LoveIsInTheAir<3 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Gå på google.no og skriv navnet ditt... F.eks; Elise er.... Kopier så inn de fem første setningene du får med navnet ditt + er. Meg = ....er gravid ....er fryktløs ....er snart ferdig! ....er månedens Streetcars babe! ....er best!
Heira☆ Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Ha ha ha, flere som kjeder seg? ;o) Jeg måtte selvfølgelig prøve ) ...er helt rå! ...er ny klubbleiar i NRKJ sogn og fjordane ...er hærlig ... er et funn ...er Vi Menn piken denne uken (haha, denna må være den morsomte!!)
dete Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 he, he. Måtte prøve jeg også.... ... er ei viljesterk kongsdatter med klare planer for sitt liv som dronning. ... er servicemedarbeider for alle i HRK. ... er best. ... er ond. ... elsker å undervise.
Novembergutten Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er: ... fantastisk ... journalist ... en maskin ... gull ... uskyldig Mye fint her...
tiamor Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 jeg er : -ukens pike -deilig -hekta på geocoaching -født i kina -outsider javel... neida så...
Libido- Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 ... er vår vakreste miss! ... er hans trendje elev som er drept ... er lat ... er morsom ... er evig opptatt
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er ...klar ...hjemme igjen ...gravid ...den første som tør ...på føden
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Hehe.... Jeg er: -en fugl -opprinnelig trønder - narkoman -den beste venn jeg vet om - på pianoøvelse Jeg er altså en narkoman trønder-fugl som spiller piano og er din beste venn )
suseduse Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 jeg er ... på plass! ... ingen dødsengel ... målrettet ... en taterprinsesse ... i godt humør
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 - er i storform - er veldig ivrig og villig - er årets Elvis - er en elg - er stabilisert
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 -dritings -måkepoliti -en hore -snart null verdt -Playstation-popstjerne Jaja, det var jo kjekt..
mamarama og lille banan Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 -er rar -er unik -er først ute -er kjedelig -er født!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 - en fugl - opprinnelig trønder - den beste venn jeg vet om - på pianoøvelse hos pianolæreren sin - også sprek:P Ehm.. javel.. mange rare ting.. =P
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mars 2009 #14 Skrevet 6. mars 2009 Hehe... Da vet jeg hva du heter, candycupps ) Sjekk mitt svar litt lengre oppe!
RødRev Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er - ukens pike - på vei tilbake -Follos frøkenhåp - til salgs - på facebook
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Jeg: - er tøff! - er en kortform - er i Bergen - er tilbale i estland - er i rute...
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 hehe jeg fikk: - er nydelig -er fattig -er hot -opptatt av mobilen,klær og seg selv -har deltatt som scene arttist på de fleste sentrale steder hahaha, dette var vittig:=)
mamman til to gutter Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 - er ikke... (tydeligvis flere som forklarer samme lek, men med ikke i tillegg og som har brukt mitt navn som eksempel) - er fortsatt sjef i Hordaland. - er på taket - er Årets navn. - er tynn og virker ustelt.
*Rutletutt* Skrevet 6. mars 2009 #20 Skrevet 6. mars 2009 He, he morsomt;o) ....er søt ....er snillest ....fornøyd ....forfatter ....en svamp...? )
Storebror & Lillebror Skrevet 6. mars 2009 #21 Skrevet 6. mars 2009 He he Jeg... ...suser avgårde ...er norsk musiker og sangerinne ...er en sta, dog blid liten hissigpropp ...er en Ifi-studine ...am an artist working mainly with performance, installation and photography
Koala *g07* Skrevet 6. mars 2009 #22 Skrevet 6. mars 2009 ...is a country artist from Norway ..blir truet på livet ..er vara til kommunestyret ..er på Facebook ..er utdannet diplomøkonom
flypapir Skrevet 6. mars 2009 #23 Skrevet 6. mars 2009 Marte; ...er meg. ...er et norsk kvinnenavn. ...er pen. ...er kyssbar som få! ...er blitt voksen.
Tjohoppsannhei Skrevet 6. mars 2009 #24 Skrevet 6. mars 2009 Hehe, spesielt den første var veldig - beskrivende... ...er en peanøttsmørelskende og astrologiinteressert jente som jobbet på Fish N' Fry og hadde en kjæreste som het Thomas ...er på Facebook ... er sensuell, selvsikker, energisk, uavhengig og sterk ....er vår internasjonale elev ....er en spesialsort til chips en spesialsort til chips er altså fordi jeg visstnok har samme navn som en type potet *flire*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. mars 2009 #25 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er -fadder -årets trønder -en god venn -lei seg -kjempe flink ....... hm.... men trønder da... kan jo ikke stemme.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå