Mom2Two Skrevet 8. mars 2009 #26 Skrevet 8. mars 2009 Han virker ikke skikket til å ta seg av barnet. Jeg hadde heller latt henne begynne tidligere i barnehage enn å la en slik sullik passe ungen. Sorry, men det er min mening. Uansvarlige idiot. Noe av ansvaret har du, siden du burde tvunget ham til å delta fra starten av, og ikke la det basere seg på om han har lyst eller ikke. Det er ikke det det er snakk om når man har satt barn til verden. Ikke alltid man har lyst til å tørke snørr og spy, stå opp om natten, rydde i lekene osv., men man må åkke som gjøre det.
Mom2Two Skrevet 8. mars 2009 #27 Skrevet 8. mars 2009 Men han var jo alene med henne? Og viste at han tar null ansvar. Hvordan trodde du at han skulle lære å ta ansvar, når du bare lar han slippe hver gang han ikke "har lyst" da?!?!?!
tiamor Skrevet 8. mars 2009 #28 Skrevet 8. mars 2009 Vis han denne tråden, så skjønner han kanskje at det ikke er du som er hysterisk og overbeskyttende, men at det er han som er en stor dust...
Chiquita Bananas Skrevet 8. mars 2009 #29 Skrevet 8. mars 2009 Det var veldig uansvarlig !!! Jeg hadde skrudd opp volum på fullt og gitt ham en støkker og så når han hadde tatt av høretelefonene skjelt ham ut.... Noe slikt hadde gjort meg forbanna - er ille nok når jeg finner pappaen sove på sofaen og lillegutt springe rundt. Nå er han heldigvis såpass stor at han gir beskjed og kan leke bedre for seg selv enn å bli underholdt. Men synes det er feil å sove når man er alene med små barn. Nå får pappaen enten noe i hodet eller så hopper lillegutt på ham som en trampoline så han får ikke fred - så da er den saken ordna ) Hvordan i huleste heite kunne hun gi beskjed til ham når han ikke hører henne ??? Hva om hun ble skadet slik at hun IKKE klarte å gi beskjed eller bare en liten lyd - hvordan kan han se det når han er opptatt i sin lille verden ? Han får bare pent nødt venne seg til å være våken når han er alene med jenta deres - slikt er det å være forelder.....
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. mars 2009 #30 Skrevet 8. mars 2009 Ta med høretelefonene og strømkabelen til pc'en på jobb. Gjerne tv-og tunerkontrollen også. Har han ingenting å se på, må han nødvendigvis rette blikket mot barnet som kryper rundt.
solstråle69 Skrevet 8. mars 2009 #31 Skrevet 8. mars 2009 Og da går jeg mot strømmen, og sier at jeg er helt sikker på at det går helt fint i morgen! :-) "Jeg går ut og der ligger han og sover på sofaen men headsett på!!!! Altså han sover og hører henne ikke for han ser på noe på pcen." Skjønte ikke helt hva som egentlig skjedde, sov han med hodetelefoner på, eller så han på pc'n? Jeg tror det største problemet er at du gruer deg veldig til ikke å være hjemme og ha kontrollen - vet alt om den følelsen der! :-) Det virker som om du bevisst har "sydd puter under armene hans" - og det er jo ris til egen bak. Men igjen - jeg er helt sikker på at det kommer til å gå kjempefint i morgen, og etter det går det sikkert bare bedre og bedre! Og tenk for en kontakt de kommer til å få nå etterhvert. Lykke til i morgen, og gi oss gjerne en oppdatering! :-)
alene pappa Skrevet 8. mars 2009 #32 Skrevet 8. mars 2009 Tror nok oppigjennom tiden at det er mange damer rundt om kring som har sovnet når de har hvert med barna også. En ting er jo om han la seg ned for å sove eller om han duppa av noen min. Det kan jo skje den beste det.
tralletonetroll Skrevet 8. mars 2009 #33 Skrevet 8. mars 2009 Jeg må si meg enig med solstråle69. Klart det kommer til å gå bra!! Han har jo ikke vært nødt til å ta ansvar før. Du har jo hatt kontroll! Hadde jeg vært mannen din, så hadde jeg blitt rimelig irritert hvis antall kontrolltelefonsamtaler i morgen oversteg 1.. I hvertfall siden dere møtes til lunsj. Lykke til :-)
solstråle69 Skrevet 8. mars 2009 #34 Skrevet 8. mars 2009 Og jeg blir nok en gang sjokka over hva dibberne får seg til å konkludere med utifra et kort innlegg på nett! :-)
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #35 Skrevet 10. mars 2009 Oppdaterer dere litt her jeg. Det gikk bare fint i går! De møtte meg til lunsj, da sov lille tulla i vogna De hadde kost seg masse! Så jeg var kanskje litt overhysterisk.
Dronningen! Skrevet 10. mars 2009 #36 Skrevet 10. mars 2009 Så bra at det gikk fint... vi kvinner må slutte med denne overdramatiseringen - det kommer faktisk IKKE noe positivt ut av det.... Og bare for å ha sagt det, denne gangen er jeg ekstremt enig med solstråle 69 (det har vel kanskje ikke skjedd så mange ganger?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå