Let's hear it for the boys! Skrevet 6. mars 2009 #26 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er: - gravid (haha!) - skyldig - også tidligere Hydra Instruktør - friskere - snart ferdig
tomat15 Skrevet 6. mars 2009 #27 Skrevet 6. mars 2009 ...er bestevenninna til lillesøss ...er hore ...er begeistret for fine formasjoner ...er ei blid jente ...er ute på eventyr Hva skal man si!??!
Mammapudding Skrevet 6. mars 2009 #28 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er: - tøff! - i Bergen - tilbake i Estland - i rute til junior-VM - Norges kandidat som sjef i FN må ta med en neste også - på vei til Norge Jeg tror jeg er så tøff fordi jeg er OVERALT jo..hehe:)
petite fleur Skrevet 6. mars 2009 #29 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er: - klar for modelloppdrag (ho ho ho) - bosatt i Larvik - tidligere nakenmodell (belastet navn jeg har, he he) - skuespiller - dirty Huffda :-)
mozell Skrevet 6. mars 2009 #30 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er.. -utsatt for flatskurv -på besøk -en sangartist -syk og ligger rett ut -en klinkbygget spisskøyte Jajamen..
MarihønaMedHvitveis Skrevet 6. mars 2009 #31 Skrevet 6. mars 2009 jeg er.. -digg, fin rett og lett min -blitt LUS'et -et kvart århundre idag! -sesongmuslim -kul Jajaja, er enig i alt annet enn sesongmuslim, hva det vil si å bli LUS'et er jeg fryktelig usikker å!
*bubbs* Skrevet 6. mars 2009 #32 Skrevet 6. mars 2009 Jeg= ...er en PopDoll ...er tørr ...er videre til fylkesfinalen for UK ...er kjempeflink ...er litt av ei dame Hehe...
*bubbs* Skrevet 6. mars 2009 #33 Skrevet 6. mars 2009 Om jeg kunne tatt med litt fler kunne jeg også vært Gwen Stefanis favoritt! Slå den!
guttogjentemamma;-) Skrevet 6. mars 2009 #34 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er: ....ukens kvinne fra Rask models ( not!!!!) ....er best, ingen protest! ....40 år ( ikke helt enda) ....fra Tønsberg er medlem av fylkestinget i Vestfold ....er trøtt He he - mange morsomme;-)
Ranveig R Skrevet 6. mars 2009 #35 Skrevet 6. mars 2009 Ranveig er… (Jeg og) Ranveig er sykt hotte Ranveig er for tiden representant i Kamerun for NMS. Ranveig er fint. Ranveig er tilbake Ranveig er også opptatt av blant annet historie og film. Ranveig er selv blind og er en aktiv person innenfor KABBs arbeid. Ranveig er en erfaren spiller som er 25 år gammel og kommer fra Grenland på Østlandet. Ranveig er historisk Ranveig er kjempeglad i dere!!!! Ranveig er en fullt utrustet humør- og gledesspreder men er også ei bestemt dame, som sier klart ifra hvis det er noe hun ikke liker, eller synes er urettferdig.
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. mars 2009 #36 Skrevet 6. mars 2009 hehe.....moro moro jeg fikk: ... er på rock in ... er en bortsjemt drittunge i sen trassalder ... er HiOs egen studentblogger ... er gravid ... er en nydelig spissgatter tegnet og bygget av Colin Archer i 1899 ja......lurer fælt på hva en spissgatter er da?? og hva rock in betyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå