Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

19 kg i uke 33... Lite til og være meg.. Forrige gang la jeg på meg 35 kg.. hehe.. Men jeg går det ned igjen da.. Jeg går fort opp i vekt og fort ned.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 30 uker og har lagt på meg 10 kg

Skrevet

30+6 og +15 kg her. Har ikke kunnet trene siden før jul, og har dilla på søte saker, så det er vel ikke helt uventet. Håper å ikke gå over 20 kg, men det skal man vel ikke være for sikker på i disse siste ukene, selv om vektoppgangen har stabilisert seg noe i det siste...

Skrevet

32+3 og har lagt på meg 13,5 kg til nå. Pga helsa har jeg ikke hatt mulighet til å bevege meg i svangerskapet, så det blir litt å jobbe med etterpå...

Skrevet

Er 30+3, og har gått opp jevnt og trutt - er nå på + 6 - 7 kg.

Har nok en del muskelatrofi også, da jeg har vært fullstendig inaktiv siden nyttår pga en dustete bekkenløsning.

Men håper på bedring nå - har nettopp begynt hos osteopat, som ser ut til å hjelpe mot smertene, så kanskje jeg kan få øket aktiviteten de siste månedene...? :)

Skrevet

35+2 og lagt på meg 11,6kg til nå. Igrunn fornøyd med det. Har et bekken og en rygg som gjør at jeg har måttet holde meg mye i ro de siste 10 ukene. Så jeg tror og håper at det ikke blir vanskelig å få kg av seg igjen :)

Skrevet

35+2 i dag og har gått opp 8,5 kg

Skrevet

Uke 29,lagt på meg 3-4 kg,hadde nok dobbelt så mye sist graviditet på denne tiden.

Men da fikk jeg gutt,nå skal det være en jente.

Men de kan enda komme la på meg 14 kg sist fødte 2uker før termin,og det er vel de siste 3 ukene kiloene har kommet så kan hende det er nå de kommer,men det gikk greit av igjen sist så,er ikke så farlig,men merkelig nok føler jeg meg mye tyngre en sist,det presser og er pyton følte aldri slikt sist kunne gått på overtid da men nå har jeg vært lei lenge.

Skrevet

Jeg er i uke 29, har gått opp 13 kg. Er veldig lita i utgangspunktet, så å få litt ekstra på kroppen gjør meg ingenting. Formen er bra, men merker på kroppen at det er blitt tyngre, blir veldig fort sliten og andpusten. Men så har jeg vært ekstremt lat i d siste, og spist så og si det jeg har lyst på hele tiden =o må bli litt flinkere til å gå turer osv.

Skrevet

Uke 32 nå og har gått opp 5 kg. Var ikke radmager i utgangspunktet, så dette synes jeg er helt ok. Baby vokser normalt (ligger litt over gjennomsnittet på kurven), og jeg føler meg frisk, så da er vel alt greit, tenker jeg : )

Skrevet

Har 4 dager til termin og har lagt på meg 11 kg...

I mitt forrige svangerskap la jeg på meg 15 kg...

Skrevet

Er i uke 32+3. Har gått opp 15.kilo til nå.Har ikke noe særlig vann i kroppen. Har sliti med bekkenlåsning/løsning siden uke 6, vært delvis sykemeldt fra uke 16, og fullt fra uke 22. Får gått noen turer innimellom, men noe særlig mer enn d blir det ikke. Så er ikke så rart det er blitt så mange kilo. Kanske deprimerende å ikke kunne gjøre noen ting, så blir jo en del spising! Håper det stopper snart:)

Skrevet

Er 33 uker og to dager, og har gått opp 10 kg.

Skrevet

Jeg er 37+4 og har gått opp 12 kg siden første kontroll..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...