Gjest Skrevet 10. mars 2009 #26 Skrevet 10. mars 2009 Ja, en liiiiiiten en, hehe... Kjøpte en rosa body med bein som sto I (hjerte) Daddy! på, og så kjøpte jeg ett sett med en lilla og hvit body og lilla selebukse til, akkurat passe søtt for min smak :-) Er egentlig ikke så rosa-rosa av meg, men blir nok litt ja ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. mars 2009 #27 Skrevet 10. mars 2009 Det er jo litt ekstra stas, da, når du har 3 gutter, og få ei lita lillesøster! :-D Gratulerer så mye! :-) Jeg har vært veldig spent på dine veiene! ;-)
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #28 Skrevet 10. mars 2009 Gratulerer Alva, så fint at det blir en lillesøster denne gangen. Vi får også jente, har to gutter fra før så det er jo litt ekstra stas da. Får bare håpe jordmoren hadde rett, hehe.. Min sa også at hun var helt sikker, så må jo bare stole på det da. Jeg greide ikke å se så veldig selv. Mye vanskeligere å se jente enn gutt på ultralyd synes jeg. Men jeg så en tykk mørk strek på midten (av det hun sa var kjønnsleppene), gjorde du og det? Så da er det nok jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå