.30 var han ute. Min mening er at reisen var mye værre enn selve fødselen med nr 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå