Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #26 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan er troll vottene da? Er de gode?
tommeliten og lillemy Skrevet 8. mars 2009 #27 Skrevet 8. mars 2009 Jeg liker troll bedre enn Reima, synes ungen får rørt på seg bedre med disse dressene. Har aldri vært kalde og bløte, må bare huske å impregnere dem etter vask. Så, vi er kjempefornøyd! Den eldste vi har er blirr brukt til tre barn, og er bare slitt på knær og i rompa, men den er fortsatt tett.
Medium fikk guttebass Skrevet 8. mars 2009 #28 Skrevet 8. mars 2009 Når det gjelder vottene må jeg igjen si at Troll sine votter er i kaldeste laget, mens Reima sine er tykkere og varmere.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #29 Skrevet 8. mars 2009 Reima sine votter har vi og de skal vi ikke ha igjen! Tar jo dagevis å tørke de i og med at de ikke skal vrenges. Eneste jeg har vært førnøyd med er de reima minitec vottene til minsten, de med glidlås. Og så er jo problemet at de ikke skal i varmeskap og jeg finner de stadig i varmeskapet i barnehagen trass i at jeg har sagt at de ikke må puttes dit. Skjønner jo at det ikke er så lett å huske heller da, det er jo 20 barn der. Har det kommet noen nye nå som tåler varmeskap kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå